marcin1989 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Jeśli teraz kupujesz moto to zastanów się nad tamtą setką, jest mniej elastyczna i ciut słabsza od 200 ale przynajmniej sensownie wygląda, była u jednego właściciela przez dłuższy czas więc powinna być zadbana. Jeśli tylko się rozglądasz to rzeczywiście poczekaj bo aktualnie nie ma na allegro dobrej 200 w tej cenie, pzdr. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 A ja miałbym jeszcze do Was takie pytanie; Czym się różni SX od EXC? Czy silniki są w miare takie same? Wiem, że w EXC jest inna skrzynia... Chodzi mi o moment i o moc wytwarzaną przez te jednostki. Dajmy na to w porównaniu SX 450 vs. EXC 450 z tych samych lat 2004-2006. Jestem skłonny kupić EXC 450 z tych lat do jazdy w 80% enduro-turystycznej i może tylko 20% na amatorskie wypady na tor, bez większych szaleństw... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 SX to crossówka, 4 biegi, brak elektrycznego startera, 19" koło z tyłu, twardszy zawias, całkiem inna charakterystyka silnika bardziej narwista, brak lamp i budzika. EXC to wersja enduro, 6biegów, elektryczny starter, łagodniejsza charakterystyka silnika, 18" koło z tyłu, lampy, budzik, wiekszy zbiornik paliwa. Jeśli nie masz zamiaru jezdzić tylko po torze to bierz EXC, bardzo dobry motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 No i najważniejsze że jak się jezdzi enduro to crossowa jedynka długa potrafi bardzo męczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkulpa Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Ja na swoim mam nabite ponad 17000 KM słownie: siedemnaście tysięcy kilometrów i nie wymieniałem tłoka ani razu, olej wymieniam co 2 tysiące, półsyntetyk belray thumper 10w50 za 4 litry płace 130 zł, jedyna wada ktmów to z tego co widzę po swoim to łożyska kół - mogli się bardziej postarać. Jak czytam te wasze koszty utrzymania to gęba mi sie sama uśmiecha. Aha, nie jeździłem nim nigdy po mieście a sprzęt to exc 400 z 2004r. Pozdrawiam wszystkich z nadmiarem kasy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Ja na swoim mam nabite ponad 17000 KM słownie: siedemnaście tysięcy kilometrów i nie wymieniałem tłoka ani razu, olej wymieniam co 2 tysiące, półsyntetyk belray thumper 10w50 za 4 litry płace 130 zł, jedyna wada ktmów to z tego co widzę po swoim to łożyska kół - mogli się bardziej postarać. Jak czytam te wasze koszty utrzymania to gęba mi sie sama uśmiecha. Aha, nie jeździłem nim nigdy po mieście a sprzęt to exc 400 z 2004r. Pozdrawiam wszystkich z nadmiarem kasy ;) wierze w to co mówisz bo sam miałem 525exc z 2004r. i dokładnie też czesto łożyska padały w kołach, u mnie też oryginalny tłok był od nowości. teraz napewno zostaniesz pojechany przez forumowych "mechaników" bo przecież tłok w 400-setce to tak co 30h trzeba zmieniac buahahha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 wierze w to co mówisz bo sam miałem 525exc z 2004r. i dokładnie też czesto łożyska padały w kołach, u mnie też oryginalny tłok był od nowości. teraz napewno zostaniesz pojechany przez forumowych "mechaników" bo przecież tłok w 400-setce to tak co 30h trzeba zmieniac buahahha buhaha to chyba z ciebie. Koledze forumowemu w exc 400 po niecałych 10.000 km urwał się zawór (koszt jednego to około 120 zł) i narobił szkód na prawie 4000 zł,a motocykl serwisował regularnie i dbał o niego. Nie wiem jak można nabić na jednym tłoku i reszcie silnika w wyczynowym motocyklu prawie 20.000 km, chyba pyrkając wokół domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 buhaha to chyba z ciebie. Koledze forumowemu w exc 400 po niecałych 10.000 km urwał się zawór (koszt jednego to około 120 zł) i narobił szkód na prawie 4000 zł,a motocykl serwisował regularnie i dbał o niego. Nie wiem jak można nabić na jednym tłoku i reszcie silnika w wyczynowym motocyklu prawie 20.000 km, chyba pyrkając wokół domu Właśnie chciałem to napisać, ale bałem się zmasowanego ataku znawców. Przecież ten motor to się sypie, a jak nie to lada moment rozleci się na kawałki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 buhaha to chyba z ciebie. Koledze forumowemu w exc 400 po niecałych 10.000 km urwał się zawór (koszt jednego to około 120 zł) i narobił szkód na prawie 4000 zł,a motocykl serwisował regularnie i dbał o niego. Nie wiem jak można nabić na jednym tłoku i reszcie silnika w wyczynowym motocyklu prawie 20.000 km, chyba pyrkając wokół domu Wg mnie to jakaś ściemka... Nie uwierze póki nie zobacze :D Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 heh żyjcie w niewiedzy nadal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 heh żyjcie w niewiedzy nadal Co nazywasz niewiedzą w naszym przypadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 wasze wypowiedzi wynikają z niewiedzy. wrzucacie wszystkich do jednego worka, zawodników z amatorami, ludzi dbających o sprzet i tych olewających. dla mnie wasze podejście do serwisowania wynika właśnie z niewiedzy lub nadmiaru pieniędzy. oczywiście są motocykle które wymagają częstego serwisowania jak np. crf 250 ale wyjątki nie potwierdzają reguły!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkulpa Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Koledze forumowemu w exc 400 po niecałych 10.000 km urwał się zawór Z którego roku była tamta 4seta? od roku 2004 robili już tytanowe zawory, luzy było sprawdzić bo same z siebie nie pękły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 (edytowane) Z którego roku była tamta 4seta? od roku 2004 robili już tytanowe zawory, luzy było sprawdzić bo same z siebie nie pękły Rocznik był 2000 lub 2001, olej i regulacja zaworów robione regularnie co 1000 km :biggrin: Zdradź tajemnice długowieczności twojego motocykla, bo pewnie każdy użytkownik EXC 400/450 chciałby zrobić prawie 20.000 bez jakichkolwiek wymian ;-) Edytowane 15 Września 2009 przez kristi_rx125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkulpa Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Rocznik był 2000 lub 2001, olej i regulacja zaworów robione regularnie co 1000 km :biggrin: Zdradź tajemnice długowieczności twojego motocykla, bo pewnie każdy użytkownik EXC 400/450 chciałby zrobić prawie 20.000 bez jakichkolwiek wymian ;-) Nie bez jakichkolwiek, napęd, olej, opony, i regulacja luzów co 2 tysiące. To nie jest wysilony sprzęt jak twój. W EXC twojego kolegi były słabe zawory, miał też inną wadę - łożyska koła potrafiły rozwalić tylną piastę. W późniejszych latach poprawiono te wady. EXC to nie cross. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.