flstc1340 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Gażnik: Mikuni HSR 45 + widoczny hypercharger Wałek EV-27 Wydechy V&H reszta niby oryginał ...też mnie ciekawi ile to generuje :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 U mnie na HSR 45 chodzi 110 cali Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszwla42 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 hmm.. Wałek dedykowany do stckowej pojemności... Z drugiej strony gażnik hsr45 któy jest dedykowany do dużo większych pojemności... Stawiam na stockowa pojemność z dobrym wałkiem i za dużym gaziorem... Jestem za zdjęciem głowicy i pomiarem średnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flstc1340 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 nie no głowicy nie będę zdejmował tylko dlatego aby zrobić pomiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 A może znajdziesz coś ciekawego :icon_eek: Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flstc1340 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 (edytowane) No...dzisiaj zrobiłem pierwsza przejażdżkę :buttrock: nie dużo bo z 5 km:( Zaniepokoiło mnie iż skrzynka trochę ciężko chodzi. Jakby lekko ciągnął na sprzęgle. Praktycznie nie jest możliwe znalezienie "luzu" - albo wskakuje dwójka albo jedynka. Ponoć jak się rozgrzeje dobrze skrzynia to powinno się wszystko poprawić i że tak jest w starszych modelach.... czy to prawda???? qurim - Ty masz starszego, jak to wygląda u Ciebie????? 3/8-16x1-1/4 - jak to przetłumaczyć??? Edytowane 16 Stycznia 2011 przez flstc1340 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Sprzęgło ciągnie przez gesty olej.Sprawdź kiedy był wymieniany. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 No...dzisiaj zrobiłem pierwsza przejażdżkę :buttrock: nie dużo bo z 5 km:( Zaniepokoiło mnie iż skrzynka trochę ciężko chodzi. Jakby lekko ciągnął na sprzęgle. Praktycznie nie jest możliwe znalezienie "luzu" - albo wskakuje dwójka albo jedynka. Ponoć jak się rozgrzeje dobrze skrzynia to powinno się wszystko poprawić i że tak jest w starszych modelach.... czy to prawda???? qurim - Ty masz starszego, jak to wygląda u Ciebie????? 3/8-16x1-1/4 - jak to przetłumaczyć??? Gesty olej w primary lub niewyregulowany skok sprzegla. Niektorzy do primary stosuja fluid do automatycznych skrzyn biegow. Sam nie probowalem ale mialoby to sens . W koncu automat to skrzynia wielotarczowa. Sprobuj podregulowac ale nie na lince tylko na sprzegle. Pozniej dopiero na lince, Moze warto by bylo nasmarowc linke 3/8-16 srednica gwintu , standartowy amerykanski 1-1/4" dlugosc sruby w inch Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 (edytowane) Naciąg pasa napędowego i łańcucha sprzęgłowego tez mają wpływ na zmianę biegów. W japońskich moto odkryłem że łańcuch napędowy gdy jest luźny to skrzynia pracuje kiepsko, biegi się kleją itp. Poza tym problemy mogą być w powodu olejów w sprzęgle i skrzyni. U mnie pracuje tak samo na ciepło i zimno, nie zauważyłem różnicy.Czyli biegi spoko chodzą ale są trzaski przy zmianie. Ale płyny mam dość stare, na wiosnę dopiero będę zmieniał. Z dwójki na luz nie wrzucę, tylko z jedynki a jak jadę i chcę zapiąć luz to takie przechodzenie przez jedynkę jest bolesne dosyć, głośny trzask i ból w d.. . Regulacja linki sprzęgła może Ci pomoże. Mi Harlista kiedyś doradził żeby nie trzymać się książkowego luzu na dźwigni, pomieszałem trochę regulacją i lepiej było. :biggrin: Biegi mniej się kleiły i mniej trzasków przy zmianie było. Co prawda na sprzęgle też jest regulacja i tam powinno się zaglądać co jakiś czas, u siebie jeszcze nie zmieniałem nic tam, wkrótce dopiero zajrzę do sprzęgła. A co do ATF w primary - mam zamiar właśnie to przetestować, może się pozbędę trzasków. Podobno pomaga czasami ten płyn. I jeszcze jedno mi się przypomniało - jeśli masz za nisko ustawione wolne obroty to też będą problemy ze zmianą biegów, szczególnie zapinanie luzu. u mnie optymalnie jest ok.1000-1100RPM, poniżej tego się kleją a powyżej głośny trzask przy zapinaniu jedynki. Edytowane 18 Stycznia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 No i części dotarły. Poduszka pod silnik Made in Taiwan :biggrin: i gumy do tłumików, na szczęści w USA robione. Harlista - niezłą sygnaturkę masz pod postami. :biggrin: :clap: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 W moim sporciaku skrzynia trzaska tylko przy wrzucaniu jedynki z luzu i to tylko na zimnym silniku, potem problem mija. A znalezienie luzu to czasem rzeczywiście problem zamiast patrzeć na drogę patrzę na zegary na zielone "N" :buttrock: albo dojeżdżam na sprzęgle ma jedynce i dopiero na światłach zmieniam na luzaka :banghead: Więc problemem może być też zimny olej. Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flstc1340 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 (edytowane) W najbliższym czasie zaleje wszystko olejami z RevTech`a (bo takie kupiłem w rozsądnych pieniądzach) i zobaczę jak wtedy będzie się to wszystko sprawowało. Ale znów zima przyszła :evil: A jak na te chwile to potrzebuje info nt. żarówek-kontrolek (olej, ładowanie itd...) to jakieś typowe???? Edytowane 25 Stycznia 2011 przez flstc1340 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 W zeszłym roku zalałem HD olejami RevTech.Różnicy nie stwierdziłem.Na ten sezon silnik jeszcze zalałem Rev Tech 20W50 syntetyk ,ale skrzynię i sprzęgło już Formuła + z HD. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 (edytowane) W żarówki HD nie wierz że są całkiem typowe. W kontrolkach może jeszcze ale np. w oświetleniu kufra w FLH mam taką żarówkę że gość w sklepie zrobił wielkie oczy i zapytał czy to 24V jest. :banghead: Duża "bańka" jakby zwykłe 21W ale...bez metalowej oprawki. Sam też takiej nie spotkałem wcześniej. Na Alle są takie ale chyba ze 30PLN za sztukę, a mam zamiar kiedyś upchać LED`y w kilku miejscach więc nie kupuję tej żarówki. W kontrolkach z tego co pamiętam są zwykłe tzw. całoszklane, ale lepiej się upewnić niż kupować na chybił-trafił. Można dostać taki wzór w wersji LED co fajnie świeci. Ostatnio koledze w Yamaszce FJ1100 montowałem postójówki i kontrolki LED. Świecą wyraźnym, białym światłem. Co do olejów - zeszłego sezonu wlałem na "chwilę" 10W40 i jak moto się dobrze nagrzało i dostało obrotów to zaczęło smarkać olejem spod cylindrów. A kilka tygodni wcześniej zmieniałem uszczelki pod garnkami.. :banghead: Mam cichą nadzieję że po zalaniu 50-tki w tym sezonie przestanie smarkać. A do primary będę lał ATF na próbę. Ludzie sobie chwalą więc muszę to zbadać. Edytowane 26 Stycznia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Do primary i do skrzyni można nalać normalny olej motocyklowy. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.