piotras123 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Witam. Od niedawna zostałem uzytkownikiem hondy cbr f4(na gaznikach)Moto przyjechało z Anglii i ma przejechane 32000km,jest to mój pierwszy motocykl(pomijajac MZ251).Mam problem przy ruszaniu,ale tylko na ciepłym silniku,otóż jak powoli dodaje gazu i zaczynam ruszac to silnik zaczyna nierówno pracowac i przebiera(ma jakies nierowne obroty) i jeszcze jedno pytanie cxy te cebry ciagna tylko na wysokich obrotach,bo jak wchodze w zakret na miescie na 3 biegu to mi szarpie,jak zredukuje i troche wkrece to jest ok.Czy to jest mozliwe,ze świece sa do bani ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Wykręć to się dowiesz. Ale raczej będą to gaźniki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Jezeli swiece sa OK to wyczysc i wyreguluj gazniki ( w dobrym serwisie ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Czyli szarpie na niższych obrotach cały czas. Te silniki dobrze wyregulowane mają całkiem niezłą kulturę pracy. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras123 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Czyli szarpie na niższych obrotach cały czas. Te silniki dobrze wyregulowane mają całkiem niezłą kulturę pracy. dałem się przejechać kolesiowi i stwierdził,ze ona jest zblokowana,bo nie ma pelnej mocy i pewnie dlatego tak przerywa,a pali jak smok pod 9litrow podchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 dałem się przejechać kolesiowi i stwierdził,ze ona jest zblokowana,bo nie ma pelnej mocy i pewnie dlatego tak przerywa,a pali jak smok pod 9litrow podchodzi. Witam regulacja gaznikow albo modul pada, motocykle w UK nie sa blokowane pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras123 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam regulacja gaznikow albo modul pada, motocykle w UK nie sa blokowane pozdr mowisz,ze modul?to przy zimnym silniku tez by sie tak nie działo?,dzisiaj przejechałem do sklepu 2km i szła normalnie,nie przerywała no i wydaje mi sie ,ze troche mułek jest nie mozna nia nawet laka z jedyny wyrwać. pit [/b]w zakretach na zimnym też szarpnie ,ale tak z dwa razy przerwie,dokrece gazu i idzie dalej,a jak jest fest rozgrzana to ciezko nawet nią ruszyć bywa,ze niekiedy mi zgaśnie na krzyżówce(obciach w ch...) Edytowane 8 Sierpnia 2009 przez piotras123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Wymień świece i gaźniki do gruntownego czyszczenia a potem synchronizacja. Dalsza eksploatacja tego silnika w obecnym stanie spowoduje konieczność szukania następnego. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras123 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Wymień świece i gaźniki do gruntownego czyszczenia a potem synchronizacja. Dalsza eksploatacja tego silnika w obecnym stanie spowoduje konieczność szukania następnego. ile kosztują takie swiece i czy mozna stosowac jakies zamienniki czy tylko oryginały?za tydzień podlecę na regulacje gażników i oczywiście napisze jakie efekty. narazie dzięki wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 ile kosztują takie swiece i czy mozna stosowac jakies zamienniki czy tylko oryginały?za tydzień podlecę na regulacje gażników i oczywiście napisze jakie efekty. narazie dzięki wszystkim za pomoc http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...wszystkie&str=2 możesz także zastosować polskie świece marki ISKRA są wiele tańsze tylko musisz je zamówić bezpośrednio u producenta przez internet. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Jesli chodzi o gazniki to radze zrobic pelen serwis, zamiast tylko regulacje - mam takie wrazenie z opisu jakbys mial wode w gaznikach, czyli trzeba oczyscic, wyregulowac i synchro - a oprocz tego sprawdzic stan zbiornika i kranika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras123 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Dzięki wszystkim ,za pomoc.Maszyna już nie szarpie,wymiana świec i synchro gażników pomogło. Świece wyglądały na nówki,ale jak się okazało,jedna po nagrzaniu silnika traciła iskrę(wszystkie były brunatne ,a ta jedna nie),według angielskich serwisówek wychodzi na to,ze moto przejechało na tych świecach tylko 6 tyś mil(japońskie ngk cr9 eh 9) moto juz nie przerywa,ale więcej niż 170km/h i tak nie chce iść(podobno angole nie są blokowane,zatem jak to wyjaśnić) :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.