Paulina Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Hej Wiem, że dla Was może się to wydać dziwne i durne pytanie:) Ale jednak zaryzykuje... W moim motocyklu zaczął skrzypieć pedał od zmiany biegów...i czy można go nasmarowac zwykłym WD40? Czy lepiej jakis smar do niego kupić? ) PS. Nie śmiać się...dla mnie to naprawde zagwozdka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 (edytowane) Może to piszczy gumowa końcówka dźwigni zmiany biegów przy kontakcie z butem ? Ja do smarowania wszelkich elementów ruchomych pod małym obciążeniem stosuję suchy smar PTFE (koszt kilkunastu pln), na skrzypienie sprawdza się idealnie, jak mi buty skrzypiały na przegubie to PTFE załatwiło sprawę. :bigrazz: Dodatkowa zaleta jest taka że nie lepi się do tego żaden kurz, brud itp. Edytowane 26 Sierpnia 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Hej Wiem, że dla Was może się to wydać dziwne i durne pytanie:) Ale jednak zaryzykuje... W moim motocyklu zaczął skrzypieć pedał od zmiany biegów...i czy można go nasmarowac zwykłym WD40? Czy lepiej jakis smar do niego kupić? ) PS. Nie śmiać się...dla mnie to naprawde zagwozdka Myślałem że będzie o opalaniu,a tu taka miła niespodzianka :wink: Można profilaktycznie dać WD 40,ale lepszy będzie smar.Zobaczę w manualu jaki i coś może jeszcze dopiszę :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulina Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 (edytowane) nie nie...to ewidentnie co innego... słychac to przy nawet delikatnym dotknieciu pedała...a głównie przy zmianie biegów Edytowane 26 Sierpnia 2009 przez Paulina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 nie nie...to ewidentnie co innego... słychac to przy nawet delikatnym dotknieciu pedała...a głównie przy zmianie biegów dzięki :) ) Jakbym chciała sie smarowac przed opalaniem :D to gdzie undziej umiesciłabym tego posta albo napisała na priv :P WD 40 sprawę załatwi;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulina Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 (edytowane) dzięki :)) Jakbym chciała sie smarowac przed opalaniem :D to gdzie indziej umiesciłabym tego posta albo napisała na priv :P Edytowane 26 Sierpnia 2009 przez Paulina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 dzięki :) ) Jakbym chciała sie smarowac przed opalaniem :D to gdzie indziej umiesciłabym tego posta albo napisała na priv :P Też polecił bym WD 40. Ponoć zabezpiecza wszelkiego rodzaju powierzchnie przed rdzą i innymi ubytkami powstającymi na wskutek upływu lat. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Nie bardzo. WD40 to srodek penetrujacy i wypuierajacy wode, nie smarny. Po odparowaniu rozpuszczalnikow zacznie skrzypiec znowu. Poza tym to jest walek dzwigni lozyskowany w pokrywie bocznej i tam powinien byc olej trzymany w srodku przez simmering. Nie bardzo jestem przekonany ze to wlasnie skrzypi, a jezeli to to zdjalbym pokrywe i dokladnie obadal o co chodzi, jesli trzeba nasmarowal smarem stalym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Kwestia tylko tego czy skrzypi z powodu ocierania wałka o obudowę, czy też ocierania dźwigni o set bądź stopkę. Po zimie jak poskładałem swojego bandita do kupy to się okazało że dźwignia zmiany biegów nie "wraca się" po wpięciu pierwszego biegu. Z lenistwa potraktowałem WD 40 styk dźwigni z setem i stopką, pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Też polecił bym WD 40. Ponoć zabezpiecza wszelkiego rodzaju powierzchnie przed rdzą i innymi ubytkami powstającymi na wskutek upływu lat. :bigrazz: to na wskutek uplywu lat mozna dwojako odebrac... :P Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 A ja lubię w takie miejsca aplikować hipol rozrobiony w benzynie ekstrakcyjnej (jeśli z jakiegoś powodu chcę uniknąć rozbierania i nasmarowania smarem stałym). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 słychac to przy nawet delikatnym dotknieciu pedała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Sprawdź czy jest dokręcony na wielowpuście. Miałem podobny efekt, dokręciłem śrubę na dźwigni zmieniacza i przeszło. Wydawało się że jest dokręcony, lecz po przłożeniu klucza do łba śruby poszło o 1/4 obrotu. Jest cisza. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 WD 40 nie służy do smarowania! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 WD 40 nie służy do smarowania! A założysz się :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.