Skocz do zawartości

wybor motocykla EXC


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli teraz kupujesz moto to zastanów się nad tamtą setką, jest mniej elastyczna i ciut słabsza od 200 ale przynajmniej sensownie wygląda, była u jednego właściciela przez dłuższy czas więc powinna być zadbana. Jeśli tylko się rozglądasz to rzeczywiście poczekaj bo aktualnie nie ma na allegro dobrej 200 w tej cenie, pzdr.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja miałbym jeszcze do Was takie pytanie;

Czym się różni SX od EXC? Czy silniki są w miare takie same? Wiem, że w EXC jest inna skrzynia... Chodzi mi o moment i o moc wytwarzaną przez te jednostki. Dajmy na to w porównaniu SX 450 vs. EXC 450 z tych samych lat 2004-2006.

Jestem skłonny kupić EXC 450 z tych lat do jazdy w 80% enduro-turystycznej i może tylko 20% na amatorskie wypady na tor, bez większych szaleństw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SX to crossówka, 4 biegi, brak elektrycznego startera, 19" koło z tyłu, twardszy zawias, całkiem inna charakterystyka silnika bardziej narwista, brak lamp i budzika. EXC to wersja enduro, 6biegów, elektryczny starter, łagodniejsza charakterystyka silnika, 18" koło z tyłu, lampy, budzik, wiekszy zbiornik paliwa. Jeśli nie masz zamiaru jezdzić tylko po torze to bierz EXC, bardzo dobry motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na swoim mam nabite ponad 17000 KM słownie: siedemnaście tysięcy kilometrów i nie wymieniałem tłoka ani razu, olej wymieniam co 2 tysiące, półsyntetyk belray thumper 10w50 za 4 litry płace 130 zł, jedyna wada ktmów to z tego co widzę po swoim to łożyska kół - mogli się bardziej postarać. Jak czytam te wasze koszty utrzymania to gęba mi sie sama uśmiecha. Aha, nie jeździłem nim nigdy po mieście a sprzęt to exc 400 z 2004r. Pozdrawiam wszystkich z nadmiarem kasy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na swoim mam nabite ponad 17000 KM słownie: siedemnaście tysięcy kilometrów i nie wymieniałem tłoka ani razu, olej wymieniam co 2 tysiące, półsyntetyk belray thumper 10w50 za 4 litry płace 130 zł, jedyna wada ktmów to z tego co widzę po swoim to łożyska kół - mogli się bardziej postarać. Jak czytam te wasze koszty utrzymania to gęba mi sie sama uśmiecha. Aha, nie jeździłem nim nigdy po mieście a sprzęt to exc 400 z 2004r. Pozdrawiam wszystkich z nadmiarem kasy ;)

wierze w to co mówisz bo sam miałem 525exc z 2004r. i dokładnie też czesto łożyska padały w kołach, u mnie też oryginalny tłok był od nowości. teraz napewno zostaniesz pojechany przez forumowych "mechaników" bo przecież tłok w 400-setce to tak co 30h trzeba zmieniac buahahha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wierze w to co mówisz bo sam miałem 525exc z 2004r. i dokładnie też czesto łożyska padały w kołach, u mnie też oryginalny tłok był od nowości. teraz napewno zostaniesz pojechany przez forumowych "mechaników" bo przecież tłok w 400-setce to tak co 30h trzeba zmieniac buahahha

 

buhaha to chyba z ciebie. Koledze forumowemu w exc 400 po niecałych 10.000 km urwał się zawór (koszt jednego to około 120 zł) i narobił szkód na prawie 4000 zł,a motocykl serwisował regularnie i dbał o niego. Nie wiem jak można nabić na jednym tłoku i reszcie silnika w wyczynowym motocyklu prawie 20.000 km, chyba pyrkając wokół domu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buhaha to chyba z ciebie. Koledze forumowemu w exc 400 po niecałych 10.000 km urwał się zawór (koszt jednego to około 120 zł) i narobił szkód na prawie 4000 zł,a motocykl serwisował regularnie i dbał o niego. Nie wiem jak można nabić na jednym tłoku i reszcie silnika w wyczynowym motocyklu prawie 20.000 km, chyba pyrkając wokół domu

 

Właśnie chciałem to napisać, ale bałem się zmasowanego ataku znawców. Przecież ten motor to się sypie, a jak nie to lada moment rozleci się na kawałki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buhaha to chyba z ciebie. Koledze forumowemu w exc 400 po niecałych 10.000 km urwał się zawór (koszt jednego to około 120 zł) i narobił szkód na prawie 4000 zł,a motocykl serwisował regularnie i dbał o niego. Nie wiem jak można nabić na jednym tłoku i reszcie silnika w wyczynowym motocyklu prawie 20.000 km, chyba pyrkając wokół domu

Wg mnie to jakaś ściemka... Nie uwierze póki nie zobacze :D

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wasze wypowiedzi wynikają z niewiedzy. wrzucacie wszystkich do jednego worka, zawodników z amatorami, ludzi dbających o sprzet i tych olewających. dla mnie wasze podejście do serwisowania wynika właśnie z niewiedzy lub nadmiaru pieniędzy. oczywiście są motocykle które wymagają częstego serwisowania jak np. crf 250 ale wyjątki nie potwierdzają reguły!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z którego roku była tamta 4seta? od roku 2004 robili już tytanowe zawory, luzy było sprawdzić bo same z siebie nie pękły

 

Rocznik był 2000 lub 2001, olej i regulacja zaworów robione regularnie co 1000 km :biggrin:

 

Zdradź tajemnice długowieczności twojego motocykla, bo pewnie każdy użytkownik EXC 400/450 chciałby zrobić prawie 20.000 bez jakichkolwiek wymian ;-)

Edytowane przez kristi_rx125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznik był 2000 lub 2001, olej i regulacja zaworów robione regularnie co 1000 km :biggrin:

 

Zdradź tajemnice długowieczności twojego motocykla, bo pewnie każdy użytkownik EXC 400/450 chciałby zrobić prawie 20.000 bez jakichkolwiek wymian ;-)

Nie bez jakichkolwiek, napęd, olej, opony, i regulacja luzów co 2 tysiące. To nie jest wysilony sprzęt jak twój. W EXC twojego kolegi były słabe zawory, miał też inną wadę - łożyska koła potrafiły rozwalić tylną piastę. W późniejszych latach poprawiono te wady. EXC to nie cross.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...