Arni Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 (edytowane) Arni potrafisz to zrobic na XT na asfalcie? :icon_rolleyes: Kurde chetnie bym to zobaczyl :notworthy: Nom. Samo wejscie w zakret z poslizgiem tak jak na filmie to robil, to bez probelmu na enduro sie robi. Nie potrafie tylko powerside'ów zeby tak gazem ciagnąc poslizg przez cały zakret, to wyższa szkoła jazdy, do tego wymaga juz typowego ogumienia jak w Supermoto z szerokimi laczami. Probowałem tylko na szosówkach zwykłych...niby sie tez da, ale zanim to w miare opanujesz to niejeden raz wylecisz razem z moto ;) Poza tym xt jest za ciezki troche na takie jazdy. Edytowane 20 Lipca 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Nom. Samo wejscie w zakret z poslizgiem tak jak na filmie to robil, to bez probelmu na enduro sie robi. Nie potrafie tylko powerside'ów zeby tak gazem ciagnąc poslizg przez cały zakret, to wyższa szkoła jazdy, do tego wymaga juz typowego ogumienia jak w Supermoto z szerokimi laczami. Probowałem tylko na szosówkach zwykłych...niby sie tez da, ale zanim to w miare opanujesz to niejeden raz wylecisz razem z moto ;) Poza tym xt jest za ciezki troche na takie jazdy. Nie no wejsc w zakret slajdem to umiem, w sumie to zaden wyczyn. :wink: Mialem na mysli plynne przejscie gazem w powerslide i wyjscie z zakretu poslizgiem. Bede musial sprobowac :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Masz typowe sm, wiec na pewno bedzie Ci łatwiej połozyc moto w winklu niż mi na szosówkach zwykłych. Udawało mi sie tak kilka razy zrobic całkeim nieźle, ale ile razy połozyłem moto zanim zaczeło w ogole wychodzić to nie pamietam nawet. Głownie problem polegał u mnie na tym ze po przejsciu w miare płynnym xt nie ma tego powera zeby potrafic obracać kólkiem bedąc w poslizgu i zdecydowanie na wąskie gumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Masz typowe sm, wiec na pewno bedzie Ci łatwiej połozyc moto w winklu niż mi na szosówkach zwykłych. Udawało mi sie tak kilka razy zrobic całkeim nieźle, ale ile razy połozyłem moto zanim zaczeło w ogole wychodzić to nie pamietam nawet. Głownie problem polegał u mnie na tym ze po przejsciu w miare płynnym xt nie ma tego powera zeby potrafic obracać kólkiem bedąc w poslizgu i zdecydowanie na wąskie gumy. Stary, jak Tobie brakuje mocy na takie harce to u mnie tym bardziej jej zabraknie. Mam marne 40 konikow i 40 Nm :bigrazz: Wydaje mi sie, ze jedyna recepta na niedobor kucy w tej sytuacji to probowanie powerslajdow w jak najwiekszym pochyleniu. Jadac w ostrym zakrecie zuzywasz spory zapas przyczepnosci na sile dosrodkowa i wtedy mozna probowac zerwac przyczepnosc i utrzymac poslizg dysponujac nawet niewielka moca. Waskie gumy wg mnie moga byc zaleta bo zapewniaja mniejsza przyczepnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Gary McCoy - King of Slide http://www.youtube.com/watch?v=oAFB8LBCKEk&feature=related Chris Vermulen :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Nie ma drz wiecej koników? Masz wersje S czy E ? Łatrwiej moze zerwać na nich przyczepnosc, ale nie pozwalają na bardzo głębokie złozenie a wiesz jak bardzo przy powerslidzie sie moto kładzie. Wiekszośc razy wyglądało to tak, ze po tym przejsciu, odwieniecia gazu powodowało uslizg tyłu i za chwile moto traciło moc i tylne koło wracało na swoj pierwotny tor jazdy. Z kolei głębsze złozenie jak najbardzije pomagało, tylko ze zapas przyczepnosci na tych oponach spadał tak ze wystarczyła czasem proba kontry i opona przełamywała sie poza kant i gleba. Na szerokiej oponie jestem pewnien, ze wygladało by to na pewno inaczej, nie konczyła by sie tak szybko. Wg danych moje moto ma 44 KM i 165kg (zważone) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Mam wersje SM, 40 koni 40 Nm, 135 kg na sucho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Mowią ze cwiczenie czyni mistrza :) Technika jest znana, wiec pozostaje tylko jezdzic jezdzic i jeszcze raz jezdzic az przyniesie to efekty. Na gumie tez nie od razu zaczeło wychodzić. A jak dobrze pojdzie to zaniedługo takie motywy supermoto mnie przstaną w ogole dotyczyć, bo prawdopodobnie bede zmieniał sprzęt. PS. Jezdziłem na enduro drz w wersji E czyli tej najmocniejszej, to targało to bardzo konkretnie, coś koło 50 KM czy wiecej mają.To na supermoto musiało by chodzić juz nieźle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Mowią ze cwiczenie czyni mistrza :) Technika jest znana, wiec pozostaje tylko jezdzic jezdzic i jeszcze raz jezdzic az przyniesie to efekty. Na gumie tez nie od razu zaczeło wychodzić. Z taka mysla kupilem supermoto. Zeby sie jak najwiecej nauczyc. DRZ E faktycznie ma 50 koni ale mi zalezalo na bezproblemowym sprzecie i na homologacji :] A na co zmieniasz XT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 (edytowane) XT kupiłem z powodu zimy....chlapa, snieg wiec sport był juz lekko zbędny. Tak sie przekulałem nim bezawaryjnie, bo o to głownie mi chodziło az do teraz. Niestety charakter pracy jaki mam teraz (firma wymaga wyrzeczen na poczatku :/ ) ,pozwala mi jedynie na albo coniedzielne wypady w jakis niezaciezki teren, albo jak chce codziennie to jedynie pozno wieczorem po asfaltach. Z racji tego ,ze wieczorem chetnie bym sobie posmigał po drogach a nie oszukujmy sie, ale XT w obecnej konfiguracji nadaje sie to tego jak ****, wiec chce zmienić na coś bardziej szosowego. Mam tu na mysli jakieś starsze moto, coś pokroju cbr f2 itp. Wiekszosc czasu te moto i tak spedzic moze w garazu, czekajac az bede miał czas albo checi je z tamtad wyciągnąc, dlatego nie chce za duzo dokładac do tego interesu bo bedzie to taki zamrozony kapitał. No, wyspowiadałem sie :D Edytowane 21 Lipca 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Part łan: Part tu: Part tri: Miłego oglądania :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 bylo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Konkret świry. :buttrock: :buttrock: Podoba mnie się wchodzenie w zakręt na heblu tylnym, zdarzało mnie się to na kredensie kilka razy jak latałem w śniegu. Pełne gacie na 400kg sprzęcie miałem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Huuunteer....jakie to stare już! :D Ale nadal na topie, to sie nazywa zapier****. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Huuunteer....jakie to stare już! :D Ale nadal na topie, to sie nazywa zapier****. Stare ale jare :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.