KowalMX Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Witam, mam pytanie do kolegów którzy są czasem trochę bardziej doświadczeni.. :) jeżdżę aktualnie na VTR 1000F i na przyszły sezon planuje przesiadkę na 954. I tu jest moje pytanie, zawszę jeździłem na motocyklach V lub większych singlach, obydwa mają to do siebie że posiadają spory moment w dolnym zakresie obrotów, czy po przesiadce na R4 ciężko będzie tym jeździć? Ostatnio zrobiłem trochę km na kawie 636 i przyznam że strasznie mnie męczyło to kręcenie na obrotach żeby chciała jechać, dlatego nie biorę 600 pod uwagę tylko klasę 1000 bo tak naprawdę łatwiej się nią jeździ, ma bardziej użyteczny zakres obrotów. Więc jakie jest wasze zdanie? R4 po VTR do dobry pomysł czy raczej szukać czegoś w V ? Dużo osób po jeździe na V nie chce wracać do rzędówek.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Witam, mam pytanie do kolegów którzy są czasem trochę bardziej doświadczeni.. :) jeżdżę aktualnie na VTR 1000F i na przyszły sezon planuje przesiadkę na 954. I tu jest moje pytanie, zawszę jeździłem na motocyklach V lub większych singlach, obydwa mają to do siebie że posiadają spory moment w dolnym zakresie obrotów, czy po przesiadce na R4 ciężko będzie tym jeździć? Ostatnio zrobiłem trochę km na kawie 636 i przyznam że strasznie mnie męczyło to kręcenie na obrotach żeby chciała jechać, dlatego nie biorę 600 pod uwagę tylko klasę 1000 bo tak naprawdę łatwiej się nią jeździ, ma bardziej użyteczny zakres obrotów. Więc jakie jest wasze zdanie? R4 po VTR do dobry pomysł czy raczej szukać czegoś w V ? Dużo osób po jeździe na V nie chce wracać do rzędówek.. Nie będziesz musiał kręcić tak jak 636, 6ooka to po dużej Vce zły pomysł. Ale litr w R4 da radę :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Witam, mam pytanie do kolegów którzy są czasem trochę bardziej doświadczeni.. :) jeżdżę aktualnie na VTR 1000F i na przyszły sezon planuje przesiadkę na 954. I tu jest moje pytanie, zawszę jeździłem na motocyklach V lub większych singlach, obydwa mają to do siebie że posiadają spory moment w dolnym zakresie obrotów, czy po przesiadce na R4 ciężko będzie tym jeździć? Ostatnio zrobiłem trochę km na kawie 636 i przyznam że strasznie mnie męczyło to kręcenie na obrotach żeby chciała jechać, dlatego nie biorę 600 pod uwagę tylko klasę 1000 bo tak naprawdę łatwiej się nią jeździ, ma bardziej użyteczny zakres obrotów. Więc jakie jest wasze zdanie? R4 po VTR do dobry pomysł czy raczej szukać czegoś w V ? Dużo osób po jeździe na V nie chce wracać do rzędówek.. kup SP2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Zupełnie inna charakterystyka. 954 zaczyna żyć od 7 - 8 tys. wtedy dopiero jest dobre jebn*ęcie. w ogóle to sam sobie powinieneś odpowiedzieć jaki silnik bardziej Ci odpowida. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 954 to bardzo zrywne moto. Idzie lepiej niż vtr, ale jak każda rzędówka wymaga kręcenia. Najeździłem sie na przeróżnych sprzętach, i wiem że na rzędówke nie mam po co wsiadać....kazdy silnik zapewnia odpowiednie dla niego doznania, jeden lubi krecić i słuchać głośnego wycia, inny woli jak dudni z wydechów i ciagnie z samego dołu. Sam musisz wiedzieć. Najlepiej przejedz sie taka 954 to bedziesz widział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Będziesz się męczył na rzędówce jeśli jazda V2 Cię kręciła dotychczas. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 V-2 power until ride V-4... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalMX Opublikowano 8 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Dzięki wszystkim za pomoc :) teraz muszę tylko znaleźć kogoś z 954 kto dał by mi się przejechać kawałek bo jeszcze nie miałem okazji.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) V-2 power until ride V-4... :icon_mrgreen: Niestety sie nie zgodze....V2 wymiata bardziej, mimo wszytsko. :icon_mrgreen: Edytowane 13 Września 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 moze pomysl nad mocniejszym litrem... Naprzyklad gsxr k5... Czy tylko honda wchodzi w gre ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 zawsze jest gadka ze v2 jest mocna w srodkowym zakresie a rzedowki trzeba krecic wysoko. zastanawiam sie jak wygladaloby porownanie np vtr_sp i litrowej rzedowki z tego samego okresu,na przyspieszeni ale do max 6-7tys obr. moze by sie okazalo ze v2 nie sa takie mocne wzgledem rzedowych litrow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 karnij sie 954 to bedziesz wiedzial.ewentualnie czyms podobnym. .moze mocniejszym np- gsxr,cbr1000rr. r1. no moze zx12.(jest moc) ..niech moc bedzie z tobą ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Na przyspieszenie zawsze vtr wyrywałem do przodu jak żeśmy sie scigali czy to z 954 czy 900rr. Oczywiscie tylko do moemntu kiedy r4 sie rozkreciło ;) Ale vtr zawsze wyrywała pierwsza do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 z ta proba to chodzilo mi oczywiscie 6-7tes na wszystkich biegach. myslisz Arni ze vtr dala by rade? z litrem nie probowalem sie nigdy wiec nie mam porownania a na mnie specjalnego wrazenia ta moc nie robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 VTRa nie objedziesz żadnego litra. Nowoczesne 600'tki ją objadą, a 900rr robi z nią co chce niestety.Vtr to nie wyscigówka ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.