Skocz do zawartości

ZX7R problemy


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Panowie poratujcie mnie bo zaczynam się już naprawde denerwować.Problem dotyczy wskazówki obrotomierza,gdy tylko jest cieplej zaczyna ona latać w gornych obrotach,dosłownie wariuje.Robiłem już wszystko,czyściłem wszelkie styki,sprawdzałem połączenia i wszystko jest ok.Jeśli to ma jakieś znaczenie to często przepala mi też żarówke w tylnim świetle.Dzisiaj był gość z miernikiem elekrtycznym i sprawdzaliśmy napięcie na akumulatorze,przy wyłączonych światłach jest około 14,8,ale co ciekawe jak włączymy światła to napięcie rośnie jest około 15,3,czy tak powinno być?Z tego co czytałem po włączeniu napięcie powinno spadać a w tym wypadku rośnie.Prze podkrecaniu gazu tak do 8-9 tys/obr napięcie wzrosło maksymalnie do 15,8,ale nie więcej sprawdzaliśmy kilka razy.Czy takie napięcie może powodować wariowanie wskazówki obrotomierza??Będe niezmiernie wdzięczny za pomoc.Acha w chłodne dni wskazówka wariuje sporo rzadziej lub nigdy,zawsze wariuje jednak gdy jest upał,tak jakby coś się przegrzewało.

 

Czesiek

Edytowane przez Czesław
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie badałem szczególnie tematu, ale miałem ZX7R, więc napiszę.

 

Było to już kilka lat temu. Miałem to samo. Nie pamiętam jaka była zależność usterki od temperatury. U mnie szczególnie zauważalne to było podczas szybkiej jazdy (>200km/h) z sakwami. Przyczyną na pewno nie była praca sprzęgła. Przy przyspieszaniu w okolicach 10-11 tys. obr/min wskazówka skakała na 12-13 tys. i po chwili wracała na "swoje miejsce". Taki stan rzeczy był bardzo denerwujący, ale nigdy nie rozwikłałem problemu.

 

PozdR!

Edytowane przez a!ntek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyłączam się do tematy, w mojej kawie bez przerwy pali sie bezpiecznik od tylnej lampy i podswietleniu zegarow po dobrej jezdzie. orginalny bezpiecznik jest 10a zalozylem 25 i dopiero zaczelo troche dluzej trzymac, ale neistety to neiejst rozwiazanie problemu. nie doszukalem sie zadnego zwarcia ani nic i newieim co robic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Gdybym tak mógł sobie podmienić... Pytanie czy Ktoś może orientuje się ile może kosztować orginalny regulator napięcia do Kawasaki ZX7R? Napisałem dziś maila do kilku sklepów,ale jest sobota nie odpowiedzieli mi.I ponawiam pytanie czy na włączonych światłach napięcie powinno rosnąć czy spadać.Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo kup używke ryzyk fizyk ale zawsze taniej. Na włączonych światłach napięcie ładowania powinno być niższe w porównianiu z tym mierzonym na wyłączonych.

 

Jimmy gdzie Ty masz bezpiecznik od tylniej lampy w tej Kawie ?

Edytowane przez trajka66
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam

 

Panowie poratujcie mnie napisałem maila do dwóch salonów i odpisali mi że regulator napięcia to cena 1780 zł !! Jestem w szoku,w życiu nie spodziewałbym się takiej ceny.Czy nie wie ktoś czy istnieje jakiś zamiennik do ZX7R albo coś takiego,ewentualnie dlaczego cena jest taka wysoka??

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...