piotr74 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 (edytowane) witam, na piątym biegu skrzynia (silnik?) wyje. gwiżdże czy jak to nazwać. Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim? wydaje mi się że gdzieś słyszałem o tym, że to niby typowa usterka dla XTka (razem z problemami z alternatorem który ostatnio wymieniałem) ale nic w szukajce nie znalazłem I przy okazji: poszukuję kogoś kto ma wydech Sebringa do takiego moto, najlepiej z filtrem K&N, zmienionymi dyszami i zębatkami. Mam taki zestaw i chciabym się wymienić doświadczeniami. pzdr piotr Edytowane 10 Lipca 2009 przez piotr74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 (edytowane) To nie jest nówka sprzęt więc może coś tam wyć. Ogólnie to łożyskowanie wałków wyje. Edytowane 10 Lipca 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Moja tez wyje, i to dosc głosno na tej 5-tce. Nie doszłem do tego co dokładnie, bo nie bede z tego powodu silnika rozpoławiał, a do kapitalki jeszcze troche. Moje moto ma tylko przelot, ale znajomy ma Sebringa+kolektory, zmienione dysze, zebaty seryjne. Chodzi lepiej od pełnej serii, ale dzwięk to ten Sebring ma do nie powiem czego.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr74 Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Moja tez wyje, i to dosc głosno na tej 5-tce. Nie doszłem do tego co dokładnie, bo nie bede z tego powodu silnika rozpoławiał, a do kapitalki jeszcze troche. Moje moto ma tylko przelot, ale znajomy ma Sebringa+kolektory, zmienione dysze, zebaty seryjne. Chodzi lepiej od pełnej serii, ale dzwięk to ten Sebring ma do nie powiem czego.... Czyli może wyć:) Właśnie ten dźwięk Sebringa jest taki sobie, za bardzo metaliczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 moze i moze , ale to oznaka konczacego sie 5 biegu , bo nikt nie powie ze to normalne i ten typ tak ma . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Nie sadze zeby kolo sie konczylo, raczej tuleja na ktorej chodzi ma luz i dlatego wyje. Moze tak pochodzic wyjac dosc dlugo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr74 Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Nie sadze zeby kolo sie konczylo, raczej tuleja na ktorej chodzi ma luz i dlatego wyje. Moze tak pochodzic wyjac dosc dlugo :) Dzięki Adam za głos, rozumiem że tuleja byłaby do wymiany a to pewnie trochę zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Kiedys dawno temu czytałem opis o XTZ660 Tenere. Była wzmianka o szybko zużywającym się kole zębatym V biegu w skrzyni biegów, z powodu charakterystyki pracy 1-cyl. silnika. Zużycie dawało efekt wycia podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Tylko jest pytanie, jak długo moze to chodzić na takim wyjacym kole zebatym. Moja jezdzi tak juz rok,(ile jezdził wczesniejszy własiciel moge sie tylko domyslac), dzwięk sie nie pogłebia, jak wyło tak wyje. Jedyna metoda to rozbiórka silnika, inaczej nie jest sie w stanie okreslic jak wyglada to koło zębate. Opiłków w filtrze i oleju nie znalazłem, poki co nie ruszam tego. I tak rzadko ta 5 w ogole zapinam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.