Skocz do zawartości

Czy istnieje taki motocykl?


Rekomendowane odpowiedzi

Wedlug mnie w czasie jazdy kompletnie nie czuje sie tej masy. Sprzet mega wywazony i prowadzi sie jak po sznurku. zapie**ala jak dziki :icon_twisted:

 

Na odczuwalną masę motocykla ma wpływ położenie środka ciężkości, a w tym BMW m.in dzięki pochylonemu blokowi silnika, środek ciężkości jest położony bardzo nisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie w czasie jazdy kompletnie nie czuje sie tej masy. Sprzet mega wywazony i prowadzi sie jak po sznurku. zapie**ala jak dziki :icon_twisted:

 

pytanie czy jezdziles tez 1200 S ? Zgodze sie, ze nie czujesz masy ale tez czujesz ja w pewnych sytuacjach ( szczegolnie krotkie gorskie winkkle. ) na dlugich lukach fakt roznicy niema.

 

Mimo tego wole 1200 S.

 

:crossy:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

name='ks-rider' date='03.08.2009 - 21:22' post='1467772'

 

Osobiscie typowalbym nowa VFR 1200

 

:crossy:

 

Być może byłaby najlepsza, tylko skąd ją wziąć? Podejrzewam że kiedy wreszcie pojawi się następca V-teca 800 to będzie niebotycznie drogi.

 

 

BMW ma kosmiczne kształty i wydaje się trochę ociężały. Ale na jego korzyść przemawia wał napędowy. Można wtedy zapomnieć o wymianach, smarowaniach, napinaniach...

Edytowane przez Major
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yamahe FZ1 Fazer mogłem podziwiać przy okazji Tour De Pologne jak był w Białymstoku. Kierowca będący mojego wzrostu (189 cm) miał dziwną pozycję na motocyklu, spowodowana zbyt nisko umiejscowionym siedzeniem i podnóżkami za bardzo umieszczonymi z przodu. Wyglądało to tak, że siedział wyprostowany jak na krześle a kolna miał bardzo zgięte - co nie wróży wygody w podróżach.

Kierownicę rodem z WSK na długich wysięgnikach przemilczę.

Porównując FZ1 do ZX 9R przy dawaniu na maxa na prostej to oba do 150km/h idą łeb w łeb, po przekroczeniu 150 km/h FZ1 dostaje tęgie lanie od nie najnowocześniejszej Kawy. 10 sekund do 200km/h przy 8 sekundach Kawasaki, tej różnicy nie sposób nie zauważyć! Cóż wyprostowana pozycja i słaba aerodynamika ma plusy i minusy...

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównując FZ1 do ZX 9R przy dawaniu na maxa na prostej to oba do 150km/h idą łeb w łeb, po przekroczeniu 150 km/h FZ1 dostaje tęgie lanie od nie najnowocześniejszej Kawy. 10 sekund do 200km/h przy 8 sekundach Kawasaki, tej różnicy nie sposób nie zauważyć! Cóż wyprostowana pozycja i słaba aerodynamika ma plusy i minusy...

 

Na youtube to widziałeś? :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie na Yotube. Na Yotube filmikami to mogą podniecać się dzieci z gimnazjum. Taki pojedynek widziałem jakiś czas temu na jednej z wylotowych ulic Białegostoku.

Osobiście miałem podobne odczucia podczas przejazdu pełnym ogniem razem z Hornetem 900 i SV 1000. Przy wyższych prędkościach moja CBR mimo ze tylko 600 zostawiała te motocykle w tyle, choć z początku lecieliśmy co do centymetra.

O Triuphie powiem tyle, że ta marka jest mało popularna w Polsce i z tego błahego powodu już bym go nie kupił. Sklepy mają pełno części do motocykli japońskich i warsztaty doświadczenie w naprawach takowych. Marki włoskie, niemieckie i angielskie są traktowane po macoszemu. Spotkałem się, że na dzień dobry nie wpuszczono gościa na Ducati do warsztaty bo po prostu nie naprawiają tam takich motocykli. Na zapytanie dlaczego usłyszał: Nie bo NIE!

