Skocz do zawartości

sx-f 250 (2006)


Rekomendowane odpowiedzi

ghollum to ponoc 2t jest bardziej gwaltowna po dodaniu azu :D chcesz zebym sie polamal na samym poczatku ??

major000 no wlasnie zauwazylem ze te twoje motorki dosyc drogie wiec pewnie stare nie sa.. hhmm

 

nie no na 2t mnie nie namowicie :D jesli nie znajde tego exc 400 to moze cos z crf 250 albo te sx-f...

ghollum a Ty od czego zaczynales ??

kuzyn wlasnie zdobywa mi ceny kilku honda ze stanow ...

ciekawe jak tam cenowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki gawron za te exc 2t ale uparlem sie na 4t.

tak mauy86 miedzy innymi dlatego ze chodzi jak komarek nie chce 2t. (prYYYYYYYyymmmmm......) po drugie nie jest to motor na las i na moje tereny. jakbym mial dostep do toru to bym pomyslal o 2t.

jakbym mial dac 7500 za exc 125 2t to juz wole dac 10 za porzadnego 4t.

 

major jestes w stanie sprowadzic np exc 400 ??

po czym wnosisz ze to nie jest motor na las skoro nigdy nie jezdziles??

ja dosuwam po lesie bardzo duzo, czesto tez dlugie proste, do tego zwirownia, tor wlasnej konstrukcji ale zawsze:P - nie narzekam ani na awaryjnosc ani ze sie nie nadaje do tych spraw i uwazam tak jak juz powiedzial Gawron ze bylby to idelany motor dla Ciebie. ale zrobisz jak bedziesz uwazal - pozdro:)

Edytowane przez mauy86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stuwek a może jakiegoś 2t? Jest spory wybór pojemności z różnych marek, będzie dużo palił ale za to poręczniejszy.

 

tu jest ciekawe porównanie exc 200 i exc 400:

 

http://grupy.scigacz.pl/Porownanie,KTM,EXC...36,2008_05.html

 

btw obecnie za dobrą XR 400 trzeba dać niewiele mniej niż za EXC 400, w ogóle to uważajcie kupując EXC i ogólnie wyczynowe enduro, bo wiele z tego co stoi na allegro to ruiny. Niestety takie moto to łakomy kąsek a ludzie kupują jeżdżą, nic nie robią przy sprzęcie, a potem jeszcze fure pieniędzy ża to chcą, pzdr.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ghollum to ponoc 2t jest bardziej gwaltowna po dodaniu azu chcesz zebym sie polamal na samym poczatku ??

major000 no wlasnie zauwazylem ze te twoje motorki dosyc drogie wiec pewnie stare nie sa.. hhmm

 

nie no na 2t mnie nie namowicie :D jesli nie znajde tego exc 400 to moze cos z crf 250 albo te sx-f...

ghollum a Ty od czego zaczynales ??.....

 

Jak już wspominałem oddawanie mocy jest nieco inne w crossie i enduro i tyczy się to zarówno 4T jak i 2T, dlatego mimo iż EXC200 to 2T to nadaje się on o wiele lepiej do lasu niż cross w 2T czy nawet crossowe 250 w 4T, jeśli ja miał bym wybierać moto do lasu to z góry odrzucił bym crossy zarówno 2T jak i 4T, nie tylko ze względu na charakterystykę ich silników czy przełożenia skrzyni ale także ze względu na ich trwałość. Klasyfikacja wyglądała by tak: EXC400 jeśli nie do dostania to EXC200 jeśli nie do zdobycia (albo do przełknięcia :wink: )to WR250/EXC250R jeśli nie to poczekać do końca sezonu będzie większy wybór :wink: . Ja zaczynałem w czasach słusznie minionych wiadomo od komarków i jawek potem na własnoręcznie skleconej WSK125 którą potem "dostosowałem" do jazdy terenowej :icon_mrgreen: zdarzyła się i WSK175 bodajże "koboz" były też próby jazdy po czarnym na TS250, potem przerwa i... no niestety DR125 :icon_mrgreen: , szybka zmiana sprzęta na KX125 to po DR125 był kosmos :icon_mrgreen: , no ale mnie zawsze ciągnęło do 4T i nastąpiła zmiana na KLR600 ciężki klocek z budyniowym zawieszeniem na dodatek kupiony od jakiegoś "speca" oj było dłubaniny :biggrin: , potem XL600R całkiem fajna gdyby nie to masa, XT350 z przednim zawiasem od TT350 bardzo dobrze wspominam ten motorek, XR600 tą mogę z czystym sumieniem polecić każdemu kto nie szuka cudów a zależy mu na trwałości i przyzwoitych osiągach no i Kapiszon. Ja miałem "nieco" trudniej bo czasy były jakie były a człowiek zarabiał ile zarabiał :lapad: , Ty masz o wile większy wybór nie wspominając o dostępie do części zamiennych. Jak Widzisz ja trochę błądziłem, trochę ze względu na to że nie miał mi kto podpowiedzieć, Tym masz forum i cały wagon doradców :icon_mrgreen: więc korzystaj z tego :wink: .

