Paweł B Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Witam jak już mnie nie którzy pamiętają to w zimę wrzucałem silnik 1200 bandita do ramy 750, silnik z 2002 roku mały przebieg oryginalny osprzęt od silnika czyli dopalanie spalin moduł , no wiedz dziś zmieniłem moduł na ten od 750 z 89 roku bo miałem od poprzedniego silnika no bo na oryginalnym to do 10 tys kręcił wiedz pomyślałem zmienię no i zmieniłem 12 tys -12.500 , wiedz rozgrzałem silnik jadąc z 8 km no może więcej dziś ciepły dzień , i nie jechałem już później spokojnie wiedz silnik był nagrzany , światła no to zająłem pol postion i od świateł gaz przyspieszyłem delikatnie na jedynce i opuściłem gaz po czym spód i guma na 400 metrów gdzieś , w każdym bądz razie jechałem aż moto skończył przyspieszać na jedynce - odcinka ,to było prawie pod domem na e4 staje pod domem i słyszę stukanie w silniku.... może to być panewka ? coś mi się tak wydaje ?? silni miał przebieg 7 tys km według sprzedającego ja zrobiłem z 3 tys, silnika jak kupiłem no raczej od nowego bym nie umiał odróżnić, normalnie nówka , nawet alu alternatora się świeciło" , i silnik pachniał wyraźnie nowością , pokrywa głowicy nie ściągana jeszcze w celu regulacji luzów , widać było że silnik świeży , a oleju to było tak pod ful, co do silnika ze był nie ok. to niemam żadnych zarzutów raczej , proszę o poradę co mam robić rozbierać i sprawdzać co jest , jak dla mnie ten dźwięk stukotu niezależnie od obrotów, jest taki sam nie cichnie nie nasila się po prostu stuka jak przycisne gaz to mniej słychać bo wydech wyje ale boje się że to jest panewka co robić ? :( :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 A włóż z powrotem moduł od tamtego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Yo! Wrzuc filmik z praca silnika. Stukoty sa rozne. Cykac moga zawory, stukac kosz sprzeglowy, grzechotac lancuszek no i stukac moze panewka, jak ganiales na gumie bez przerobki miski olejowej. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 (edytowane) nie nei na tym module wszystko ok chodziło dopuki go nieprzypilowałem an wysokich obrotach to zaczeło jak nagram dźwięk to wrzuce no wiedz oto film niestety silnik chodzi an jednym wydechu drugi leży obok wiedz troche głośno jest ale stuki słychac sciągłem owiewki i wogule wydaje mi sie że to coś z rozrządem jest bo tak jakby od góry klekotało? napinacz? http://www.youtube.com/watch?v=DONEwEgjbys za chwile powinien działac bo sie przesyła Edytowane 22 Września 2009 przez Paweł B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 link nie dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 teraz działa , uchyliłem pokrywe klawiatury no i widze tyle ż ełańcuszek jest napięty więcej sie nieda botrzeba było by silnik wyciagac by pokrywe wyjąc oto link http://pabloooo77.wrzuta.pl/film/8f8JVdClyQn/wideo009 cos mi sie wydaje że bede musiec silnik wyciągac , no więdz trudno tylkozacząc rozbierac od góry z mysla ze napinacz sie jakiś tłucze czy odrazu brac sie od dołu do panewek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Filmik nic nie wnosi, ale ... Wszystko co mówisz wskazuje na panewkę - mówiąc krótko - chyba zaj**** silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 lub zawor ... a to, ze silnik byl taki wspanialy jak go kupowales to nie ma znaczenia, bo jego dlugowiecznosc zalezy od uzytkowania a przebieg jest drugorzednym czynnikiem "smierci" silnika... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Zawór? co mogło siestac? silnik przez chwile kręcił sie o 1000 obrotów szybciej niż seryjnie ma odcinke na 11,500 mogły się spotkac zawory z tłokiem , przez róźnice 1000rpm?, a wiec jak myślicie ? rozbierac od góry czy od dołu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Pytanie jak silnik chodzi. Jeśli się zderzył zawór z tłokiem, to nie będzie pracował na wszystkich cylindrach. proste - zgięty zawór = brak kompresji. Możesz też zakręcić silnikiem (kluczem) przy zdjętej pokrywie zaworów i zobaczyć, czy wszystkie pracują prawisłowo, czy któryś się nie zawiesza itp. Jeśli jednak silnik ma normalną moc, może być to uszkodzenie panewki. Tak czy inaczej, czeka Cię trochę pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 wykręciłem świece 2 swieca pognieciona widac pocharatanego tłoka więdz wiem co sie stało zawory dały buzi rozbieram silnik zrobie foty to wrzuce , panowie 1000 rpm o tylko było więcej jak to możliwe? chyba ze sie zawór urwał?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Tak czy inaczej głowica do zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Zapodaj fotki jak sciagniesz czapke to wydumamy co sie mogło stać i dlaczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Przewaznie jezeli silnik ma ustawione odciecie na okreslona watrosc to z jakiegos powodu,jak np. zdolnosc zaworu do nadazania za krzywka czy tez wytrzymalosc korbowodow. :icon_rolleyes: Krecenie silnika ktory oddaje moc maksymalna przy 9000-9500 obr/min do 12 tys absolutnie nie ma najmniejszego sensu. Sprezyny zaworowe zapewne sa za slabe do tak wysokich obrotow,zawory zaczely "plywac",zapewne tlok przywalil w wydechowy zawor przy GMP i po zawodach. Ciesz sie za korby nie urwalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 wykręciłem świece 2 swieca pognieciona widac pocharatanego tłoka więdz wiem co sie stało zawory dały buzi rozbieram silnik zrobie foty to wrzuce , panowie 1000 rpm o tylko było więcej jak to możliwe? chyba ze sie zawór urwał?? A ten potłuczony tłok sie porusza ? :bigrazz: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.