Patryk_mx Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Ja mam jednak manuala tylko do 125 i 200, srubka faktycznie jest, ale dobrze ukryta, w tym moim manualu nie ma o niej zadnej wzmianki.Serwisówka podaje taki olej do paliwa:http://allegro.pl/sh...1468695059.htmlTrochę drogawy, w sklepi polecają mi taki:http://allegro.pl/sh...1439292015.htmlSam nie wiem. Do łancucha wziałem to:http://allegro.pl/va...1455175436.htmlDo filtra to:http://allegro.pl/ol...1436488504.htmlCo ciekawe w sklepiku na wsi pod Lublinem gosc ma lepsze ceny niz na allegro.np takie buciki sprzedaje po 400zł...:http://allegro.pl/bu...1473158836.html(jesli by ktos chciał to mogę załatwić,lub dać namiar)ogólnie ciuchy ma w dobrych cenach, allegro wymięka EDIT/// do przekładni wezmę to:http://allegro.pl/ol...1475068659.htmlzeby juz przy shellu pozostać, bo ponoc zalecanego 20W-40 oleju Shell Advance VSX4 juz nie produkują EDIT2///jesli nie macie co robić to tu jest manual do 200exchttp://chomikuj.pl/M...l,208199551.pdften w rozmiarze 15.5MB i na stronie 35 piszą tam o pompie oleju. Pobrałem i rzeczywiście jest tam mowa o pompie oleju ale jest to pompa oleju dozownika. Taki mechanizm jak na zdjęciu w serwisówce tyczy sie tylko ktm-a exe, w exc nie było dozowników i dziwne ,że umieszczone jest w serwisówce bez adnotacji co do którego modelu się tyczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Niby tam dopisują "models with separate lubrication" ale nie piszą które to modele, no ale bez przesady...A wracając do oleju to przed chwilą patrzyłem w bak co tam poprzednik lał i paliwo jest zabarwione na czerwono co by wskazywalo na castrola power 1 2T, choć niekoniecznie. Castrol to pełny syntetyk a ten tańszy shell to półsyntetyk. Może jednak castrol :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Widzę problem niczym problem laski w co się ubrać :D a tak na poważnie, taki moto wymaga syntetyka, osobiście polecałbym Tobie olej IPone ale jest to bardzo drogi olej. Jak miałem SX to lałem castrola i żadnych niepokojących objawów nie było. Wcześniej michoa podał linka do midlanda, osobiście nie miałem okazji go przetestować ale z wypowiedzi ludzi oraz znajomych jest to bardzo dobry olej w dobrych pieniądzach spełniający wszystkie normy i szczerze na twoim miejscu to brał bym tego midlanda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Dobra biore midlanda pełnego syntetyka , a niech mi któryś jeszcze o jakimś innym napisze :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 (edytowane) Szybkie pytanie o zębatki 13:50 wyjdzie tak samo jak 14:52? Napiszcie mi na jakich wy jeździcie i jakie rezultaty? Obecnie mam 14:5, tył mam zakupiny 50z afam'a i zastanawiam się nad przodem 13/14. Edytowane 28 Lutego 2011 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 14/52 to minimalnie dłuższe przełożenie niż 13/50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 14/52 to minimalnie dłuższe przełożenie niż 13/50Czyli śmiało można założyć 13? Nie chce żeby biegi były znów zbyt krótkie... Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Przełożenie podobne ale ślizg łańcucha będzie bardziej tyrany przez mniejszą zębatke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Przełożenie podobne ale ślizg łańcucha będzie bardziej tyrany przez mniejszą zębatke.Kupił bym 14z ale kumpel ma 13z i za piwo chce oddać wiec pytam. Założe 13z i zobacze jak bedzie chodził. Wcześniej miałem 14/50 i troche za długie biegi były. