Skocz do zawartości

Stuki w CBR600f2


barka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj ściągnąłem dekiel i mam luźny łańcuch ( przy nacisku ma ok 5mm odchyłu ) myśle że u mnie to właśnie cyka ale dla pewności podjade z tym do fachowca

p.s jakie luzy powinny być na zaworach to jeszcze to sprawdze

Edytowane przez tomekjzg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś u mechanika i powiedział że chodzi na 3 cylindry bo są podparte zawory. Teraz mam takie pytanie czy gdyby chodziła na 3 cylindry to wkręcała by się ładnie na obroty? bo mi się wydaje ze słabo by się wkręcała a wkręcać to się ładnie wkręca każdy to mówi kto nie dotknie gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź po kolankach wydechowych czy chodzi na wszystkie gary.

 

P.S. Sprawdź poziom oleju bo jeśli rzeczywiście nie chodzi na jeden gar to pewnie będzie ponad stan i w ogóle do wymiany.

Edytowane przez Lime82

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis oddałem cebre do warsztatu i dzwonił powiedział że wężyki od podciśnienia były zamienione 1 z 2 czy to jest możliwa przyczyna stuków??

 

Jaki warsztat taka diagnoza. :biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki warsztat taka diagnoza. :biggrin:

nie jestem pewien ale moze to tez byc przyczyna to tak jakby żle ustawione byly gazniki wakuometrem. 1 garnek nie nadarza i juz postukuje silnik.(tak jak zdjac wezyk od podcisnienia tez nierówno chodzi silnik. ale to tylko (moze) .nie jestem fachowcem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...