Skocz do zawartości

Honda CB500 (cb500s)


Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co wiem to jesli kupujesz zza granicy to raczej będzie miał tyle kucy ile w briefie a jezeli w polsce to moze juz byc wszystko na opak... W samych kartach pojazdu jeszcze sie nie spotkałem żeby wpisali komuś rzeczywistą moc silnika... Ja mam np. 73 KM wpisane w karcie czyli o ponad 20 za mało porównując z danymi fabrycznymi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem wersje 34KM rozpoznać ją możesz poprzez jazde do 5000obr/min jakos przyspiesza potem sięnic nie dzieje i max prędkość to około140km/h jednym słowem niewiele się różni od MZ 250 :P ja swoją właśnie niedawno oddławiłem sprawa zajeła mi jakieś 2 godziny i jest to banalna sprawa niedługo na swojej stronie wżuce opis jak oddławić www.hondacb500.prv.pl ;)

a rozpoznać możesz jaka wersja była fabrycznie po numerach silnika

Dla modelu PC26

PC26-2000001 – to 43KW

PC26-3000001 – to 37KW

PC26-4000001 – to 25KW

Dla modelu PC32

ZDCPC32C**F000001 – to 25KW

ZDCPC32B** F000001 – to 37KW

ZDCPC32A**F000001 - to 43KW

**-oznaczają literę w którym roku był wyprodukowany silnik. Np.

T-1996

V-1997

W-1998

i to tyle jak narazie

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko super Adam tylko ja w dowodzie mam ZDCPC32E... - moze to jakas SPECIAL EDITION :mrgreen: Moje kochanie jest z 98r. Jestem pewien ze nie jest zdlawiona do 25KW bo pocikalem nia 180. Moze jest zdlawiona do 37KW... Jesli mozesz to napisz mi jak ja oddlawic do pelnej wersji :lol:

 

Pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym oddławianiem to właśnie niewiem do końca jak jest z moją było tak była wyprodukoiwana jako 37kw i niemiec jak jąkupił to ją zdławił do 25kw i tak jeździła aż trafiła w moje ręce ja wyjełem krućce co są między gaźnikami a cylindrem i wywaliłem z nich takie aluminiowe blaszki i w porównaniu z tym co było to jest zaje*isty efekt leciałem nim 180 może poszedł by i więcej niewiem droga siękończył ;) w katalogu części króćce są oznaczone jako

43KW - 16211-MY5-600 ,

37KW - 16211-MY5-660 ,

25KW - 16211-MY5-710 ,

więc napewno 37KW różni się króćcem od 43KW dysze mają takie same tylko 25KW ma inny rozmiar dysz głównych na preclach czytałem teżcoś że podobno żeby oddławić z 37KW do 43KW trzeba zmienić moduł zapłonowy a gdzieś na niemieckiej stronie było że przy wlocie powietrza do gaźników mogą być jakieś ograniczenia więc jak coś zobacz te króćce czy nic w nich niesiedzi nie wiem do ilu mi się udało swoją oddławić bo nie jeździłem pełną wersje na 5 biegu zamyka obrotomierz <znaczy się do 9500obr/min ciągnełem>no a na 6 już troche się dłużej buja ale do 180 ciągnie a co dalej to musze na jakąś dłuższą prostą się wybrać

twoja w takim razie została wyprodukowana jako wersja S i dlatego masz E

dla wersji S

ZDCPC32E*WF300001-43KW

ZDCPC32F*WF300001-37KW

ZDCPC32G*WF300001-25KW

:mrgreen:

z tego wynika że masz 43KW czyli wersje open zobacz jeszcze co jest wybite na tych króćcach umnie było wybite 25KW jak u ciebie jest 43KW albo OHNE to znaczy że masz wersje full co jak mi się zdaje na 99% tak jest :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe! U mnie wlasnie tych kryz w kruccach nie bylo i pozostaje tylko modul zaplonowy ale z tego co napisales wynika ze moja wersja jest oddlawiona - w sumie pociska te 180 na 6 biegu :mrgreen: Zastanawia mnie jescze tylko dlaczego w briefie podana moc wynosi 24KW... No ale daje sobie juz spokoj - moto w zupelnosci mi wystarcza 8) Dzieki za info!

 

Pzdr!

 

Cotlet!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niema u ciebie w briefie że najpierw 43KW a potem 24KW bo z moją też tak było była sprzedana jako wersja 37KW ale zaraz niemiec ją zdławił do 25KW takie wymogi maja dla młodych kierowców

a kryz niema bo ktoś je wcześniej wyjoł :P :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

:) Witam wszystkich a szczegulnie tych :D dosiadajacych wspaniale cb500 ja swoja milośc mam z 95r i pociskalem nia 210km/h bez zadnego problemu ale nie polecam ciezko z hamowaniem mam jeden problem na zimnym silniku cos mi tika odglos metalowy a po rozgrzaniu ustepuje pomuzcie koledzy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam Cotlet Ci napisze jak właśnie "tjuninkuje" swój tłumik więc szczegóły niebawem Cool

 

No jasne ze Ci powiem :mrgreen: Strzel pare razy z wydechu to od razu bedzie glosniej mruczec :twisted: Az milo slyszczec jak przegrody po kolei padaja :) Ostatnio jak po wrocku jezdzilismy i walnalem z wydechu to sie w katamaranach alarmy powlaczaly :( :mrgreen: A tak serio lepiej chyba bedzie jesli zmienisz wydech na jakis nieseryjny bo na tym to i tak az tak zajebistego efektu nie bedziesz mial :? Ale roznica jest mimo wszystko...

 

Darek - a Ty jak pociskales te 210 to ostro moto przeciagales czy tak delikatnie?? Ja na swoim na 5-tym biegu do 6 tys dochodze wbijam 6 i moto sie kreci do 8,5 tys. i V max 180... Szkoda mi go katowac na wyzsze obroty na nizszym biegu - dlaczego - Pgr Ci napisze wiec spodziewaj sie odpowiedzi niebawem :twisted:

 

Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...