Adam M. Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 To sprawdz luzy zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cineq Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 a ja bym sugerował sprawdzić odpowietrzenie z baku, zobacz czy na sitku przy odpowietrzeniu nie ma rdzy. Sprawdź też, czy żaden z przewodów wychodzący z baku nie jest załamany. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Kumpel miał podobny problem- tylko ze podczas jazdy- przy b. wysokich obrotach strzelał w kocioł. Winny był czujnik podnóżki- drgania powodowały iż stopka delikatnie sie ruszała i czujnik odcinal zapłon. Sprawdź u siebie czy to nie to. Pozdro Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Playerkidd Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 To teraz już sam nie wiem co było mimo ze uporałem się z tym problemem. A uporałem się tak ze po sprawdzeniu luzów zaworowych pozostało mi sprzęgło do wymiany które niby nic z tym wspólnego nie ma. Tarcze wymieniane były na nowe jakieś 1500km wcześniej a z niewiadomych przyczyn dalej się ślizgało i strzelało z wydechów. Po ponownym rozebraniu okazało się ze kupione wcześniej tarcze dostałem od olejaka a nie od wodniaka niczym się nie różnią ale do olejaka idzie 10 a do mojego 11. Dołożyłem to brakująca tarcze założyłem nowa sprężynę talerzowa i przestało strzelać. Co prawda tak jak kolega wcześniej mówił o czujniku stopki to u mnie tez był luźny i tez go dokręcałem w trakcie ale nie wiem czy to mogło być to bo moto strzelało nawet jak było na stojakach gdzie dużych wibracji nie było(na biegu dochodziło równo do 9000 i strzał a na luzie do odciny i nic nie strzelało) ale tak czy tak to dobrze wiedzieć na przyszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 To jeszcze moze napisz jakie miales luzy przed regulacja vs zalecane przez serwisowke :icon_question: Podejrzewam ze byly zbyt male :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Playerkidd Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Chodzi o to ze luzy były ok i nie było potrzeby regulacji. A do tego dziś z ciekawości poluzowałem ten czujnik od stopki tak jak było przed dokręceniem i wszystko ok jest czyli to nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Szczerze, to nic a nic nie kumam, w koncu problem rozwiazales czy nadal jest :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Playerkidd Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 No na całe szczęście maszynka chodzi już jak zegareczek tylko wszystko wskazuje na to ze strzelanie ustąpiło dopiero po wymianie sprzęgła tylko dziwne to trochę bo ponoć to nic wspólnego nie ma, szukam porostu logicznego wytłumaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Kosmici na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Playerkidd Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Dzięki stary wiedziałem ze znajdzie się ktoś na forum kto rozwikła zagatkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.