Skocz do zawartości

Problem Yamaha r6


Rekomendowane odpowiedzi

nie da rady przełożyć silnika, tzn wszystko sie da, tylko nie wszystko opłaca.

co do przedmuchów, prawdopodobnie pęknięta tuleja cylindra, w R6 zdarza się to często. Zmiesz sprężanie.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak to lepiej? Jak pynk pierscień to nihooia, tuleja porysowana razem z tłokiem, czyli nowa tuleja+tłoki (kpl. 4 Wossnera ok. 2000 zł zdaje się) Wiec sporo. Tuleja też mogła pęknąć, ale np. tłok i pierscienie OK, to wtedy bierzesz cylinder pod pachę, tłok do kieszeni, zanosisz tam gdzie tulejują cylindry i niech wstawiają na wymiar, pierscienie przy okazji można wymienić bo nie zaszkodzi (w każdym garze)

 

 

Miałem to samo u siebie, pękł pierścień, poszło do odmy, i się skończyło na nowym cylindrze. Tyle, że ja mam jeden gar

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Pytanko na temat pękniętej tulei w R6 - czy tam na garach jest Nicasil czy normalne żelastwo? Bo samo wstawienie nowej tulei żeliwnej na nominalną średnicę w miejsce pękniętej Yamahowej nie jest bardzo problematyczne - ale jeśli fabrycznie jest Nicasil to nie można do tej tulei żeliwnej wstawić tłoka z pierścieniami przewidzianego dla Nicasilu - i robi się problem.

 

Znalazłem jeszcze coś takiego: http://www.legato-motocykle.pl/product-pol-64458-ProX-Tuleja-Cylindra-YZF-R6-99-05.html

 

Jest jeszcze taki myk, że te tuleje wyglądają jakby były osadzane nie od góry (od strony głowicy) tylko wsuwane od dołu - od strony dolnego kartera.

 

Bo dostać do tego dobry używany silnik jest prawie niemożliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był ten temat poruszany na forum kilka razy. Z lektury wynika że te tuleje po jakims czasie (niedługim) opadają i jest bum. Naprwdę w dłuższej perspektywie lepiej będzie odzyskać co się da z części, przeboleć stratę i kupić hondę :D

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem że R6 to gówno i szkoda życia na problemy ale mój kolega to ma i trochę jeszcze darzy sentymentem - i jest w stanie parę klocków w to wrzucić. Wie o rozwiązaniu pt. "nowe oryginalne kartery" ale to dość drogie. Silniki używki nie bardzo są. Zastanawiamy się wiec nad rozwiązaniem skutecznym ale nieco tańszym niż 15 tys zł :-)

 

Zastanawialiśmy się jeszcze nad wrzuceniem silnika z FZ6 bo jest dużo i tanie - ale jeszcze się nie interesowałem jak głęboko to problematyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na fb jest taki koles - totem garage - czy jakoś. Pisze on, że ogarnął naprawę tych silników - oprzez wsadzenie górnej połowy bloku od rj05 (tych r6 z 2003 +). Niby pisze, że osiuje następnie otwory w bloku ale nie wiem jakimi technologiami się posługuje. Ktoś z forumowych mechaników ogarniał takie przeróbki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...