Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

To akurat wiem, tak miałem zawsze. Ale dzisiaj przez 15 minut stałem (na skrzyżowaniu) i zero reakcji na gaz.

 

Moto ma jechać -na zimnym ew. moze kichnąć ale pózniej ma jechać. Sprawdź czy dostaje odpowiednią ilość paliwa-sprawdź kranik, może masz zamontowany dodatkowy filter paliwa- usuń jak wszystko Ok. to gażnik na stół i kompleksowy przegląd i później regulacja.

Co do kichania -filter powietrza, świece , reg składu mieszanki zakładajac że reszta(kompresja, szczelność dolotu, zapłon) jest OK.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kierunkowskazy - przód świecą cały czas (zarówka 2 włókna) tył świeci wtedy gdy ma świecić...

zarejestrowany w PL 2 lata, przeglady jakoś przechodzil - mogę tak jeździć czy trzeba coś robić z kierunkami?

drugie pytanko o głośność wydechów eagle II - nie czepiają się?

 

W USA tak maja.

Zolte pozycyjne z przodu, podlaczone na stale razem z reflektorem do stacyjki.

Jezeli wlaczysz kierunkowskaz zaczyna migac drugie wlokno z przodu i zolte z tylu.

Niektorzy dla zwiekszenia widocznosci motocykla zmieniaja tylne kierunkowskazy na czerwone, dodaja do instalacji specjalny modul, i kierunkowskazy swieca sie stale jako pozycyjne , po nacisnieciu hamulca dzialaja jak dodatkowe swiatla STOP, a po wlaczeniu kierunkowskazu migaja.

No ale w Polsce to chyba nie przejdzie.

 

THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORE

THIS IS A FUCKING FASHION SHOW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto ma jechać -na zimnym ew. moze kichnąć ale pózniej ma jechać. Sprawdź czy dostaje odpowiednią ilość paliwa-sprawdź kranik, może masz zamontowany dodatkowy filter paliwa- usuń jak wszystko Ok. to gażnik na stół i kompleksowy przegląd i później regulacja.

Co do kichania -filter powietrza, świece , reg składu mieszanki zakładajac że reszta(kompresja, szczelność dolotu, zapłon) jest OK.

 

Już wiem co było nie tak, pojechałem dzisiaj do mechanika - mam do wymiany czujnik położenia wału korbowego.... trudno trzeba wymienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Niektorzy dla zwiekszenia widocznosci motocykla zmieniaja tylne kierunkowskazy na czerwone, dodaja do instalacji specjalny modul, i kierunkowskazy swieca sie stale jako pozycyjne , po nacisnieciu hamulca dzialaja jak dodatkowe swiatla STOP, a po wlaczeniu kierunkowskazu migaja.

No ale w Polsce to chyba nie przejdzie.

 

Mam w swojej Elektrze że jak naciskam stop to zapalam tylne kierunki , a po włączeniu kierunkowskazu normalnie mrugają . Ostatnio właśnie zastanawiałem się jak pozbyć się tego bajeru . Mówisz że tam jest zainstalowany dodatkowy moduł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dodatkowy moduł sterujący tylnymi światłami jest pod siedzeniem zaraz za akumulatorem wpięty szeregowo w instalację tylnych lamp.Miałem takie samo ale wyjąłem.U mnie świeciły z tyłu kierunki stale razem z postojem i przerywały po włączeniu kierunków.Mam czerwone tylne szkiełka i to zostało do czasu gdy pały się doczepią.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do obrysówek nie czepiają się. Mam już 3 przeglądy w dowodzie, a światła jak były tak są z przodu. Miśki też już kilka razy mnie zatrzymali, nie czepili się nawet że jedna obrysówka nie świeci. :biggrin: :clap: Ale mam problem z kierunkami - mam stary typ instalacji, włączniki 1-pozycyjne (czyli guzik na sprężynie, wcisnę to wraca do położenia( i 2 przerywacze "klasyczne" czyli takie jak 12V w samochodach były - aluminiowa "puszka" z wyjściem na 2 przewody. Czy ktoś wie jak te kierunki powinny działać? Czy jak nacisnę guzik to powinny migać same czy musze koniecznie trzymać guzik kierunka żeby migał? Tak robię, jeśli jest potrzeba użycia kierunków (bardzo rzadko :biggrin: ) ale trzymanie guzika, naciskanie/trzymanie sprzęgła i manewrowanie nie zawsze jest łatwe w tym układzie. Wiem że są mechaniczne włączniki 2-pozycyjne (0-1) że się włączy to guzik siedzi włączony i wtedy kierunek miga, ale nie moge ich znaleźć nigdzie w katalogach, jedynie chyba u dealera HD to znajdę.

