Skocz do zawartości

CRF450X czy WR450F???


Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem czy wr450f dla osoby która trzaska 8-10 tys km i nie chce jej się dłubać to dobry pomysł.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co zmniejszac gabaryty moto jak jezdzi się dalekie trasy? raz zdarzyło mi sie pojechac 500km w 2 dni na klxie, który jest bardzo podobny do lc4 i to moto juz jest zbyt "hard" do takich tras, a co dopiero jakies 450tki...

moim zdaniem wyczynowego enduraka w 4t nie ma sensu brac jeśli zwykle latasz wiecej niz zbiornik dziennie (~8l), bo jeśli dajesz radę spalic więcej to oznacza ze jezdzisz lekki teren i go nie potrzebujesz (chyba ze do lansu),

jakbym miał tylko lekki teren i duzo km to zostawiłbym lc4 albo wział xr650r (zmiana dla samej zmiany, ale zawsze), ew klx650r, który po malym dłubnięciu jedzie ponoc 180km/h, zakup wyczynówki zeby se drapac po płaskich drogach to jak zakup ferrari zeby jezdzic po zakupy - mozna tylko czym innym zrobisz to samo duzo taniej

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak , ale taka 450 prowadzi sie znacznie lzej od 600+ , nawet zwykle dziurawe lesne i polne drogi , zorane pole , nierowna sciezka z blotem , nie trzeba gor aby czuc lekkosc sprzeta...oczywiscie cos za cos...latam nie tyle daleko co sporo , w wiekszosci w kolo komina a tak sporo km wychodz rocznie...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie latasz od wczoraj, więc chyba sam wiesz najlepiej co zagra a co nie, co nowe moto to nowe, więc jeśli stac cię na jego zakup i serwis przy takich przelotach to nie ma co się zastanawiac

 

myślę, ze jakby kupic nowego enduraka 4T i prawidłowo go serwisowac to te 20-30 000 idzie pojechac zmeniając w silniku tłok 1x i rozrząd 2x z mechanicznych spraw, wiem z zaufanego źródła ze większośc KATów EXC 4T lata ciągle na fabrycznych korbach mimo niemłodych lat

 

sam wiesz ze lc4 w rękach dobrego kierownika potrafi bardzo duzo, u nas chłopaki robili na tych sprzętach rzeczy, których nie podjąlby się niejeden uzyszkodnik nowego wyczynowego enduraka, w terenie nie sprzęt lecz technika itd...ale wiadomo ze im lepszy sprzęt tym lepiej wszystko wychodzi i jest większy fun

 

jakby mnie było stac to juz jechałbym po nowego gasa ec w 2T :icon_mrgreen:

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby mnie było stac to juz jechałbym po nowego gasa ec w 2T :icon_mrgreen:

 

no ale widze 525 kupiłeś i znowu w stajni 2x4T -2T się znudził :D ?? pochwal się nowym padłem :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...