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje nie znające sie na niczym poza malowaniem paznokci koleżanki też tak mówią...

słuchaj :P jeden woli M-power a drugi AMG :D

 

Stuwek a może jakiegoś 2t? Jest spory wybór pojemności z różnych marek, będzie dużo palił ale za to poręczniejszy.

tu jest ciekawe porównanie exc 200 i exc 400:

 

http://grupy.scigacz.pl/Porownanie,KTM,EXC...36,2008_05.html

 

btw obecnie za dobrą XR 400 trzeba dać niewiele mniej niż za EXC 400, w ogóle to uważajcie kupując EXC i ogólnie wyczynowe enduro, bo wiele z tego co stoi na allegro to ruiny. Niestety takie moto to łakomy kąsek a ludzie kupują jeżdżą, nic nie robią przy sprzęcie, a potem jeszcze fure pieniędzy ża to chcą, pzdr.

 

nie nie chce 2t juz mowilem to od początku.

no wlasnie czytalem porownanie- z czego wniskuje ze ten 2t poza małą wagą nic nie ma lepszego niz 4t. poza tym kazdy plus 2t (pomijając czesci itp) nie przemawia do mnie i nie jest dla mnie (typu słaby dół, moc dopiero na wysokich obrotach)

Tym masz forum i cały wagon doradców więc korzystaj z tego

 

no wlasnie chce skorzystac :D

to wszystko przez to ze wybor za duzy :o

jakby były tylko mz i wska to wybor byłby prosty :D

anyway....

jak nie znajde exc 400 to mysle ze sxf 250 lub crf 250 rownie dobrze mnie zadowoli :D

pasuje ?? bo nie chce nic z yamahy czy suzuki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja kasa, Twój wybór :wink: .

musze cos wybrac dlatego ze bede w pl tylko na miesiac wiec nie chce stracic tego czasu. :buttrock:

moze nie bede mial takich bujnych wyborów w zyciu jak Ty ghollum :biggrin: ale jak nie bedzie tego exc 400 to mysle ze crf 250 w zupelnosci wystarczy zeby posmigac jakis czas.

 

kiedys jak byłem mały jezdzilem na takiej <mysli> ..... komarku ??? :icon_rolleyes:

w każdym bądz razie miala biegi przy rączce :buttrock: jak sie wrzucilo drugi i ostatni bieg :bigrazz: co to była za moccc :clap:

Edytowane przez stuwek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

kiedys jak byłem mały jezdzilem na takiej <mysli> ..... komarku ??? :icon_rolleyes:

w każdym bądz razie miala biegi przy rączce :buttrock: jak sie wrzucilo drugi i ostatni bieg :bigrazz: co to była za moccc :clap:

 

to zobaczysz co teraz bedzie za moc;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaw crfki i sxfy dla ludzi chcacych jezdzic po torze :)

 

jaki pisał ghollum "

Twoja kasa, Twój wybór wink.gif . "

ale naprawde w lesie tłoczek w takiej crfie czy sxfie zleci Ci w mgnieniu oka i tylko zniechecisz sie do off-roadu bo ciagle remont i ciagle pakowana kasa a jazdy mało !

Kup jakiegos 4t ale enduraka naprawde :) tylko jak nie chcesz yamahy wr 250 to szukaj exc-f 250.