 

Rocznik moto to 1988 jakby co. Jeszcze bez modułu kierunków.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam tak u siebie ze musze trzymac zeby migalo, i faktycznie ze sprzeglem na linke nie jest fajnie na skrzyzowaniu ale da sie przyzwyczaic. Znajomy w Panheadzie ma elektroniczny przerywacz i jak nacisnie raz to mu miga a jak drugi raz to gasnie, ale narzeka na to bo zdarza mu sie zapomniec o wylaczeniu a u nas nie ma takiego problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie włączniki odbijają - nie sa 0-1, ale po naciśnięciu zaskakuje kierunek i po wyjściu z zakrętu sam odbija - nie wiem czy to jest od obrotów czy od pochylenia moto czy tez ruchu kierownicą, muszę pobadać. w zakrętach działa - samo odbija jak w aucie, przy delikatnym wyprzedzaniu nie zawsze odbija - wtedy trzeba go wcisnąć jeszcze raz.

po wduszeniu dwóch jednocześnie mamy światła awaryjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie włączniki odbijają - nie sa 0-1, ale po naciśnięciu zaskakuje kierunek i po wyjściu z zakrętu sam odbija - nie wiem czy to jest od obrotów czy od pochylenia moto czy tez ruchu kierownicą, muszę pobadać. w zakrętach działa - samo odbija jak w aucie, przy delikatnym wyprzedzaniu nie zawsze odbija - wtedy trzeba go wcisnąć jeszcze raz.

po wduszeniu dwóch jednocześnie mamy światła awaryjne.

 

W nowszych modela wylacza sie po przejechaniu jakiegos tam dystansu lub po przechylaniu motocykla o pewien kat (nie pamietam danych)

W starych byl na czas , jezeli motocykl poruszal sie

 

Tutaj jest przyklad jednego z wielu modulow dostepnych na rynku:

 

http://www.jpcycles.com/product/380-218?so...een=13464490324

 

THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORE

THIS IS A FUCKING FASHION SHOW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł git sprawa ale to i tak jeszcze zbyt "nowy" wynalazek pod moją instalację. Nie mam takich wtyczek typu Deutsch a sama instalacja oświetlenia jest całkiem inaczej zrobiona niż w późniejszych modelach HD. Będę musiał kombinować kiedyś z tym, narazie latam bez kierunków, używam ich gdy tylko konieczne czyli rzadko. Nawyki z kurierki przydają się. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie masz rację, ale dla mnie to jest problem. :biggrin: Pamiętasz moje zimowe problemy z włącznikiem awaryjnych? :biggrin: Z mechaniki mogę wszystko zrobić, ale jak chodzi o kabelki..... jeden kabel nie ma dla mnie sensu, dwa to już za dużo... :banghead: Zimą będę czarował coś z tymi kierunkami.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

I znowu ja spamuję. :biggrin: Powiedzcie czy dużo zabawy jest z wymianą łańcucha sprzęgła w EVO BT? Głównie chodzi mi o nakrętkę na wale, jaki to rozmiar jest? Duży jakiś. Lewy gwint? Mam kiepski łańcuch już. Na wolnych obrotach słyszę jak się telepie pod pokrywą. Napinacz nic nie daje, dół mam napięty jak trzeba a górny bieg łańcucha jest luźny jak szmata. Kosz sprzęgła trzeba zdjąć? Jakiś specjalny przyrząd do sprężyny sprzęgła ma być tak jak w serwisówce? Słyszałem że to jakieś herezje i bez przyrządu da się spoko zrobić. Zimą ogólnie mechaniki nie będę rozbierał, tylko ten łańcuch zmienię i sprawdzę przy okazji śruby alternatora, tej zimy zajmę się "nadwoziem".

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napinacz nic nie daje, dół mam napięty jak trzeba a górny bieg łańcucha jest luźny jak szmata.

 

 

Regulacja napinacza się skończyła ? Napina się samemu, automat jest w młodych modelach, jak się łańcuch skończył to weryfikacja częsci i wymiana , klucz na "polskie" to chyba 36 lub 38 i blokada lub pneumatyk do odkręcenia sprzęgło oczywiście do zdjęcia.

Poczytaj o tym- http://www.roadking.riders.pl/tech/napinacz.htm

Ma to zastosowanie analogicznie do łańcucha przeniesienia napedu w celu przedłużenia "życia" ślizgowi napinacza a przy wymianie całego napinacza można zastosować automat.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...