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Dobra biore midlanda pełnego syntetyka , a niech mi któryś jeszcze o jakimś innym napisze :laugh: znajdź sobie hurtownie, ja zawsze go biorę w hurtowni w łodzi i za 12 butelek płacę 120 zł (10zł/butelka na allegro jest chyba po 14 ) przy 24 butelkach mówili że jest jeszcze taniej :D a zobaczysz taki olej to znika w moment ja wziąłem 12 butelek na ekipę 3 moto (dt 125 , crm i dt 80) i po pół roku zostały chyba 2 butelki :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Panowie jest problem. Wymieniam sobie dzis olej, jakos cienko wypływał, wiec przechylam moto na bok, az tu nagle wypada przez dziurkę spustową taki oto prezent: Uploaded with ImageShack.us wygląda mi to na rolkę z łożyska igiełkowego :angry:Wcześniej trochę pokatowałem maszynę zeby rozgrzac olej przed zlaniem, wszystko działa ok, nic nie szumi, biegi wchodzą ładnie i nie wypadają. W oleju nic innego nie było, na magnesie nie było zadnych opiłków. Szto diełat? Przełożenie swoją droga tez mam do doopy, z tyłu 48z, z przodu niewiem, ale zeby tą 6stkę wbic to trzeba chyba chyba z 100km/h lecieć. Michoa, u mnie midland'a koles sprzedaje po 13zł na sztuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 (edytowane) Panowie jest problem. Wymieniam sobie dzis olej, jakos cienko wypływał, wiec przechylam moto na bok, az tu nagle wypada przez dziurkę spustową taki oto prezent: Uploaded with ImageShack.us wygląda mi to na rolkę z łożyska igiełkowego :angry:Wcześniej trochę pokatowałem maszynę zeby rozgrzac olej przed zlaniem, wszystko działa ok, nic nie szumi, biegi wchodzą ładnie i nie wypadają. W oleju nic innego nie było, na magnesie nie było zadnych opiłków. Szto diełat? Przełożenie swoją droga tez mam do doopy, z tyłu 48z, z przodu niewiem, ale zeby tą 6stkę wbic to trzeba chyba chyba z 100km/h lecieć. Michoa, u mnie midland'a koles sprzedaje po 13zł na sztuki. Za gruba rokla jak na łożysko igiełkowe, takie rolki są tyko na łożskach wału. Na wodzikach też są takie rolki tylko, że z dziruą w środku. Jedyne co mi przychodzi na myśl to jakiś kołek nakierowujący dekle/blok. Przejrzyk dokładnie schematy może coś takiego znajdziesz. Edytowane 1 Marca 2011 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 (edytowane) Z tego co widzę w manualu to łożyska w skrzyni są kulkowe. Rolka ma 10mm długosci i 9mm średnicy. Po fotkach z manuala jedynie podchodzi mi to pod rolkę z łożyska wału, ale przecież nie ma możliwości zeby rolka w dwusówie przywędowała z wału do korka nie uwalając zimmeringa. Wygląda mi to na rolkę łożyska, bo jest to ciężki kuty materiał, ale jeszcze innym elementom skrzyni sie poprzyglądam.Jutro do serwisu KTMa do Skóry podjade, moze mechaniory coś wymyślą. Wchodzi jeszcze w grę złośliwość ludzka, przypomnę ze moto mam od tygodnia, może ktoś wrzucił cos takiego przez wlew, który w tym moto łatwo otworzyc... Edytowane 1 Marca 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Jeśli masz takie kwiatki , to dla spokoju własnego sumienia zajrzał bym do silnika i ocenił jego stan. Cylinder zrzucisz razem z głowica więc uszczelka sie uchroni i jak sprawnie podejdziesz do tematu to reszta też ocaleje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Czy ta "rolka" ma widoczne ślady oderwania od innego elementu czy jest jednolicie gładka jak np. rolka z łożyska? To jest rolka czy tulejka? Ciesz się że ci skrzynia nie wybuchła przez to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.