Swirus Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam Mam problem z moja yamaha fzr 600 R z silnikiem od thundercata Mianowicie caly czas powyzej 5tys. a czasami nawet na biegu jalowym nie pracuje na wszystkie gary( przez chwile chodzi normalnie a potem zle ) - wkreca sie powoli przytym ma brak mocy i jeszcze szarpie - nie pracuje na wszystkie cylindry Wiecie co moze byc tego przyczyna ??? Dodam ze wszstkie gazniki sa posprawdzane( przeczyszczone, zsynchronizowane) Filtr powietrza sprawdzony, zalozone nowe swiece i bez skutku ... Wiecie co moze byc tego przyczyna ??? Z gory dzieki za jakies wskazowki!! Edytowane 26 Sierpnia 2009 przez Swirus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 elektryka do dupy Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swirus Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 elektryka do dupy a dokladniej mozesz cos powiedziec ?? kostki nie lacza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 kostki lub złamany przewód w izolacji i przy większych wibracjach robi bałagan. Sprawdź przewód od impulsatora. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swirus Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 kostki lub złamany przewód w izolacji i przy większych wibracjach robi bałagan. Sprawdź przewód od impulsatora. Jutro zadzwonie do mechanika i powiem mu zeby to sprawdzil a jak pomoze to dam znac. Dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Jutro zadzwonie do mechanika i powiem mu zeby to sprawdzil a jak pomoze to dam znac. Dzieki! Jesteś pewny że dobrze oddałeś motocykl do naprawy ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Czy to ważne czy dobrze? Liczy się że tanio;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swirus Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Jednak elektryka jest ok. Macie pomysly co moze byc nie tak bo juz sily nie mam :( ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 jeżeli nie elektryka to może być lewe powietrze gdzieś na kolektorach ssących.może też przewód przebijać do masy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swirus Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 jeżeli nie elektryka to może być lewe powietrze gdzieś na kolektorach ssących.może też przewód przebijać do masy nie łapie lewego powitrza juz to sprawdzone było...dodam ze cewki tez sprawdzone i nic :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 A masz tam jakiś system doładowania powietrznego który zasysa powietrze do airboxa przy wyższych obrotach? Sprawdź czy jest drożny. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swirus Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 A masz tam jakiś system doładowania powietrznego który zasysa powietrze do airboxa przy wyższych obrotach? Sprawdź czy jest drożny. Chyba jest...( kupilem go rok temu od poprzedniego wlasciciela ktory wymienil w nim silnik i nie wiem dokladnie jak sobie poradzil z tym systemem bo przeciez thundercat pod lampa ma dziure z wlotem powietrza a fzr nie ma czegos takiego ale zrobilem nim 10tys km i bylo wszystko ok) Mozesz mi powiedziec cos wiecej o tym systemie... I jeszcze jedno glupie pytanie... przeplukalem woda filtr powietrza, wysuszylem go i wlozylem spowrotem, moze byc to wina tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Jesli wyczysciles filtr, to czy go nasaczyles olejem (jesli jest gabkowy)? Sprawdz kolor swiecy. To duzo powie o gaznikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swirus Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Jesli wyczysciles filtr, to czy go nasaczyles olejem (jesli jest gabkowy)? Sprawdz kolor swiecy. To duzo powie o gaznikach. swiece trochę okopcone w kolorze czarnym... filtr nie jest gąbkowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 No to duzo mowi. Masz za bogata mieszanke. Jak jest zimny to pracuje lepiej niz jest cieply? Moze zaworek iglicowy przepuszcza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.