nurider Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 (edytowane) nie zakładam nowego tematu... moze ktoś podpowie co robić.mój sporciak na maxa jedzie dobrze, nic się nie dzieje, ale jak dojadę do ronda, skrzyżowania to jak jest rozgrzany zaczyna wariować i nie chce wejść na obroty, strzela, prycha, zapala sie kontrolka silnika. muszę robić jakieś przegazówki żeby załapał. jak już wejdzie to znów idzie dobrze do następnego skrzyżowana. ostatnio też mi padł miesięczny akol, jak podjechałem do sklepu, na szczęście górka była i bez obciachu większego stoczyłem się i odpalił.mechanik czyścił gaźnik, regulował i niby wszystko ok. regler mierzony - też ok. - co jeszcze może być bo nie mamy pomysłu? Edytowane 5 Lipca 2013 przez nurider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakers09 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Czy do tego sprzętu trzeba jakieś specjalne torxy jak w przypadku zwykłych kluczy? Jakich powinienem szukać? Może ktoś poleci zestaw do kręcenia dwa razy w roku? Cytuj http://dl.dropbox.com/u/3682198/sigpic171271_1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Torxy to torxy nie ma innych.Kup porządne i zwróć uwagę czy w komplecie jest rozmiar 27 bo w nie każdym jest a będzie potrzebny. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakers09 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 http://allegro.pl/powlekane-imbusy-torx-10cz-yato-yt-0563-i3357889088.htmlTakie będą ok? Kupiłem tam inne klucze i odebrałbym przy okazji i te. Cytuj http://dl.dropbox.com/u/3682198/sigpic171271_1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 nie zakładam nowego tematu... moze ktoś podpowie co robić.mój sporciak na maxa jedzie dobrze, nic się nie dzieje, ale jak dojadę do ronda, skrzyżowania to jak jest rozgrzany zaczyna wariować i nie chce wejść na obroty, strzela, prycha, zapala sie kontrolka silnika. muszę robić jakieś przegazówki żeby załapał. jak już wejdzie to znów idzie dobrze do następnego skrzyżowana. ostatnio też mi padł miesięczny akol, jak podjechałem do sklepu, na szczęście górka była i bez obciachu większego stoczyłem się i odpalił.mechanik czyścił gaźnik, regulował i niby wszystko ok. regler mierzony - też ok. - co jeszcze może być bo nie mamy pomysłu?ktory rocznik sporta? Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 nie zakładam nowego tematu... moze ktoś podpowie co robić.mój sporciak na maxa jedzie dobrze, nic się nie dzieje, ale jak dojadę do ronda, skrzyżowania to jak jest rozgrzany zaczyna wariować i nie chce wejść na obroty, strzela, prycha, zapala sie kontrolka silnika. muszę robić jakieś przegazówki żeby załapał. jak już wejdzie to znów idzie dobrze do następnego skrzyżowana. ostatnio też mi padł miesięczny akol, jak podjechałem do sklepu, na szczęście górka była i bez obciachu większego stoczyłem się i odpalił.mechanik czyścił gaźnik, regulował i niby wszystko ok. regler mierzony - też ok. - co jeszcze może być bo nie mamy pomysłu?wygląda mi to na problemy z ładowaniem , pewnie regulator walnięty , uruchamianie się check na to kieruje i ten padnięty aku, sam gażnik z check nie ma nic wspólnego lub moduł do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 sportster 2005, też myślałem że regulator, ale podobno był sprawdzony i jest ok. nie będzie to cewka? po rozgrzaniu zaczyna wariować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 sportster 2005, też myślałem że regulator, ale podobno był sprawdzony i jest ok. nie będzie to cewka? po rozgrzaniu zaczyna wariować.stawiam na czujnik polozenia walu,mam ten sam model sporta i kiedys mialem podobny problemna zimnym bylo ok,jak sie zagrzal to wariowal,no i to byl wlasnie impulsator walniety wtedy Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 kto to zdiagnozuje? czy przez podłączenie do kompa można coś stwierdzić? kumpel ma jakiś super tuner, ale on jest na jeden vin i mojego