luki_91 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 no własnie z innego źródła dowiedziałem sie ze moze to pomóc, tylko że jaki płyn wybrać, Motul jest dość drogi, a temp wrzenia ma tylko 133*C czy coś takiego było by dobre ?? http://moto.allegro.pl/item736423843_valvo...koncentrat.html Powinien być dobry bo temp. wrzenia ma wysoka(aż 166st C).To dużo więcej niż borygo wiec różnica powinna być zauważalna ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 No i jeszcze jedno, gdy odpaliłem dzisiaj zimny motor, pochodził on chwile za ssaniu, może 5s, zgasiłem odkręciłem korek wlewowy do połowy to mi wypluło płyn i to dość mocno, nie sądzę żeby płyn zdążył się nagrzać się do tego stopnia, by mogło się coś takiego stać. Sam nie wiem. Poradźcie coś :( W takim razie ja stawiam na uszczelkę głowicy, albo jednak jakiś "zator" w układzie. Ale ze wskazaniem na UPG. A jak odpalasz zimny motur na zdjętym korku chłodnicy to co się dzieje? Bąble jakieś widać? Wywala płyn? -- pzdr yahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martini4x2 Opublikowano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 (edytowane) W takim razie ja stawiam na uszczelkę głowicy, albo jednak jakiś "zator" w układzie. Ale ze wskazaniem na UPG. A jak odpalasz zimny motur na zdjętym korku chłodnicy to co się dzieje? Bąble jakieś widać? Wywala płyn? -- pzdr yahoo tzn sam nie wiem czemu mi tak wtedy wywaliło, zdarzyło mi się to tylko raz. Jak odpalam bez korka to nic z tych rzeczy się nie dzieje, nie ma bąbelków ani nie czuć spalinami, płynu tez nie wywala, tylko po pewnym czasie poziom w korku zaczyna sie podnosić, ale to chyba normalne bo na wpływ temp się rozszerza. Dzisiaj kupiłem płyn Motul Motocool Expert, co ma temp wrzenia +133*C, no i zalałem i jutro zobaczymy co będzie się działo. Poinformuję Was o efektech ;) Pozdrawiam wczoraj zalałem tego motula, odpowietrzyłem, dzisiaj jadąc do pracy prędkością 110-130km/h po przejechaniu 17km zapaliła mi się kontrolka kontrolka, a jak zatrzymałem się na światłach to zauważyłem że oczywiście wycieka płyn przez odmę zbiorniczka wyrównawczego :( Ja się chyba z tym motorem pochlastam :icon_evil: :banghead: p.s. sory za laickie pytanie, ale... co to jest UPG ?? ; dzisiaj postaram się przeregulować zawory, ustawić trochę większe luzy... Może to w tym problem, bo od tego się w sumie zaczęło :/ Edytowane 10 Września 2009 przez martini4x2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 p.s. sory za laickie pytanie, ale... co to jest UPG ?? ; Skrót od: uszczelka pod glowica ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martini4x2 Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 no i kolejny objaw... 'masełko' na korku od oleju, a to chyba oznacza tylko jedno ;/ myślałem że jednak ta wymiana uszczelki nie będzie konieczna, ale ostatnio motor trochę postał (zła pogoda) a dzisiaj wymieniłem świece i filtr paliwa, przejechałem się i zauważyłem ze wziernik do silnika jest cały biały, odkręciłem korek i zauważyłem to co pisałem wcześniej ;p masakra, czeka mnie sporo pracy i pewnie nie jedno przekleństwo ;p hehe Może macie jakieś wskazówki co do tej operacji ? bo za wymianę UPG :icon_razz: w warsztacie zaśpiewali mi 300zl i nie bardzo mi sie uśmiecha tyle kasy wydawać, tym bardziej ze jej nie mam ;p hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Ja wymienialem w tym roku w tym silniku uszczelke pod glowica. Tylko ze ja zrobilem to troche za szybko i nadgorliwie ;) Zamow sobie uszczelke na allegro - taniej niz w larssonie jakies 20zl razem z przesylka. 20zl wydaj na browar do roboty ;) hehe Jak cos to pytaj. Postepuj zgodnie z serwisowka. Ja robilem to intuicyjnie, a potem 3 razy poprawialem, bo czegos zapomnialem. Oddalem glowice do planowania, Tobie tez polecam. Koszt 50zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzukigt80 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Ja jeszcze dodam że na pewno niezbedny będzie klucz dynamometryczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Primo - głowica najpierw do sprawdzenia, potem do planowania - nie zawsze trzeba planować, ale zawsze trzeba sprawdzić. Przy okazji zmieniłbym gumki na zaworach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Jak do warsztatu zadzwonilem sie zapytac ile kosztuje sprawdzenie glowicy to krzykneli tyle co za sprawna uzywana, uzbrojona z walkami ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renpa1971 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 (edytowane) :banghead: nie kombinuj tylko do mechaniora z nia jak nie masz wprawy do Martini a z odpowietrzeniem to nie do tego postu wpisalem pomylka sorry Edytowane 18 Września 2009 przez renpa1971 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martini4x2 Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 więc tak... uszczelka pod głowicą wymieniona, rozrząd złożony tak jak trzeba, moto chodzi jak należy. No i problem znikł :) Całą operacje przeprowadziłem sam w garażowym zaciszu, problemów nie miałem, w sumie żadnej większej filozofii ze złożeniem nie ma, pod warunkiem, że się ma łeb na karku i korzysta z podpowiedzi książki serwisowej :) Dzięki koledzy za wszelkie porady, wielkie wirtualne piwko dla Was, a może jak będzie okazja to i w realu :) temat w sumie do zamknięcia, chyba że ktoś ma coś jeszcze do powiedzenia :) Pozdrawiam, Marcin !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Planowales glowice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martini4x2 Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 tak, głowica jest po planowaniu, zebrali mi 0,11mm także dość sporo chyba ;p ale to było ostatnie planowanie tej głowicy, bo już mi delikatnie czepił zaworów ssących ;p, ale wszystko jest git, nic nie stuka i nie puka ;) także może jeszcze jeden sezon na spoko przelatam, a potem trzeba będzie coś większego szukać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 No to dobrze :) Niekoniecznie ostatnie - ja jak planowalem swoja to musieli zawor zdjac zeby splanowac. Po tym znowu zalozyli. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martini4x2 Opublikowano 1 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 A mam jeszcze takie pytanko, ostatnio przejechałem się w trochę dłuższą trasę i przez większość drogi jechałem dość spokojnie, dopiero pod koniec mocniej odkręciłem. Po zatrzymaniu spojrzałem na wężyk od zbiorniczka wyrównawczego i zobaczyłem że delikatnie z niego kapie. Czy to normalne ? Do zbiorniczka zalałem płynu do poziomu max, a jak sprawdzałem to poziom był pod korkiem. Dodam że odkąd złożyłem moto, nie ruszałem w nim nic, zalałem płyn, odpowietrzyłem, i to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.