Skocz do zawartości

Mam do was pytanie - bede wdzieczny za odpowiedz


superbike
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam - po dlugich meczarniach szukania iskry w silniku 107cc od dirt bike (czterosow) wszedl mi do glowy pomysl ale czy to ma prawo dzialac? - - - a mianowicie chce przerobic iskrownik i caly uklad oparty na module CDI itd na standartowy jak naprzyklad w WSK , KOMAR itd (gzie kabel WN wylazi z silnika). - - - - aby juz z magneta walila iskra - czy silnik czterosowowy bedzie dzialal normalnie przy takim ukladzie? - oczywiscie po ustawieniu odpowiednio zaplonu , kata itd - - - - -wiec moje pytanie? - ma szanse taki pomysl na powodzenie czy nie? :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie - po co? Przeróbka będzie sporo kosztowała, toczenie, frezowanie, obróbka cieplna niektórych elementów, spawanie czy cokolwiek co będzie potrzebne do wykonania tego w sposób zgodny ze sztuką mechaniki i ślusarstwa.. Da się zrobić ale po co tyle się brandzlować? :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w CDI masz juz wyprzedzacz -- jak rozwiazesz ten problem mechanicznie???

odwrotnie mialo by to sens ale na mechaniczny?? po co? cewke wielka musialbys na 12V

http://zaplon.pl.tl/

przeczytaj o zaletach .. na podstawie tej stronki powinienes uruchomic stary uklad zapłonowy swoim motocyklu

 

http://zaplon.pl.tl/ZAPLON-_-CDI-_systemy.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie co? bo problem polega tylko na iskrze - juz rozkladam rece. - Mam schemat , buduje instalacje i dupa - modul CDI jest nowy , z iskrownika wychodzi napiecie a mimo to iskry nie ma. - - - - - w sumie jednak zdecyduje sie na zakup kompletnego iskrownika z impulsatorem oraz cewki WN (koszt 150pln) nie wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam - po dlugich meczarniach szukania iskry w silniku 107cc od dirt bike (czterosow) wszedl mi do glowy pomysl ale czy to ma prawo dzialac? - - - a mianowicie chce przerobic iskrownik i caly uklad oparty na module CDI itd na standartowy jak naprzyklad w WSK , KOMAR itd (gzie kabel WN wylazi z silnika). - - - - aby juz z magneta walila iskra - czy silnik czterosowowy bedzie dzialal normalnie przy takim ukladzie? - oczywiscie po ustawieniu odpowiednio zaplonu , kata itd - - - - -wiec moje pytanie? - ma szanse taki pomysl na powodzenie czy nie? :banghead:

Masz problem z tym silnikiem lub rozwiązaniami konstrukcyjnymi to podjedź do mnie i porozmawiamy.

Chcesz do nowoczesnego silnika z zapłonem CDI zastosować stary iskrownik z lat 20tych ubiegłego wieku ?

To rozwiązanie ma statyczny punkt zapłonu i nie wydoli w szybkoobrotowym silniku 4T.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...