Skocz do zawartości

VTR na 954


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie do kolegów którzy są czasem trochę bardziej doświadczeni.. :) jeżdżę aktualnie na VTR 1000F i na przyszły sezon planuje przesiadkę na 954. I tu jest moje pytanie, zawszę jeździłem na motocyklach V lub większych singlach, obydwa mają to do siebie że posiadają spory moment w dolnym zakresie obrotów, czy po przesiadce na R4 ciężko będzie tym jeździć? Ostatnio zrobiłem trochę km na kawie 636 i przyznam że strasznie mnie męczyło to kręcenie na obrotach żeby chciała jechać, dlatego nie biorę 600 pod uwagę tylko klasę 1000 bo tak naprawdę łatwiej się nią jeździ, ma bardziej użyteczny zakres obrotów. Więc jakie jest wasze zdanie? R4 po VTR do dobry pomysł czy raczej szukać czegoś w V ? Dużo osób po jeździe na V nie chce wracać do rzędówek..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie do kolegów którzy są czasem trochę bardziej doświadczeni.. :) jeżdżę aktualnie na VTR 1000F i na przyszły sezon planuje przesiadkę na 954. I tu jest moje pytanie, zawszę jeździłem na motocyklach V lub większych singlach, obydwa mają to do siebie że posiadają spory moment w dolnym zakresie obrotów, czy po przesiadce na R4 ciężko będzie tym jeździć? Ostatnio zrobiłem trochę km na kawie 636 i przyznam że strasznie mnie męczyło to kręcenie na obrotach żeby chciała jechać, dlatego nie biorę 600 pod uwagę tylko klasę 1000 bo tak naprawdę łatwiej się nią jeździ, ma bardziej użyteczny zakres obrotów. Więc jakie jest wasze zdanie? R4 po VTR do dobry pomysł czy raczej szukać czegoś w V ? Dużo osób po jeździe na V nie chce wracać do rzędówek..

 

Nie będziesz musiał kręcić tak jak 636, 6ooka to po dużej Vce zły pomysł.

 

Ale litr w R4 da radę :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie do kolegów którzy są czasem trochę bardziej doświadczeni.. :) jeżdżę aktualnie na VTR 1000F i na przyszły sezon planuje przesiadkę na 954. I tu jest moje pytanie, zawszę jeździłem na motocyklach V lub większych singlach, obydwa mają to do siebie że posiadają spory moment w dolnym zakresie obrotów, czy po przesiadce na R4 ciężko będzie tym jeździć? Ostatnio zrobiłem trochę km na kawie 636 i przyznam że strasznie mnie męczyło to kręcenie na obrotach żeby chciała jechać, dlatego nie biorę 600 pod uwagę tylko klasę 1000 bo tak naprawdę łatwiej się nią jeździ, ma bardziej użyteczny zakres obrotów. Więc jakie jest wasze zdanie? R4 po VTR do dobry pomysł czy raczej szukać czegoś w V ? Dużo osób po jeździe na V nie chce wracać do rzędówek..

kup SP2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

954 to bardzo zrywne moto. Idzie lepiej niż vtr, ale jak każda rzędówka wymaga kręcenia.

Najeździłem sie na przeróżnych sprzętach, i wiem że na rzędówke nie mam po co wsiadać....kazdy silnik zapewnia odpowiednie dla niego doznania, jeden lubi krecić i słuchać głośnego wycia, inny woli jak dudni z wydechów i ciagnie z samego dołu. Sam musisz wiedzieć. Najlepiej przejedz sie taka 954 to bedziesz widział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będziesz się męczył na rzędówce jeśli jazda V2 Cię kręciła dotychczas. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze jest gadka ze v2 jest mocna w srodkowym zakresie a rzedowki trzeba krecic wysoko. zastanawiam sie jak wygladaloby porownanie np vtr_sp i litrowej rzedowki z tego samego okresu,na przyspieszeni ale do max 6-7tys obr. moze by sie okazalo ze v2 nie sa takie mocne wzgledem rzedowych litrow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...