nie widzi, na serwis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 posłuchaj rady blacky4 gażnikowwca komp nie zdiagnozujegdyby cewka to również na wyższych zle pracowałbysprawdz sam napięcie ładowania na wolnych (po rozgrzaniu)dowolnym miernikiem voltów a jesli nadal będzie kicha to moduł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 chyba racja - czujnik położenia wału - 32804-04B sporo o nim piszą na xlforum. niestety u nas ok 400zł, na ebayu 60 dolarów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 (edytowane) Panowie a ja mam pytanko odnośnie za bogatej mieszanki na tylnym cylindrze.Mianowicie, jak zmieniałem świece to faktycznie tylna świeca była troszkę okopcona, co by wskazywało że jest za bogato, za to przednia była ideał czyli kawa z mlekiem, a jak np. odkręcę manetkę na maxa i odpuszczę, to lubi strzelić z tylnego gara, czyli dopala nadmiar w wydechu.Na dodatek byłem dzisiaj w stacji kontroli pojazdów na analizie spalin, i wyszło że przedni gar w miarę mieści się w normie która wynosi coś 4.5 jakichś tam jednostek, a tylny miał około 6.0, dodam że mam połączenie między wydechami, a pomiar był wykonywany tylko na wolnych.Podjechałem później do kumpla i zobaczyliśmy że wkręt regulacji składu mieszanki (od góry silnika patrząc to chyba ten po lewej stronie, bliżej tylnego cylindra), jest fabrycznie zaślepiony.Ogólnie kiedyś pisaliście (w tym qurim) że tylny garnek zawsze będzie miał bogatszą mieszankę, rozumiem że taki urok seryjnego gaźnika (i być może zapłonu) ?I jeszcze jedno, czy w ogóle kręcenie tym składem mieszanki coś zmieni na tylnym garnku, skoro przedni był w miarę ok ?Kiedyś pytałem też chyba w tym temacie, czy wkręt składu mieszanki odpowiada tylko za wolne czy też za obciążenie, i pamiętam że fisu coś wspominał o tym że odpowiada też chyba do 20-30 % otwarcia przepustnicy, lub coś koło tego.Podsumowując, mam to olać i jeździć, bo tak ma być ? Edytowane 8 Lipca 2013 przez NATHAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Krotko mowiac tak.Przy jednym gazniku nie masz za duzo mozliwosci manewru, wiec jezeli w takim ukladzie jezdzi dobrze to tak ma byc.Zubozajac mieszanke na wolnych zubozysz tylny razem z przednim, a producent nie chcial najwyrazniej do tego dopuscic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 (edytowane) Panie Adamie, no dokładnie tak, jakby były 2 gaźniki, każdy na osobny garnek to by sobie można było stroić wedle uznania, a tutaj faktycznie nie ma dużego pola manewru.Pytanie tylko, czy ta za bogata mieszanka nie szkodzi tylnemu garowi ?Kiedyś słyszałem że mega za bogata mieszanka powoduje spłukiwanie oleju z cylindrów, ale to chyba gdy jest hardcorowo za bogata. Dodam że setup silnika w 100 % seryjny, ostatnio zmieniłem nawet filtr powietrza, bo stary był już zasyfiony, ale nic to nie zmieniło.Podejrzewam że tak po prostu musi chyba być :) Edytowane 8 Lipca 2013 przez NATHAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 przedni gar zwykle jest w lepszej kondycji z powodu lepszego chłodzenia i tym samym lepiej spręża oraz dopala , dlatego biorą się te różnice , szczególnie na nienagrzanym silniku .jak sprawdzisz sobie sprężanie i okaże się , że różnicy będzie ponad 10 % to już kwalifikuje się silnik do kapitalki , i pewnie tak jest z twoim .a bardziej optymistyczna wersja to przewód wysokiego napięcia na tylny gar masz do wymiany , jednakże najpierw zbadaj ciśnienie .w temacie gaznika oczywiscie nie ma wpływu regulacja z osobna na jeden cylinder ;) , a zaślepkę regulacji wolnych można łatwo zdemontować (co zalecam) po czym ręcznie wyregulować skład mieszankichyba racja - czujnik położenia wału - 32804-04B sporo o nim piszą na xlforum. niestety u nas ok 400zł, na ebayu 60 dolarów...ten czujnik mozna dopasować z samochodów amerykańskich gdzie występuja podobne lub nawet te same części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.