Mimo_ck Opublikowano 22 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2004 Żeby nie było,że z "szukaj" nie korzystałem,ale mi tyle tematów o Gs500 wyskoczyło,że bym sie z tydzień przekopywał.Więc-kto mi powie,czym sie różni wersja amerykańska od normalnej?Mogą być u nas jakies problemy z czesciami do tej mejdin Hameryka???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 27 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 Kiedyś była dyskusja ogólna na temat różnic motorków z USA od naszych.Prędkościomierz wyskalowany w mph, symetryczny reflektor i włączone na stałe światła. I chyba jeszcze coś o śrubach, że jakieś inne wymiary stosują za oceanem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 Motocykle sa identyczne a glowna roznica to symetryczny reflektor, szybkosciomierz w milach - choc ma chyba obok skale w km i na stale podlaczone swiatla pozycyjne w przednich kierunkach ( co wg mnie jest akurat dobrym pomyslem ).Czy rzeczywiscie myslicie ze Suzuki robilo by jakies podstawowe zmiany w masowo robionym motocyklu ?Mogli tylko robic wersje dlawione na rynek europejski, czyli wersja amerykanska bedzie zawsze miala pelna moc. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 Samochody to zupelnie inna para kaloszy, bo roznice wynikaja z amerykanskich / kanadyjskich norm wytrzymalosci nadwozia na uderzenie i norm emisji spalin, czego w motocyklach nie ma ( oprocz Kaliforni ). Tak ze spokojnie mozna kupic wersje amerykanska, a jezeli trafi sie na kalifornijska to po prostu wyrzucic osprzet zwiazany z emisja spalin, zmienic reflektor na europejski i odlaczyc pozycje w kierunkach - i to wszystko.Najlepiej jednak kupic wersje kanadyjska, ktora jest identyczna z angielska (oprocz reflektora i kierunkow ), ale - motocykle maja mniejsze przebiegi od angielskich, - nigdy nie sa tlumione, - sa zwykle w dobrym stanie technicznym - maja licznik w km. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 Nie tlumacz sie Damian - ludzie nie znajacy tematu czesto wola byc ostrozni i ja nie uwazam zeby to podejscie bylo zle :))) ( Mowie tu o facecie z serwisu ) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 28 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2004 moja XT też jest amerykańską wersją. Różni się tylko licznikiem i szybkościomierzem wyskalowanym w milach. Kiedyś jednak spotkałem się z twierdzeniem, że niektóre amerykańskie wersje motocykli różnią się od europejskich. Jednak sam tego nigdy nie sprawdzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 28 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2004 Moja VT500C była wersją kanadyjską. Z różnic w stosunku do modelu europejskiego to symetryczny reflektor, i dodatkowo recyrkulacja oparów benzyny, reszta to standard (takie same różnice podaje CLYMER dla CB650SC). Nie było nawet jednej śrubki wymiarowanej w calach, tudzież innych nietypowych części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.