lionix Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam Ej no...mam taki problem z DRZ 400 2k1 wersja S Tzn. tak- jest jakaś ruletka z silnikiem. Tzn. raz odpala na rozruchajsie, a raz tylko na popych. Raz po odpaleniu kopci jak dwusów, a raz chodzi czyściutko. To że bierze olej to wiem :/ Ale co to jest? Tylko uszczelniacze zaworowe? Czy może aż tłok? :banghead: (koszt remontu z tłokiem to 1200 zł...) Druga mega-dziwna sprawa- dzisiaj po odpaleniu (tym razem trafiłem, że odpalił na rozrusznik) puścił wielką chmurę dymu. No to od razu- jadę do domu. W domu zauważyłem, że na wahaczu (tuż pod filtrem powietrza) jest kałuża oleju ? :O Po wyjęciu filtra, dosłownie mogłem go wycisnąć, a olej silnikowy kapał jak z mokrej szmaty!! :buttrock: Co mu jest? Jak to naprawić?? proszę o pomoc! dzięki Lionix ps. sprężania nie mierzyłem, ale się przymierzam... :banghead: @edit aha, nie trzyma wolnych obrotów...podkrecone są na maxa Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Hehehehe Za dużo sobie oleju do silnika nalałeś :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 po mojemu teoria spiskowa! tłok powiedział papa dlatego ledwo pali i dymi i wywala olej do odmy ;] a z tym 1200 zł przesadziłeś ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) Czy ja wiem....sam tłok 800 zeta, do tego uszczelniacze, uszczelki i inne rupiecie i w sumie wyliczyłem 1200...nie liczę robociny, pewno drugie tyle. A olej...był do 3/4 na bagnecie :/ Aha, a dlaczego może cofać olej do odmy? Aaaaa...i mam jeszcze jedno pytanie- W DRZ jest regulacja zaworów płytkami, jak wiadomo. No i ostatnio regulowałem zawory, właściwie to nie ja, tylko mechanik. I teraz mam pytanie- czy w razie rozbiórki silnika, trzeba je jeszcze raz regulować? Czy tylko podłożyć blaszki tam gdzie były i wszystko fajnie? Oczywiście trzeba zwrócić uwagę na ustawienie rozrządu, ale to CHYBA nie problem? Druga sprawa- tam jest łacuszek rozrządu zapinany? Jesli nie, to jak go zdjąć? Bo może przy odrobinie wysiłku to i samemu by się ten tłoczek zmieniło :P Tylko dokupić klucz dynamo i jazda :P Trza było kupić EXC 300 2T ehhhhhh Dzięki Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 wali olejem w odme bo pierścionki przepuszczają tłoczek ok 600 zł u mechaniora w 1200zł powinieneś się zmieścić, chyba że sam zrobisz jak zawory mają odpowiedni luz to nie możesz zamienić płytek, wszystko musi być zmontowane jak było Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 wali olejem w odme bo pierścionki przepuszczają tłoczek ok 600 zł u mechaniora w 1200zł powinieneś się zmieścić, chyba że sam zrobisz jak zawory mają odpowiedni luz to nie możesz zamienić płytek, wszystko musi być zmontowane jak było No, o to mi chodzi. Czyli wkładam te płytki co mam teraz, i zawory OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 A olej...był do 3/4 na bagnecie :/ No sorry że Cie o to posądzam, ale czy na pewno umiesz mierzyć poziom oleju w moto z suchą miską olejową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 No sorry że Cie o to posądzam, ale czy na pewno umiesz mierzyć poziom oleju w moto z suchą miską olejową? EEEE??? A o co chodzi? Silnik rozgrzany, i poziom był na 3/4 na miarce na dole bagnetu, więc co robię źle ?? :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 To bylo tylko podejrzenie, ale mierzysz dobrze. Silnik do remontu ( tlokz pierscieniami i szlif cylindra ). Lancucha rozrzadu nie rozpinasz - wyjmujesz walki / walek po odkreceniu napinacza. Ogolnie dosc prosta robota dla kogos kto wie co robi, dlatego radze oddac do serwisu. Bardzo latwo narobic sobie klopotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 No chyba tak zrobię...dzięki Mam jeszcze jedno pytanie- Tam jest nicasil? Jeśli tak, to chyba nie trzeba robić szlifu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Silnik do remontu ( tlokz pierscieniami i szlif cylindra ). Szlif cylindra? A to nie jest na nicasilu? Wtedy tez sie szlifuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Nie, jezeli jest na nikasilu i ten nikasil jeszcze daje rade. Ja nie wiem na czym jest, ale z mechaniki 2 suwow wiemy jak czesto nikasil rowniez szlag trafia i trzeba go odnawiac lub tulejowac cylinder. Tak ze w zaleznosci od tego co jest i jakie ma luzy podejmiesz decyzje co zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 w drzecie jest nikasil jak nie ruszyło to tylko odpowiedni tłoczek po pomiarach, jak ruszyło kolejne 800 na cylinder Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) Nie no, jak odpali to nic nie stuka/puka/huczy/stęka i jeździ bardzo dobrze, więc może wszystko ok... aha, i cylinder do DRZ to koszt 2000 zł...za tyle widziałem :/ no chyba że wy macie jakieś swoje sklepy o których ja nic nie słyszałem :O Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 za 2k to kupisz rozwiercany 450 jak dołożysz jeszcze 1k to to dodadzą do tego tłok i pierścienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.