Gość Maar Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Witam Jako bardzo początkujący, proszę bardziej doświadczonych :) o kilka wskazówek na co szczególnie zwrócić uwagę kupując, generalnie motor a precyzyjniej, szukam Drag Stara i napewno są jakieś punkty tego modelu które pozwalają ocenić jego stan. Pozdrawaim Maar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Najlepiej przy ewentualnych oględzinach mieć ze sobą kogoś kto się dobrze zna na motocyklach. Taka osoba bardziej "na chłodno" oceni stan sprzęta niż napalony klient (czyli Ty :) ). Co do drag stara to nie jestem ekspertem od tej marki ale przy każdym motocyklu patrzy się na to samo: jakiekolwiek ślady po otarciu, upadku, przytarte śruby, rysy na lakierze, spawy które różnią się od pozostałych, dźwięk silnika, czy zachowuje kierunek podczas jazdy itp. Długo można by pisać więc tak jak napisałem jeśli nie czujesz się mocny w ww temacie to koniecznie bierz kogos kto się zna. Poza tym kilka par oczu to nie jedna. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Witam. W ogledzinach przed zakupem draga luknij na jego stan ogolny,znaczy wyglad (lakier,lacie,armaturka etc) generalnie silniki sa dosc mocne, wiec tutaj tylko wystarczy posluchac,czy cos nie stuka i tyle.Warto sprawdzic, czy wal nie ma zbyt duzego luzu.Z tymi otarciami leakieru,to bym nie przesadzal. Tutak czescierj zdarzy sie gleba parkingowa, niz dzwon, czy szlif na winklu:) co zapodawszy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 pierwsze to nie podniecaj sie ogladaj go tak jak by cie na niego nie było stac 1 papiery spokojnie luknij sobie papiery czy nr sie zgadaja czy sa widoczne dobrze czy nie wyraznie czy nie ma jakis sladów przebijania choc jednej cyferki literki jesli jest spox idz dalej 2 zobacz przebieg jesli mały opony powinny byc jeszcze orginalne czyli rok produkcji opon powinien sie zgadzac z rokiem moto chyba ze moto ze stycznia lutego to opony moga byc o rok starsze nigdy nowsze bo to swiadczy ze były zmieniane i moto ma ponad 20 tys napewno zobacz jak wygladaja chromy czy tarcza hamulcowa czy ma progi to musisz sam juz ocenic ogladaj kazda srubke jesli zobaczysz ze któras jest zbita zniszczona pytaj co tu było odkrecane moze zacznie sie <jakac> zobacz czy nie malowany jak??? jak na dole masz prasowany bak zgzewany taki rancik na nim powinny byc widoczne ja to nazwe faleczyli technologiczny zgrzew i to pokryte cieniutka warstwa lakieru jesli jest to juz grube róeniutkie znaczy ze były kładzione dodatkowe warstwy lakieru potem odpal silnik rozgrzej go tz chwilke popracuj pogazuj i słuchaj czy cos wali stuka itp. musisz byc bardzo uwazny bez podniecania aha kaz komus usiasc na moto i odejdz jakies 15 20 metrów i popatrz na osiowosc kół jak to wyglada czy to jednoslad czy moze 2 slad puki co powodzenia przy ogledzinach moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Jeszcze ogolna moja wskazowka to: po jakichs 20 tys. (tak jak pisze Krzywy),lacka przednia do wymianki,wczesniej powinny byc klocuszki wymienione.Na to warto luknac.Poza tym, z tymi chromami to bym nie przesadzal.Sa dobraj jakosci. I jeszcze jedno, warto zanabywac dragi z pierwszej reki, tzn,zakupione i serwisowane w salonach polskich. to gwarancja regularnych przegladow,a co za tym idzie - dbalosci poprzedniego wlasciciela o kondycje motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jami Opublikowano 8 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 Tak, jak pisze Dexter,ale jedna uwaga.Ważne ,żeby była biała, bo białe są szybsze , prawda Dex? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pa23HD Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 :D Cześć :D Według artykułu zamieszczonego w Śiwecie Motocykli z 5.2002 Drag Star jest motocyklem bazującym na sprawdzonych rozwiązaniach technicznych, należy do motocykli trwałych i niezawodnych. Co prawda przebiegi międzyprzeglądowe nie są imponujące, ale koszty obsługi za sprawą prostego silnika i praktycznie niewymagającego ingerencji wału napędowego są raczej niskie. Także ogumienie przy spokojnej jeździe wytrzymuje wyjątkowo długo. Charakterystyczną cechą silnika jest szybkie brudzenie filtra powietrza. Poza tym jednak jednostka napędowa spisuje się bez zarzutu, nie licząc dokuczliwych wibracji przy wyższych obrotach. Czynią one spustoszenia w formir pęknięć, głównie w układzie wydechowym. W używanych egzemplarzach, trzymanych na powietrzu, daje o sobie znac korozja. Ślady rdzy można wytropić na tłumikach, wydechi i śrubach. Kontroli wymaga także działanie sprzęgła, stan tarczy hamulcowych i kondycja szprych w kołach (mogą być popękane lub poluzowane)........"" To tyle ciekawego z punktu widzenia pana Dariusza Dobosza - autura przytoczonego tekstu. Sam jestem w trakcie poszukiwań Drag Starka........ Więc pozdrawiam i dozobaczenia na drodze....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard Mróz Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 Cześć jeszcze parę tygodni temu miałem ten sam problem i zanim kupiłem parę sztuk obejrzałem.Zwracałem uwagę na stan bieżnika w oponach czy jest symatrycznie zjechany,czy ślad rozbryzgu z opony tylnej jest w środkowej części błotnika.Sprawdzałem też odległości między wachaczem tylnim a podłużnicami ramy ta odległość jest około 6,5mm mierząc od strony wału pędnego.Sprawdziłem to w nówce w salonie dzięki temu 2szt. odpadły podczas oględzin.Reszta wcześniejszych uwag kolegów jest cenna.Życzę powodzenia i nie napalaj się ,decyzję o kupnie podejmnij w zaciszu domowym rozważając wszystkie ZA. Ryszard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosmans Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Witam wszystkich, Niedługo będę oglądał taką maszynę jak w tytule a nie jestem expertem. Czy możecie mi poradzić na co w szczególności zwrócić uwagę. Z dłuższą przejażdżką będzie problem w taką pogodę ale być może tłumniki, doloty, jakieś specjalne stuki, problemy z odpaleniem itp mogą coś zasugerować. Maszyna jest przywieziona, jest z 2001 roku i ma przebieg okolo 12tys - wiec jest to troche malo. Zakladam ze ksiazka servisowa troche wyjasni. Dzięki, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 skoro sprzet sprowadzony i taki przebieg ,a motocykl nie stworzony to ostrej jazdy , mysle ze silnikowo raczej bedzie okej P.S aha i nie przejmoj sie białym dymkiem na zimno gdy moto bedzie stał w nieogrzewanym pomieszczeniu :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 skoro sprzet sprowadzony i taki przebieg ,a motocykl nie stworzony to ostrej jazdy , mysle ze silnikowo raczej bedzie okej P.S aha i nie przejmoj sie białym dymkiem na zimno gdy moto bedzie stał w nieogrzewanym pomieszczeniu :P przez 10-15 minut - poźniej się przejmuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosmans Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 skoro sprzet sprowadzony i taki przebieg ,a motocykl nie stworzony to ostrej jazdy , mysle ze silnikowo raczej bedzie okej P.S aha i nie przejmoj sie białym dymkiem na zimno gdy moto bedzie stał w nieogrzewanym pomieszczeniu :P przez 10-15 minut - poźniej się przejmuj To znaczy "biały dymek" z tłumników jak rozumiem? :lapad:A czy nie należy rzucić okiem na jakieś miejsca czy nie są np przegrzane albo coś w tym stylu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 przez 10-15 minut - poźniej się przejmuj chodzi Ci o ten biały dymek :P To znaczy "biały dymek" z tłumników jak rozumiem? TAK A czy nie należy rzucić okiem na jakieś miejsca czy nie są np przegrzane albo coś w tym stylu? Gdy motocykl nagrzeje sie , bedzie normalnie reagował na gwałtowne otkrecanie nie powinien sie zadławic ni nic w tym stylu .najlepiej dac te 15 minut i powino wszystko gracPOZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekpa Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 jak możesz dołożyć parę złotych to poszukaj 1100.650 jest troszkę słaba do swojej wagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunch Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 jak możesz dołożyć parę złotych to poszukaj 1100. 650 jest troszkę słaba do swojej wagi.Zgadzam sie z tym. Moj kumpel ma drag stara 650 i ciut dla mnie za slabiutki, 1100 juz powinine dobrze ciagnac. Ja bym posprawdzal wszystko ( w koncu zapewne jest wart kupe forsy), czy np. lagi sie nie poca, jak odpala na zimnym, a jak na cieplym silniku, czy nie dymi na czarno (wtedy moze brac olej) i inne "pierdolki"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.