piter 1600 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 W obudowie przełączników jest włącznik stopu,osłonięty gumką ,spróbuj na początek dosunąć klamkę do przełączników jeśli to nie pomoże to musisz dostać się do włącznika.http://moto.allegro.pl/wlacznik-swiatel-stopu-harley-od-1996-w-gore-i2671948638.html . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 myślałem że dzisiaj sraczki dostane na taką pogodę i nie czekając na igłę złożyłemgra i buczy, dysze wolnych zmieniłem z 45 na 48 dysze główną z 190 na 195 (dostałem u małego) uszczelki dolotu nówki, wydech na pastę Wurth (taką miałem) po odpaleniu i rozgrzaniu obroty stanęły na 1200 korekta na 900 śruba składu wykręcona o 2,5 obrotu (według wskazówek) ogień i trasa a potem wolna jazda leśnymi ścieżkami którą uwielbiam a mam ich sporo. Zero kichnięć i jakichkolwiek zachwiań aż za równą ma pracę :biggrin: jak wtryskowy, pewnie i równo, świece beżowe. Całą przyczyną tych wkrur........ pyknięć od czasu do czasu były jakieś nieszczelności w dolocie które ja bagatelizowałem myśląc że za mały ma przebieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Nie musisz wyjeżdżać z garażu. Na sucho zapniesz 5-tkę i wtedy sprawdzisz. W BT jest tak że dźwignia ma mały ruch powyżej 5 biegu. Pozostałe mają duży skok zanim wskoczy kolejny. Piątka ma "trochę" i od razu opór jest.jakos nie przyszlo mi do glowy wczesniej,aby to sprawdzic,dobrze,ze poruszyliscie ten temat przy okazjiale u mnie to ma jeszcze nieco inny wymiar, na przykladjestem gdzies tam w trasie,podziwiam widoki,mysle sobie o fajnych dziewczynach(natury nie da sie oszukac)z ktorymi mialemostatnio doczynienia,ewentualnie mysle o innych z ktorymi chcialbym miec doczynienia przy odrobinie szczescia,no i wlasniezapominam na ktorym biegu jade i probuje wrzucic 5-tke,a okazuje sie ze wlasnie ja mamdlatego doszedlem do wniosku,ze potrzebny jest mi ten wyswietlacz Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Z tym włącznikiem STOP to jest masakra, jeśli masz taki jak u mnie, a pewnie tak. Blaszka która styka do włącznika. Trudno to ustawić czasem. U mnie zawsze jest problem gdy zdejmę osprzęt kiery i potem złożę to walczę z krańcówką, potem czasem sama świeci kiedy chce aż w końcu problem sam znika, do następnego demontażu. :biggrin: Z past do wydechów używam BOSAL, ta firma co robi wydechy, ale to jest raczej typu cementowego, wysycha i twardnieje. Niestety takei specyfiki trzeba użyć w Harrym. Układ nie jest mądrze zrobiony i nie ma tam kołnierzowych uszczelek tak jak w japsach. A szkoda. Chociaż te uszczelki lubią same się wypalić po pewnym przebiegu. U mnie w Eli też jest nieszczelność na łączeniu kolektorów po prawej stronie. Widać na rurach małą smugę nawet. Zimą grzebałem ale niewiele pomogło, nie smarowałem niczym. Olewam to, walka z kolektorami w FLH to ból w d... . Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 (edytowane) zadam moze nieco banalne pytanie,ale jest to rzecz,ktora irytuje mnie trochejakos nigdy dotad nie zlapalem kapcia w motocyklu(zawsze moze byc ten pierwszy raz)dlatego wlasnie pytam jak to jest wprzypadku HD gdzie nie ma centralnej stopki i tak jak u mnie mam opony z detkami(w przypadku opon bezdetkowych jest OK)na zachodzie nie ma problemu jest assistance ktore oplaca sie wraz z ubezpieczeniem,w razie czego dzwoni sie i przyjezdzaja dokazdego miejsca,a wiec nie ma wielkich kosztow w zwiazku z tyma jak sobie poradzic u nas,gdzies tam w trasie(macie jakies dobre pomysly na to)?jestem czlowiekiem z natury leniwym,jakos nie lubie taskac ze soba tony narzedzi i innych gratow,wole wozic to co lubiena przyklad psazerke jakas :wink:ostatnio wybralem sie w mala traske(jakies 1000 km) jezdzilem raczej bocznymi drogami(staralem sie omijac miasta) i nie wzialem ze soba nicna szczescie nic zlego sie nie wydarzylo(w koncu to HD) jak mogloby sie cos wydarzyc?a tak powaznie,czy ktos z Was przezywal juz cos takiego,jezeli tak,to jak sobie z tym poradziliscie? Edytowane 4 Października 2012 przez harleyjunak Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 kapeć w harym to tak rzadki przypadek , że nie ma co nastawiać się przed jazdą na taka ewentualność .mam za sobą prawie 40 tys km bez żadnej dziury , nie słyszałem tez żeby jakiś kolega miał z tym problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Ja na wszelki wypadek mam wykupiony assistance również na Polskę :) Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Ja na wszelki wypadek mam wykupiony assistance również na Polskę :)wykupiles go w Polsce,czy za granica na cala Europe? Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoBaS Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 WitamMam problem z rotorem w moim buellku.Jest taki sam jak w sportach powyżej 1996 roku. Odkleił się jeden magnes ale na szczęscie nic nie narozrabiał.Moje pytanie - kleić na nowo ten magses a jesli tak to czym lub czy ktoś ma na zbyciu rotor ?Z góry dzieki za zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Kup lepiej nowy rotor, kolejny magnes może się urwać w każdej chwili i wtedy będzie masakra. Jak jeden odpadł to i reszta poleci, prędzej czy później. Kapeć w Harrym? Opony w HD są tak twarde że nic się nie chce wbić. :biggrin: Kiedyś już się zastanawiałem co zrobię jak złapię papcia w trasie. Rzucę moto w krzaki i wrócę PKS`em. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Nie są takie twarde jak by się wydawało,Złapałem kapcia gdzieś ,nawet nie wiem gdzie i dopiero w garażu po kilku dniach zobaczyłem że brakuje powietrza.To oczywiście zaleta opon bezdętkowych.Przy dętce nie dojechałbym do domu. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Dwa lata temu rozkleiła mi się dętka w tylnym kole, powietrze momentalnie zeszło do 0. I co -i nic dojechałem spokojnie 30 km do domu 60km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoBaS Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 rotor z sportstera jest taki sam jak w dużym Evo ?Poza allegro gdzie jeszcze mogę nabyć w rozsądnej cenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 wykupiles go w Polsce,czy za granica na cala Europe?Assistance wykupiłem w PZU - mają coś takiego, jak Auto Pomoc pakiet Super - działa równiez na motocykle ;) Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Ktoś na forum ostatnio pisał jak to który Asistance go urządził z kapciem. Zawieźli do najbliższej wulkanizacji, a że ta nie robi kół motocyklowych to już nie ich problem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.