Z mojej strony na temat sx-fa 250 to tyle ze jak dojezdzam do toru sobie trawiastymi drogami i szutrami w zakresie niskich i srednich obrotow to moto godziny 'uciekaja jak w zegarku' a na torze jak jade drugi i trzeci bieg w pelnym zakresie obortow czesto w tym najwyzszym, nawet przez godzine treningu albo czasem wiecej to staje i sie dziwie co tak mało dzis jezdzilem? przeciez do toru dojezdzam 20 minut a wiecej mi zleciało mh niz na torze ;| miesiac moto a remoncik sie szukuje ;]

 

Tyle z mojej strony i odradzam crossowke do lasu nie tyle ze szkoda motoru ale Twoich, kosci, nerwow i pieniedzy.

Pozdrawiam mysle ze cos wniosłem do tematu i pomogłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz na mysli to ze jak jezdzisz na torze 30 minut na pelnych obrotach 2-go i 3-go biegu to to co innego niz dojechac do tego toru 30 minut bez wysokich obrotwo ??

mysle ze wtedy dokladasz motorowi jak kladziesz mu pelny gaz na 2 i 3 biegu na torze niz jak jedziesz po polnych drogach bez takich szalenstw.

 

poza tym mysle ze motor i moc motoru jest od tego zeby z niej korzystac.

ja od samego poczatku mowilem ze glownie bede jezdzil po polnych drogach i lekko po lesie. przynajmniej z poczatku.

wiesz nie zalowalbym np tloka gdybym go dojechal bo zanim bym go dojechal dobrze bym sie pobawil jezdzac gdzie sie tylko da. a jak przyjdzie o wymiane to nie unikne tego. nie bede chowal tego moto w garazu i nie wyciagal go w ogole bo mi tlok padnie czy wymiana oleju czeka.

szukam poprostu dobrego motoru do jezdzenia po zroznicowanym terenie gdzie tylko bedzie mi sie chcialo jezdzic. z tym ze moje tereny raczej wymagaja czegos z 4t (jako ze nie ma dostepu do toru) jako ze jestem z takiego rejonu w malopolsce (pole - las - las - pole - droga..)

a to ze jak wjade w las i nie bede mial rozrusznika to nie umre od tego. odpale motor przez kopke jesli zgasnie.

nie jestem jakims zawodnikiem zeby plakac bez rozrusznika w lesie (nie mowie ze lepiej bez rozrusznika niz z nim)

wiec cos typu crf 250 tez bylby dobrym wyjsciem z ktorego tez bylbym zadowolony - przynajmniej na pewno z poczatku.

a to ze szukam tez czegos lepszego w style exc 400 to wiadome bo lepiej kupic cos lepszego jesli jest taka okazja.

Edytowane przez stuwek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz na mysli to ze jak jezdzisz na torze 30 minut na pelnych obrotach 2-go i 3-go biegu to to co innego niz dojechac do tego toru 30 minut bez wysokich obrotwo ??

mysle ze wtedy dokladasz motorowi jak kladziesz mu pelny gaz na 2 i 3 biegu na torze niz jak jedziesz po polnych drogach bez takich szalenstw.

 

Koledze chodziło chyba o to że na torze motocykl nieźle daje popalić kierowcy, np. jedna prosta z kilkoma zakrętami nie meczy tak rundka na torze. I po kilku okrążeniach już jesteś "najeżdżony". A w terenie dopiero się rozkręcasz. Uprzedzam że mówię to tylko jako obserwator bo na torze byłem morze z raz na moto. Ja na początku też byłem za 4t ale pośmigałem trochę na 2t i stwierdziłem że nie jest taki zły na jakiego wyglądał. :biggrin: Jeśli będę miał kase to następny motocyklem będzie 4t a jeśli nie to postawie na 2t i w cale nie będę tym motocyklem zawiedzony. :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stuwek z twoich wypowiedzi wynika ze nie masz zabardzo pojęcia o motocyklach, o ich serwisowaniu i jeździe. koledzy dobrze ci podpowiadają a ty dalej swoje.

 

ale o co ci znowu chodzi ?? czy ja powiedzialem ze znam sie na serwisowaniu motorow ?? czy ja napisalem ze mam jakies moto ?? jak wiesz dopiero planuje kupic motocykl wiec takim specjalistą we wszystkim jak TY nie jestem . a moj ostatni post tłumaczy do czego potrzebuje motocyklu - w skrócie "zadowoli mnie rowniez np crf 250"

Edytowane przez stuwek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...