Szakalo Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Witam,mam pytanko,czy do r6 2000r.dam radę wpasować silknik z modeli od 2003? I przy okazji,w odme dmucha mi duze ciśnienie z dymem,pewnie pierścienie do wymiany,lub rysa na cylindrze,chyba,że są jakieś inne pomysły? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 nie da rady przełożyć silnika, tzn wszystko sie da, tylko nie wszystko opłaca. co do przedmuchów, prawdopodobnie pęknięta tuleja cylindra, w R6 zdarza się to często. Zmiesz sprężanie. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakalo Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 w poniedziałek będę mierzył,czyli może to byc tuleja,lepiej finansowo niż pierścienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 No jak to lepiej? Jak pynk pierscień to nihooia, tuleja porysowana razem z tłokiem, czyli nowa tuleja+tłoki (kpl. 4 Wossnera ok. 2000 zł zdaje się) Wiec sporo. Tuleja też mogła pęknąć, ale np. tłok i pierscienie OK, to wtedy bierzesz cylinder pod pachę, tłok do kieszeni, zanosisz tam gdzie tulejują cylindry i niech wstawiają na wymiar, pierscienie przy okazji można wymienić bo nie zaszkodzi (w każdym garze) Miałem to samo u siebie, pękł pierścień, poszło do odmy, i się skończyło na nowym cylindrze. Tyle, że ja mam jeden gar pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miju Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Pytanko na temat pękniętej tulei w R6 - czy tam na garach jest Nicasil czy normalne żelastwo? Bo samo wstawienie nowej tulei żeliwnej na nominalną średnicę w miejsce pękniętej Yamahowej nie jest bardzo problematyczne - ale jeśli fabrycznie jest Nicasil to nie można do tej tulei żeliwnej wstawić tłoka z pierścieniami przewidzianego dla Nicasilu - i robi się problem. Znalazłem jeszcze coś takiego: http://www.legato-motocykle.pl/product-pol-64458-ProX-Tuleja-Cylindra-YZF-R6-99-05.html Jest jeszcze taki myk, że te tuleje wyglądają jakby były osadzane nie od góry (od strony głowicy) tylko wsuwane od dołu - od strony dolnego kartera. Bo dostać do tego dobry używany silnik jest prawie niemożliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Był ten temat poruszany na forum kilka razy. Z lektury wynika że te tuleje po jakims czasie (niedługim) opadają i jest bum. Naprwdę w dłuższej perspektywie lepiej będzie odzyskać co się da z części, przeboleć stratę i kupić hondę :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miju Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Ja wiem że R6 to gówno i szkoda życia na problemy ale mój kolega to ma i trochę jeszcze darzy sentymentem - i jest w stanie parę klocków w to wrzucić. Wie o rozwiązaniu pt. "nowe oryginalne kartery" ale to dość drogie. Silniki używki nie bardzo są. Zastanawiamy się wiec nad rozwiązaniem skutecznym ale nieco tańszym niż 15 tys zł :-) Zastanawialiśmy się jeszcze nad wrzuceniem silnika z FZ6 bo jest dużo i tanie - ale jeszcze się nie interesowałem jak głęboko to problematyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Na fb jest taki koles - totem garage - czy jakoś. Pisze on, że ogarnął naprawę tych silników - oprzez wsadzenie górnej połowy bloku od rj05 (tych r6 z 2003 +). Niby pisze, że osiuje następnie otwory w bloku ale nie wiem jakimi technologiami się posługuje. Ktoś z forumowych mechaników ogarniał takie przeróbki ? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.