PGR Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Z tego co wiem to jesli kupujesz zza granicy to raczej będzie miał tyle kucy ile w briefie a jezeli w polsce to moze juz byc wszystko na opak... W samych kartach pojazdu jeszcze sie nie spotkałem żeby wpisali komuś rzeczywistą moc silnika... Ja mam np. 73 KM wpisane w karcie czyli o ponad 20 za mało porównując z danymi fabrycznymi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 ja miałem wersje 34KM rozpoznać ją możesz poprzez jazde do 5000obr/min jakos przyspiesza potem sięnic nie dzieje i max prędkość to około140km/h jednym słowem niewiele się różni od MZ 250 :P ja swoją właśnie niedawno oddławiłem sprawa zajeła mi jakieś 2 godziny i jest to banalna sprawa niedługo na swojej stronie wżuce opis jak oddławić www.hondacb500.prv.pl ;) a rozpoznać możesz jaka wersja była fabrycznie po numerach silnika Dla modelu PC26PC26-2000001 – to 43KWPC26-3000001 – to 37KWPC26-4000001 – to 25KWDla modelu PC32ZDCPC32C**F000001 – to 25KWZDCPC32B** F000001 – to 37KWZDCPC32A**F000001 - to 43KW**-oznaczają literę w którym roku był wyprodukowany silnik. Np.T-1996V-1997W-1998 i to tyle jak narazie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cotlet Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Wszystko super Adam tylko ja w dowodzie mam ZDCPC32E... - moze to jakas SPECIAL EDITION :mrgreen: Moje kochanie jest z 98r. Jestem pewien ze nie jest zdlawiona do 25KW bo pocikalem nia 180. Moze jest zdlawiona do 37KW... Jesli mozesz to napisz mi jak ja oddlawic do pelnej wersji :lol: Pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 z tym oddławianiem to właśnie niewiem do końca jak jest z moją było tak była wyprodukoiwana jako 37kw i niemiec jak jąkupił to ją zdławił do 25kw i tak jeździła aż trafiła w moje ręce ja wyjełem krućce co są między gaźnikami a cylindrem i wywaliłem z nich takie aluminiowe blaszki i w porównaniu z tym co było to jest zaje*isty efekt leciałem nim 180 może poszedł by i więcej niewiem droga siękończył ;) w katalogu części króćce są oznaczone jako 43KW - 16211-MY5-600 , 37KW - 16211-MY5-660 , 25KW - 16211-MY5-710 ,więc napewno 37KW różni się króćcem od 43KW dysze mają takie same tylko 25KW ma inny rozmiar dysz głównych na preclach czytałem teżcoś że podobno żeby oddławić z 37KW do 43KW trzeba zmienić moduł zapłonowy a gdzieś na niemieckiej stronie było że przy wlocie powietrza do gaźników mogą być jakieś ograniczenia więc jak coś zobacz te króćce czy nic w nich niesiedzi nie wiem do ilu mi się udało swoją oddławić bo nie jeździłem pełną wersje na 5 biegu zamyka obrotomierz <znaczy się do 9500obr/min ciągnełem>no a na 6 już troche się dłużej buja ale do 180 ciągnie a co dalej to musze na jakąś dłuższą prostą się wybrać twoja w takim razie została wyprodukowana jako wersja S i dlatego masz Edla wersji SZDCPC32E*WF300001-43KWZDCPC32F*WF300001-37KWZDCPC32G*WF300001-25KW :mrgreen: z tego wynika że masz 43KW czyli wersje open zobacz jeszcze co jest wybite na tych króćcach umnie było wybite 25KW jak u ciebie jest 43KW albo OHNE to znaczy że masz wersje full co jak mi się zdaje na 99% tak jest :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Qrde ale ta cotletowa CBka to nie lata tak jak pełna wersja którą ma moj brat wiec sam nie wiem, z tym ze moj brachol ma sportowy wydech z wolnym przelotem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 tym właśnie niemcy zmulili moją hondzie ;) ale biedaczka odzyskała siły 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cotlet Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Hehe! U mnie wlasnie tych kryz w kruccach nie bylo i pozostaje tylko modul zaplonowy ale z tego co napisales wynika ze moja wersja jest oddlawiona - w sumie pociska te 180 na 6 biegu :mrgreen: Zastanawia mnie jescze tylko dlaczego w briefie podana moc wynosi 24KW... No ale daje sobie juz spokoj - moto w zupelnosci mi wystarcza 8) Dzieki za info! Pzdr! Cotlet! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 A niema u ciebie w briefie że najpierw 43KW a potem 24KW bo z moją też tak było była sprzedana jako wersja 37KW ale zaraz niemiec ją zdławił do 25KW takie wymogi maja dla młodych kierowcówa kryz niema bo ktoś je wcześniej wyjoł :P :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 :) Witam wszystkich a szczegulnie tych :D dosiadajacych wspaniale cb500 ja swoja milośc mam z 95r i pociskalem nia 210km/h bez zadnego problemu ale nie polecam ciezko z hamowaniem mam jeden problem na zimnym silniku cos mi tika odglos metalowy a po rozgrzaniu ustepuje pomuzcie koledzy :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Kosz sprzęgłowy :?: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 mi tikało to wykręciłem napinacz łańcuszka rozzadu rozebrałem troche wysunełem bardziej skręciłem i silniczek teraz tylko mruczy :) ma ktoś jakiś pomysł na tjuning :( tłumika :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Adam Cotlet Ci napisze jak właśnie "tjuninkuje" swój tłumik więc szczegóły niebawem 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 o to fajnie bo do głowy mi przychodzi tylko wiertarka i wiertło 8O ale ostatkiem sił się powstrzymuje :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cotlet Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Adam Cotlet Ci napisze jak właśnie "tjuninkuje" swój tłumik więc szczegóły niebawem Cool No jasne ze Ci powiem :mrgreen: Strzel pare razy z wydechu to od razu bedzie glosniej mruczec :twisted: Az milo slyszczec jak przegrody po kolei padaja :) Ostatnio jak po wrocku jezdzilismy i walnalem z wydechu to sie w katamaranach alarmy powlaczaly :( :mrgreen: A tak serio lepiej chyba bedzie jesli zmienisz wydech na jakis nieseryjny bo na tym to i tak az tak zajebistego efektu nie bedziesz mial :? Ale roznica jest mimo wszystko... Darek - a Ty jak pociskales te 210 to ostro moto przeciagales czy tak delikatnie?? Ja na swoim na 5-tym biegu do 6 tys dochodze wbijam 6 i moto sie kreci do 8,5 tys. i V max 180... Szkoda mi go katowac na wyzsze obroty na nizszym biegu - dlaczego - Pgr Ci napisze wiec spodziewaj sie odpowiedzi niebawem :twisted: Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Nie nie będę bo tu się nie ma czym chwalic Cotlet Ci Adamie napisze na priv.. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.