Pozatym nie znam żadnego Triumpha który przejechałby 100 czy 200 tys km, a Hondy z takim przebiegiem się zdarzają i są w znakomitej często kondycji.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spowodowana zbyt nisko umiejscowionym siedzeniem

Nie wiem gdzie Ty widziales FZ1 z nisko umiejscowionym siedzeniem...Według mnie jest dość wysoko. Ale podnozki sa faktycznie nisko i bardziej z przodu niz w sportach. Co do porownania ZX9-FZ1 to na autostradzie Fatowa dziewiatka faktycznie odjezdza. Aerodynamika sie klania ;) W ogole to ostatnio sie zdziwilem jak przy 250 przelecial kolo mnie Monster S4R(co prawda lekko stuningowany).Ale jak golas smiga 270 km/h to juz lekkie przegiecie :P

 

Kierownicę rodem z WSK na długich wysięgnikach przemilczę.

Specyfika myslenia posiadaczy CBR 600 jest dla mnie co najmniej zastanawiajaca :icon_mrgreen:

Trzy razy uslyszalem pogardliwe teksty na temat FZ1 ,i trzech z nich bylo posiadaczami CBR 600 :biggrin:

Pierwszy przyjechal zdechłą F4 i opowiadał jakim to on supersportem zapie**ala ,a ja tylko "turystykiem" jezdze.

Drugi podjechal F2 i chcial sie scigac :D pytajac sie czy to jest 400 czy 600 :notworthy:

A Flieger porownuje FZ1 do WSK :icon_twisted: Skad w wlascicielach motocykla z rama jak W SHLce. siedzeniem od Junaka i zawieszeniem jak w poczciwej MZce tyle wiary w mozliwosci tego sprzeta...CBR 600 byla supersportem jakies 20 lat temu. Porownujac zaawansowanie techniczne "turystyka" FZ1 i kiedys sportowej CBR 600 wychodzą nam dwa różne swiaty. Jak ktos mysli ze jego Cebra 600 jest cudem techniki to chyba na głowę upadł :wink:

 

 

 

Edytowane przez zajc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie uważałem CBR 600 za cud techniki bo i zawieszenie mogłoby być lepsze, silnik bardziej elastyczny, motocykl bardziej wygodny.

CBR lubię bo jest leciutka, dynamiczna, wygodna, niezawodna, tania w eksploatacji, poręczna i przy szybkich przelotach mało pali. Nie muszę na niej zbytnio walczyć z napierającym wiatrem. Jak ktoś znajdzie m imotocykl o podobnych walorach to chętnie go nabędę.

 

Właściciele CBR 600 często są zakompleksionymi dużymi chłopcami i stąd ich sposób myślenia i wiara w sprzęt :-) często to zwykłe "dresy"...

 

Wszystkie nowinki techniczne typu nowa rama, system wtrysku - jestem na tak ale ma to działać na korzyść a nie szpanować w folderach reklamowych.

 

Nie jechałem FZ1 ale zawieszenie Upside- down, rozbudowany tylny wahacz sugeruje, że motocykl będzie dobrze się prowadził. Jechałem natomiast starszymi sportami 600, i dwucylindrowymi 500ccm. W porównaniu do tych ostatnich to moja CBR prowadzi się jak cud technologiczny :-)

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samolot, powiem Ci tyle. Greedo miał rację mówiąć, że jesteś upośledzonym dzieckiem.

 

Takiego pie*dolenia można właśnie posłuchać np. na stacjach benzynowych wypowiadanych przez wioskowych rajderów.

 

PS. Co Ty w ogóle porównujesz, prowadzenie swojej CBR'y do dwucylindrowca konstrukcyjnie pochodzacego z połowy lat 80? :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prawo do takiego lub innego porównywania motocykli, do własnego zdania. Mam czuć się z jakiegoś powodu winny?

Napisz mi co w moich wypowiedziach uważasz za "wiejskie gadki". Jestem otwarty na wszelkie KONSTRUKTYWNE dyskusje na NAJRÓŻNIEJSZE tematy.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...