Mario_PL Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 (edytowane) Witam mam nastepujacy problem po przejechaniu okolo 300 km po remoncie silnika tlok , nicasil wymiana uszczelniaczy i docieranie zaworow stracil kompresje ... Rozebralem silnik wszystko wyglada OK na nicasilu nie ma przedmuchow wiec wymienilem tylko uszczelki na nowe zakrecilem cylinder i glowice nie zakladajac walkow rozrzadu tak ze zawory byly zamkniete przekrecilem walem i wyraznie slychac jak sycz , nie wiem czy tylko tak mi sie wydaje czy taka jest ale jstem prawie przekonany ze syczy tak jakby z gory silnika uciekalo do dolu na wal ;/ Prosze o jakas wskazówke juz naprawde rece mi opadl wsadzilem mase pieniedzy i mase pracy w ten motocykl a tu znowu jakas usterka :( Czy jest mozliwosc ze np w martunmotocykle dobrali mi za luzny tlok i z czasem eksploatacji sie pierscienie starly czy jest to malo prawdopodobne ?? Dodam ze motocykl po remoncie silnika chodzil bardzo dobrze :( Edytowane 4 Lipca 2009 przez Mario_PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 I tak powinien syczeć jak powoli kręcisz wałem. A może wypada pomierzyć kompresję a nie narzekać na złą jakość wykonanej usługi? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 (edytowane) Tak wiem ze powinien ale to ewidentnie świadczy na brak kompresji gdyz przedtem niemal niemozliwe bylo bez uzycia dekompresatora przelamanie startera na sam dol a teraz robie to z latwoscia bez jego uzycia :( Tylko czym to moze byc spowodowane ... Edytowane 4 Lipca 2009 przez Mario_PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Nagle stracil? W czasie kopania, czy w czasie jazdy? Sprawdziles, czy sie sam dekompresor nie zawiesil? A moze ktorys zawor sie nie domyka? Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 a nie wymieniales glowicy/walko od nowszego modelu z autodekompresatorem ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 nie nie wymienialem , sprawa wcisnietego dekompresatora tez odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Zamiast rozbierac sam, powinienes wrocic do zakladu i zglosic reklamacje. 300 km to troche za malo na przebieg miedzy remontami. Z drugiej strony przy zakladaniu glowicy czy przykrciles ja wlasciwym momentem ? Czy jestes pewien ze uzycie tej samej uszczelki pod glowice nie spowodowalo przecieku powietrza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Adamie zakladalem nowa uszczelke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Czy sprawdzales luzy na zamkach pierscieni ? Czy jestes pewien ze zalozony masz oryginalny tlok z pierscieniami Hondy, czy jakis zamienniki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 czasem zdarza się że zawory siadają po remoncie tzn. uklepują się, może u ciebie jest ten sam problem tzn skończył się luz zaworowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 mam zalozony tlok vertex-a zamiennik na selekcje A Jutro pojde sprawdzic czy zawory trzymaja i jaka wyglada sprawa z tlokiem i dam wam Panowie znac :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 jakby brak kompresji był spowodowany przez tłok to moto powinno: 1. mocno kopcić na niebiesko 2. z odmy wylatuje dużo dymu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 no wlasnie a dymu nie bylo ani gram ... Zawiozlem dzis wszystko do mehcnika w srode ma mi powiedziec co jest nie tak , to napisze na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Problem zdiagnozowany poprostu zrobil sie malutki zadzior na panewce slizgowej od walka rozrzadu i blokowal szklanke i przez to uciekala kompresja . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.