Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

W obudowie przełączników jest włącznik stopu,osłonięty gumką ,spróbuj na początek dosunąć klamkę do przełączników jeśli to nie pomoże to musisz dostać się do włącznika.

http://moto.allegro.pl/wlacznik-swiatel-stopu-harley-od-1996-w-gore-i2671948638.html .

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem że dzisiaj sraczki dostane na taką pogodę i nie czekając na igłę złożyłem

gra i buczy, dysze wolnych zmieniłem z 45 na 48 dysze główną z 190 na 195 (dostałem u małego) uszczelki dolotu nówki, wydech na pastę Wurth (taką miałem) po odpaleniu i rozgrzaniu obroty stanęły na 1200 korekta na 900 śruba składu wykręcona o 2,5 obrotu (według wskazówek) ogień i trasa a potem wolna jazda leśnymi ścieżkami którą uwielbiam a mam ich sporo. Zero kichnięć i jakichkolwiek zachwiań aż za równą ma pracę :biggrin: jak wtryskowy, pewnie i równo, świece beżowe. Całą przyczyną tych wkrur........ pyknięć od czasu do czasu były jakieś nieszczelności w dolocie które ja bagatelizowałem myśląc że za mały ma przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz wyjeżdżać z garażu. Na sucho zapniesz 5-tkę i wtedy sprawdzisz. W BT jest tak że dźwignia ma mały ruch powyżej 5 biegu. Pozostałe mają duży skok zanim wskoczy kolejny. Piątka ma "trochę" i od razu opór jest.

jakos nie przyszlo mi do glowy wczesniej,aby to sprawdzic,dobrze,ze poruszyliscie ten temat przy okazji

ale u mnie to ma jeszcze nieco inny wymiar, na przyklad

jestem gdzies tam w trasie,podziwiam widoki,mysle sobie o fajnych dziewczynach(natury nie da sie oszukac)z ktorymi mialem

ostatnio doczynienia,ewentualnie mysle o innych z ktorymi chcialbym miec doczynienia przy odrobinie szczescia,no i wlasnie

zapominam na ktorym biegu jade i probuje wrzucic 5-tke,a okazuje sie ze wlasnie ja mam

dlatego doszedlem do wniosku,ze potrzebny jest mi ten wyswietlacz

TYPE O NEGATIVE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym włącznikiem STOP to jest masakra, jeśli masz taki jak u mnie, a pewnie tak. Blaszka która styka do włącznika. Trudno to ustawić czasem. U mnie zawsze jest problem gdy zdejmę osprzęt kiery i potem złożę to walczę z krańcówką, potem czasem sama świeci kiedy chce aż w końcu problem sam znika, do następnego demontażu. :biggrin:

 

 

 

 

Z past do wydechów używam BOSAL, ta firma co robi wydechy, ale to jest raczej typu cementowego, wysycha i twardnieje. Niestety takei specyfiki trzeba użyć w Harrym. Układ nie jest mądrze zrobiony i nie ma tam kołnierzowych uszczelek tak jak w japsach. A szkoda. Chociaż te uszczelki lubią same się wypalić po pewnym przebiegu. U mnie w Eli też jest nieszczelność na łączeniu kolektorów po prawej stronie. Widać na rurach małą smugę nawet. Zimą grzebałem ale niewiele pomogło, nie smarowałem niczym. Olewam to, walka z kolektorami w FLH to ból w d... .

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadam moze nieco banalne pytanie,ale jest to rzecz,ktora irytuje mnie troche

jakos nigdy dotad nie zlapalem kapcia w motocyklu(zawsze moze byc ten pierwszy raz)dlatego wlasnie pytam jak to jest w

przypadku HD gdzie nie ma centralnej stopki i tak jak u mnie mam opony z detkami(w przypadku opon bezdetkowych jest OK)

na zachodzie nie ma problemu jest assistance ktore oplaca sie wraz z ubezpieczeniem,w razie czego dzwoni sie i przyjezdzaja do

kazdego miejsca,a wiec nie ma wielkich kosztow w zwiazku z tym

a jak sobie poradzic u nas,gdzies tam w trasie(macie jakies dobre pomysly na to)?

jestem czlowiekiem z natury leniwym,jakos nie lubie taskac ze soba tony narzedzi i innych gratow,wole wozic to co lubie

na przyklad psazerke jakas :wink:

ostatnio wybralem sie w mala traske(jakies 1000 km) jezdzilem raczej bocznymi drogami(staralem sie omijac miasta) i nie wzialem ze soba nic

na szczescie nic zlego sie nie wydarzylo(w koncu to HD) jak mogloby sie cos wydarzyc?

a tak powaznie,czy ktos z Was przezywal juz cos takiego,jezeli tak,to jak sobie z tym poradziliscie?

Edytowane przez harleyjunak

TYPE O NEGATIVE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z rotorem w moim buellku.Jest taki sam jak w sportach powyżej 1996 roku. Odkleił się jeden magnes ale na szczęscie nic nie narozrabiał.

Moje pytanie - kleić na nowo ten magses a jesli tak to czym lub czy ktoś ma na zbyciu rotor ?

Z góry dzieki za zainteresowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup lepiej nowy rotor, kolejny magnes może się urwać w każdej chwili i wtedy będzie masakra. Jak jeden odpadł to i reszta poleci, prędzej czy później.

 

 

 

Kapeć w Harrym? Opony w HD są tak twarde że nic się nie chce wbić. :biggrin: Kiedyś już się zastanawiałem co zrobię jak złapię papcia w trasie. Rzucę moto w krzaki i wrócę PKS`em.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie są takie twarde jak by się wydawało,Złapałem kapcia gdzieś ,nawet nie wiem gdzie i dopiero w garażu po kilku dniach zobaczyłem że brakuje powietrza.To oczywiście zaleta opon bezdętkowych.Przy dętce nie dojechałbym do domu.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś na forum ostatnio pisał jak to który Asistance go urządził z kapciem. Zawieźli do najbliższej wulkanizacji, a że ta nie robi kół motocyklowych to już nie ich problem.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...