Gość Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 ............czy ktoś wie czy w fat boy-u z 2000 roku w przednim zacisku tłoczki można obracać czy tylko wciskać, pytam bo lekko mi blokuje przedni zacisk, ewentualnie jakiś dobry patent na rozruszanie tego ustrojstwa z góry dzięki za info zmienię mu płyn ale to tylko formalność i pewno nic nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Tłoczki się tylko wciska.Miałem problem z lekko blokującym się tłoczkiem,to zdjąłem zacisk z tarczy ,wycisnąłem trochę tłoczki wydmuchałem kompresorem wytarłem szmatką i powciskałem z powrotem.Tłoczki są czyste i się nic nie blokują. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 ...........Bóg zapłać dobry człowieku. ........a czy na tłoczkach nie ma żadnej gumy, nic ich nie osłania, myślałem że trza zdjąć jakąś osłonę gumową tłoczka która się zaraz rozerwie przy zdejmowaniu wycisnąć tłoczek, oczyścić, dać jakiego specjalnego smaru itd. a tu okazuję się prosta sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Tłoczków nic nie osłania.Siedzą one w obudowie i są uszczelniane dwoma oringami.Jeden jest uszczelniający drugi kurzowy.Tłoczków niczym nie smaruj. A tak wygląda zestaw naprawczy http://moto.allegro.pl/harley-zestaw-naprawczy-hamulec-zacisk-oryginal-i2302331241.html . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 ........a czy może Pan kojarzy jaka będzie pasowała nasadka 12-kątna na śruby od zacisku, na te co trzymają zacisk widzę że pasuje nasadka 10 dwunastokątna tylko na te małe co chyba trzymają klocki nie mogę dobrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Każdego dnia w pracy robię hamulce w motocyklach. Tłoczek wysunąć naciskając dźwignię hamulca, zmyć ekstrakcyjną, przedmuchać, potem taki magiczny smar a`la silikonowy i wciskamy na miejsce. Są takie sprytne szczypce do obracania tłoczków, znacznie ułatwiają pracę. Nie wiem jak u Was ale u mnie w Eli tłoczki mają taki gumowy dynks który je osłania, sprytne to jest. Może potem przestali to montować. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 ............tak mi coś pasowało żeby jednak dać trochę tego smaruchyba są w sprzedaży w takich małych tubkach na raz tylko pewnie do tej operacji trzeba wyjąć klocki z zacisku ? może kojarzysz jaki rozmiar będzie miała ta mniejsza nasadka do odkręcania śrub co trzymają klocki te co trzymają zacisk wyczaiłem że pasi 10 dwunastokątna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Na te duże pasuje tak jak napisałeś 10mm dwunastokątna,a na te małe potrzeba 1/4 cala.http://moto.allegro.pl/harley-klucz-nasadka-zacisk-klocki-hamulcowe-i2298008280.html . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 ........nie ma metrycznego odpowiednika ta nasadka 1/4 cala? .............spoko już kupiłem na sztuki sprzedają http://www.kingtony.com.pl/nasadki po 4 zł za sztukę 12 kątne calowebardzo miła obsługa, wysyłka natychmiastowa do małych śrub w zacisku numer katalogowy 233008 S - 3,94 zł. na allegro trochę przesadzają z cenami ale co tu się dziwić zadzwoniłem do znajomego sklepu który wydawał mi się zawsze mieć dobre ceny i za jedną tą mniejszą nasadkę powiedzieli 38 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Ja kupiłem w komplecie nasadek właśnie z King Tony.Po za tym musisz jeszcze kupić komplet imbusów calowych. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Jak kupisz imbusy to potem pilnuj żeby ich nie pomylić z metrycznymi bo będzie tragedia. Garść imbusów w rączkę i przymierzasz który pasuje do śruby którą chcesz odkręcić. Ja tak wczoraj walczyłem, bo burdel w narzędziach mam. Rozbierałem całe sprzęgło wraz z obudowami, rozrusznikiem i coś tam jeszcze, co chwila inny imbus, co chwila garść w rączkę i przymierzamy.... :banghead: A z tym smarem to tak za dużo nie musi być, trzeba tylko "liznąć" co by stworzyć warstwę izolującą powierzchnię tłoczka od brudu, wody itp. Nie smaruj grubo bo może się dostać na tarczę i wtedy kiepski hebel będzie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 imbusy calowe bondhus zostały mi jeszcze po ojcu i wiele innych narzędzi które mają po 20-30 lat snap-on i inne zostały mi jeszcze po ojcu i wiele innych narzędzi które mają po 20-30 lat snap-on i inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Nie wiem jak u Was ale u mnie w Eli tłoczki mają taki gumowy dynks który je osłania, sprytne to jest. Może potem przestali to montować.Przestali montować, kiedy zwiększyli ilość tłoczków, bo się gumki nie mieściły ;) Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indian Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Mam problem jutro chciałbym w swoim sporciaku wymienić olej w lagach ,a nigdzie nie mogę znaleźć informacji ile mam go wlać do każdej goleni ? Albo źle szukałem ,albo ja nie widzę ? :banghead: Dzięki za pomoc ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 (edytowane) W serwisówce powinno być. Ilość "cm3" (ml) na lagę lub wysokość stanu oleju w "cm". Są 2 sposoby mierzenia tego. Pierwszy jest oczywisty dość, drugi sposób polega na tym że składasz lagę ale bez sprężyny, ściskasz ją do końca, wlewasz olej aż osiągnie dany poziom od górnej krawędzi lagi. Rozciągasz rury powoli, wkładasz sprężynę i całą resztę i gotowe. Taki tam OT. No i się zesrało. Rozgrzebałem całe sprzęgło co by naprawić wewnętrzną pokrywę w miejscu mocowania dźwigni biegów z przodu. Zdjąłem kosz sprzęgła i widzę że piasta pęknięta, klin zmęczony.... A część trudno dostępna w używce bo to podobno jakaś bolączka wczesnych EVO była, lubiły pękać. Nowa mało nie kosztuje, ale podobno jest "ulepszona". Miejmy nadzieję... Edytowane 18 Maja 2012 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.