ernestZL Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 dociągnięte było momentem z serwisówki! sprawdzane kilkakrotnie i nie drgnie nawet o mm! ale to są sprzęty do 50KM-z fajerem bym nie rzeźbił. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 no i co? ja zakładałem z kumplem w sobotę do TT600 zębate i latała na feldze konkretnie! z moim EL250 było podobnie-w jednym i drugim przypadku należało samodzielnie ustawić zębatkę w odpowiednim położeniu! mógł byś podać nazwę producenta tych zębatek które zakładałeś (wydaje mi się że były to zębatki marnej jakości , firma produkująca zębatki ma określone jakieś ścisłe wymiary do poszczególnych marek motocykli ) chyba że te zębatki pochodziły od przysłowiowego pana Zdzisia . Sunstar i JT nie potrzebują centrowania po zamontowaniu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Ja montuję praktycznie tylko JT i chyba nie zdarzyło mi się jeszcze trafić na egzemplarz z jakimiś nadwymiarowymi otworami... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 (edytowane) 20 kkm dla łańcucha w takim motocyklu to w miarę przyzwoity wynik. Też tak myślę. A do tego zostały jeszcze 3 kreski na skali do zjechania, dlatego trochę mi szkoda tego zestawu bo chciałem sprawdzić ile uda mi się jeszcze na nim wyciągnąć. PS. Przebieg już 21.5 :wink: Edytowane 3 Sierpnia 2009 przez Vector Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 firm wcześniejszych zębatek nie pamiętam! a tej ostatniej-postaram się dowiedzieć-o ile wzrok i pamięć mnie nie myli to żadnych oznaczeń na niej nie było-ale sprawdze to. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 (edytowane) Yo! Vector, jak kupilem swoja CBF, to miala na szafie 9700km. Przy pierwszych kilometrach postanowilem sprawdzic naciag lancucha i... okazalo sie, ze jest nierownomiernie wyciagniety. Juz wtedy, przy niespelna 10kkm! I co? I nic. Stosuje zasade, zeby nie bawic sie z lancuchem w apteke i suwmiarka mierzyc jego naprezenie. DOBRY jakosciowo lancuch najczesciej wyciaga sie do optymalnego dla siebie luzu i potem po prostu smiga i nic sie z nim nie dzieje. Ta metoda, plus oliwiarka i - ten nierownomiernie wyciagniety naped! - dokulal ze mna juz ponad 33kkm - teraz ma 43kkm. Ostatni raz podciagalem go przy wymianie tylnej opony, czyli 7kkm temu. Lancuch sie zuzywa, wiec to, ze bylo dobrze, to wiadomo - kilometrow mu nie ubywa :]. Ale daj mu spokoj - niech sie ulozy do wlasciwego luzu i smigaj. Okresowo tylko zagladaj, czy nie wisi jak szmata. Pozdro PS A z tym dopasowanie zebow do ogniw, to mnie nie rozbrajajcie :D. Przeciez tylna i przednia zebatka maja rozne ilosci zebow, wiec kazdorazowo przy jednym obrocie lancucha na zeby obu zebatek wkrecaja sie rozne ogniwa... PS2 Wybite gumy amortyzujace w tylnej piascie sa w cholere drogie i faktycznie szybko sie zuzywaja. Odczuwa sie to glownie przy zmianach obciazenia pracy silnika (przejscie z napedu na hamowanie silnikiem i odwrotnie) - im bardziej zuzyte, tym bardziej szarpie. Ale tez litosci, to nie jest wtrysk paliwa, tylko kawalek chamskiej gumy, nic skomplikowanego. Jesli zebatka na tych gumach siedzi luzno to wystarczy wyciac z detki rowerowej czy samochodowej paski gumy, podlozyc i wszystko w temacie. Luz sie skasuje. U mnie juz taki patent smiga od 7kkm. Edytowane 4 Sierpnia 2009 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Racja Zbyhu. Pójdę sprawdzić jeszcze na podnośnikach jak wygląda dokładnie ten naciąg i jeśli będzie taki ja sprawdzałem w trasie to mam w pompce wymianę napędu. Na tym pewnie zrobię jeszcze około 10 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Racja Zbyhu. Pójdę sprawdzić jeszcze na podnośnikach jak wygląda dokładnie ten naciąg i jeśli będzie taki ja sprawdzałem w trasie to mam w pompce wymianę napędu. Na tym pewnie zrobię jeszcze około 10 tys. qrde Vector, widziałeś jaki nasz kolega z 954 miał luz? :buttrock: I co sobie z tego robił... :biggrin: Łańcuch tak luźny, że zaczął wycierać wahacz, ślizgi, a rolki na łańcuchu dzwoniły jak hiszpańskie tamburino :biggrin: Nie wspominając o naciągu, który poza zakresem pokazywał luz kilka centymetrów. Ja bym na Twoim miejscu kierowniku zdjął koło i założył je jeszcze raz, na spokojnie, przy piwku, dokładnie i bez pośpiechu. :flesje: Może coś skopałeś przez nieuwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 (edytowane) Może coś skopałeś przez nieuwagę. Niestety, ale mój pedantyzm w stosunku do motocykla wyklucza taką możliwość :icon_twisted: Edytowane 4 Sierpnia 2009 przez Vector Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.