Krzysiek Lichota Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 a myślałeś o wr'ce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 nie wiem czy wr450f dla osoby która trzaska 8-10 tys km i nie chce jej się dłubać to dobry pomysł..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 (edytowane) a po co zmniejszac gabaryty moto jak jezdzi się dalekie trasy? raz zdarzyło mi sie pojechac 500km w 2 dni na klxie, który jest bardzo podobny do lc4 i to moto juz jest zbyt "hard" do takich tras, a co dopiero jakies 450tki...moim zdaniem wyczynowego enduraka w 4t nie ma sensu brac jeśli zwykle latasz wiecej niz zbiornik dziennie (~8l), bo jeśli dajesz radę spalic więcej to oznacza ze jezdzisz lekki teren i go nie potrzebujesz (chyba ze do lansu),jakbym miał tylko lekki teren i duzo km to zostawiłbym lc4 albo wział xr650r (zmiana dla samej zmiany, ale zawsze), ew klx650r, który po malym dłubnięciu jedzie ponoc 180km/h, zakup wyczynówki zeby se drapac po płaskich drogach to jak zakup ferrari zeby jezdzic po zakupy - mozna tylko czym innym zrobisz to samo duzo taniej Edytowane 28 Grudnia 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 no tak , ale taka 450 prowadzi sie znacznie lzej od 600+ , nawet zwykle dziurawe lesne i polne drogi , zorane pole , nierowna sciezka z blotem , nie trzeba gor aby czuc lekkosc sprzeta...oczywiscie cos za cos...latam nie tyle daleko co sporo , w wiekszosci w kolo komina a tak sporo km wychodz rocznie... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 (edytowane) nie latasz od wczoraj, więc chyba sam wiesz najlepiej co zagra a co nie, co nowe moto to nowe, więc jeśli stac cię na jego zakup i serwis przy takich przelotach to nie ma co się zastanawiac myślę, ze jakby kupic nowego enduraka 4T i prawidłowo go serwisowac to te 20-30 000 idzie pojechac zmeniając w silniku tłok 1x i rozrząd 2x z mechanicznych spraw, wiem z zaufanego źródła ze większośc KATów EXC 4T lata ciągle na fabrycznych korbach mimo niemłodych lat sam wiesz ze lc4 w rękach dobrego kierownika potrafi bardzo duzo, u nas chłopaki robili na tych sprzętach rzeczy, których nie podjąlby się niejeden uzyszkodnik nowego wyczynowego enduraka, w terenie nie sprzęt lecz technika itd...ale wiadomo ze im lepszy sprzęt tym lepiej wszystko wychodzi i jest większy fun jakby mnie było stac to juz jechałbym po nowego gasa ec w 2T :icon_mrgreen: Edytowane 29 Grudnia 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 jakby mnie było stac to juz jechałbym po nowego gasa ec w 2T :icon_mrgreen: no ale widze 525 kupiłeś i znowu w stajni 2x4T -2T się znudził :D ?? pochwal się nowym padłem :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.