VIKI Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 To akurat wiem, tak miałem zawsze. Ale dzisiaj przez 15 minut stałem (na skrzyżowaniu) i zero reakcji na gaz. Moto ma jechać -na zimnym ew. moze kichnąć ale pózniej ma jechać. Sprawdź czy dostaje odpowiednią ilość paliwa-sprawdź kranik, może masz zamontowany dodatkowy filter paliwa- usuń jak wszystko Ok. to gażnik na stół i kompleksowy przegląd i później regulacja. Co do kichania -filter powietrza, świece , reg składu mieszanki zakładajac że reszta(kompresja, szczelność dolotu, zapłon) jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 kierunkowskazy - przód świecą cały czas (zarówka 2 włókna) tył świeci wtedy gdy ma świecić... zarejestrowany w PL 2 lata, przeglady jakoś przechodzil - mogę tak jeździć czy trzeba coś robić z kierunkami? drugie pytanko o głośność wydechów eagle II - nie czepiają się? W USA tak maja. Zolte pozycyjne z przodu, podlaczone na stale razem z reflektorem do stacyjki. Jezeli wlaczysz kierunkowskaz zaczyna migac drugie wlokno z przodu i zolte z tylu. Niektorzy dla zwiekszenia widocznosci motocykla zmieniaja tylne kierunkowskazy na czerwone, dodaja do instalacji specjalny modul, i kierunkowskazy swieca sie stale jako pozycyjne , po nacisnieciu hamulca dzialaja jak dodatkowe swiatla STOP, a po wlaczeniu kierunkowskazu migaja. No ale w Polsce to chyba nie przejdzie. Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Winicjusz Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Moto ma jechać -na zimnym ew. moze kichnąć ale pózniej ma jechać. Sprawdź czy dostaje odpowiednią ilość paliwa-sprawdź kranik, może masz zamontowany dodatkowy filter paliwa- usuń jak wszystko Ok. to gażnik na stół i kompleksowy przegląd i później regulacja. Co do kichania -filter powietrza, świece , reg składu mieszanki zakładajac że reszta(kompresja, szczelność dolotu, zapłon) jest OK. Już wiem co było nie tak, pojechałem dzisiaj do mechanika - mam do wymiany czujnik położenia wału korbowego.... trudno trzeba wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falko Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Niektorzy dla zwiekszenia widocznosci motocykla zmieniaja tylne kierunkowskazy na czerwone, dodaja do instalacji specjalny modul, i kierunkowskazy swieca sie stale jako pozycyjne , po nacisnieciu hamulca dzialaja jak dodatkowe swiatla STOP, a po wlaczeniu kierunkowskazu migaja. No ale w Polsce to chyba nie przejdzie. Mam w swojej Elektrze że jak naciskam stop to zapalam tylne kierunki , a po włączeniu kierunkowskazu normalnie mrugają . Ostatnio właśnie zastanawiałem się jak pozbyć się tego bajeru . Mówisz że tam jest zainstalowany dodatkowy moduł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Ten dodatkowy moduł sterujący tylnymi światłami jest pod siedzeniem zaraz za akumulatorem wpięty szeregowo w instalację tylnych lamp.Miałem takie samo ale wyjąłem.U mnie świeciły z tyłu kierunki stale razem z postojem i przerywały po włączeniu kierunków.Mam czerwone tylne szkiełka i to zostało do czasu gdy pały się doczepią. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Do obrysówek nie czepiają się. Mam już 3 przeglądy w dowodzie, a światła jak były tak są z przodu. Miśki też już kilka razy mnie zatrzymali, nie czepili się nawet że jedna obrysówka nie świeci. :biggrin: :clap: Ale mam problem z kierunkami - mam stary typ instalacji, włączniki 1-pozycyjne (czyli guzik na sprężynie, wcisnę to wraca do położenia( i 2 przerywacze "klasyczne" czyli takie jak 12V w samochodach były - aluminiowa "puszka" z wyjściem na 2 przewody. Czy ktoś wie jak te kierunki powinny działać? Czy jak nacisnę guzik to powinny migać same czy musze koniecznie trzymać guzik kierunka żeby migał? Tak robię, jeśli jest potrzeba użycia kierunków (bardzo rzadko :biggrin: ) ale trzymanie guzika, naciskanie/trzymanie sprzęgła i manewrowanie nie zawsze jest łatwe w tym układzie. Wiem że są mechaniczne włączniki 2-pozycyjne (0-1) że się włączy to guzik siedzi włączony i wtedy kierunek miga, ale nie moge ich znaleźć nigdzie w katalogach, jedynie chyba u dealera HD to znajdę. Rocznik moto to 1988 jakby co. Jeszcze bez modułu kierunków. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Ja tez mam tak u siebie ze musze trzymac zeby migalo, i faktycznie ze sprzeglem na linke nie jest fajnie na skrzyzowaniu ale da sie przyzwyczaic. Znajomy w Panheadzie ma elektroniczny przerywacz i jak nacisnie raz to mu miga a jak drugi raz to gasnie, ale narzeka na to bo zdarza mu sie zapomniec o wylaczeniu a u nas nie ma takiego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 u mnie włączniki odbijają - nie sa 0-1, ale po naciśnięciu zaskakuje kierunek i po wyjściu z zakrętu sam odbija - nie wiem czy to jest od obrotów czy od pochylenia moto czy tez ruchu kierownicą, muszę pobadać. w zakrętach działa - samo odbija jak w aucie, przy delikatnym wyprzedzaniu nie zawsze odbija - wtedy trzeba go wcisnąć jeszcze raz. po wduszeniu dwóch jednocześnie mamy światła awaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 u mnie włączniki odbijają - nie sa 0-1, ale po naciśnięciu zaskakuje kierunek i po wyjściu z zakrętu sam odbija - nie wiem czy to jest od obrotów czy od pochylenia moto czy tez ruchu kierownicą, muszę pobadać. w zakrętach działa - samo odbija jak w aucie, przy delikatnym wyprzedzaniu nie zawsze odbija - wtedy trzeba go wcisnąć jeszcze raz. po wduszeniu dwóch jednocześnie mamy światła awaryjne. W nowszych modela wylacza sie po przejechaniu jakiegos tam dystansu lub po przechylaniu motocykla o pewien kat (nie pamietam danych) W starych byl na czas , jezeli motocykl poruszal sie Tutaj jest przyklad jednego z wielu modulow dostepnych na rynku: http://www.jpcycles.com/product/380-218?so...een=13464490324 Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Moduł git sprawa ale to i tak jeszcze zbyt "nowy" wynalazek pod moją instalację. Nie mam takich wtyczek typu Deutsch a sama instalacja oświetlenia jest całkiem inaczej zrobiona niż w późniejszych modelach HD. Będę musiał kombinować kiedyś z tym, narazie latam bez kierunków, używam ich gdy tylko konieczne czyli rzadko. Nawyki z kurierki przydają się. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 po wduszeniu dwóch jednocześnie mamy światła awaryjne. Tego nie znałem :banghead: Człowiek jednak uczy się całe życie. Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Przeciez przerobic wtyczki to zaden problem.. Mozna je wyciac i przewody polutowac.. Panhead kumpla jest na pewno starszy od twojej Elki wiec nie ma sprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Teoretycznie masz rację, ale dla mnie to jest problem. :biggrin: Pamiętasz moje zimowe problemy z włącznikiem awaryjnych? :biggrin: Z mechaniki mogę wszystko zrobić, ale jak chodzi o kabelki..... jeden kabel nie ma dla mnie sensu, dwa to już za dużo... :banghead: Zimą będę czarował coś z tymi kierunkami. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 (edytowane) I znowu ja spamuję. :biggrin: Powiedzcie czy dużo zabawy jest z wymianą łańcucha sprzęgła w EVO BT? Głównie chodzi mi o nakrętkę na wale, jaki to rozmiar jest? Duży jakiś. Lewy gwint? Mam kiepski łańcuch już. Na wolnych obrotach słyszę jak się telepie pod pokrywą. Napinacz nic nie daje, dół mam napięty jak trzeba a górny bieg łańcucha jest luźny jak szmata. Kosz sprzęgła trzeba zdjąć? Jakiś specjalny przyrząd do sprężyny sprzęgła ma być tak jak w serwisówce? Słyszałem że to jakieś herezje i bez przyrządu da się spoko zrobić. Zimą ogólnie mechaniki nie będę rozbierał, tylko ten łańcuch zmienię i sprawdzę przy okazji śruby alternatora, tej zimy zajmę się "nadwoziem". Edytowane 29 Sierpnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Napinacz nic nie daje, dół mam napięty jak trzeba a górny bieg łańcucha jest luźny jak szmata. Regulacja napinacza się skończyła ? Napina się samemu, automat jest w młodych modelach, jak się łańcuch skończył to weryfikacja częsci i wymiana , klucz na "polskie" to chyba 36 lub 38 i blokada lub pneumatyk do odkręcenia sprzęgło oczywiście do zdjęcia. Poczytaj o tym- http://www.roadking.riders.pl/tech/napinacz.htm Ma to zastosowanie analogicznie do łańcucha przeniesienia napedu w celu przedłużenia "życia" ślizgowi napinacza a przy wymianie całego napinacza można zastosować automat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.