cziken929 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 sprawdz w koncu luzy zaworowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Ewentualnie nieszczelny któryś z kolektorów przy wyjściu z głowiy. Dźwięk jest bardzo podobny do klepiących zaworów. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjzg Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 (edytowane) dzisiaj ściągnąłem dekiel i mam luźny łańcuch ( przy nacisku ma ok 5mm odchyłu ) myśle że u mnie to właśnie cyka ale dla pewności podjade z tym do fachowca p.s jakie luzy powinny być na zaworach to jeszcze to sprawdze Edytowane 28 Czerwca 2009 przez tomekjzg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 (edytowane) ssące 0.16 +/- 0.03 wydechowe 0.22 +/- 0.03 Edytowane 28 Czerwca 2009 przez Lime82 Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Byłem dziś u mechanika i powiedział że chodzi na 3 cylindry bo są podparte zawory. Teraz mam takie pytanie czy gdyby chodziła na 3 cylindry to wkręcała by się ładnie na obroty? bo mi się wydaje ze słabo by się wkręcała a wkręcać to się ładnie wkręca każdy to mówi kto nie dotknie gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 (edytowane) Sprawdź po kolankach wydechowych czy chodzi na wszystkie gary. P.S. Sprawdź poziom oleju bo jeśli rzeczywiście nie chodzi na jeden gar to pewnie będzie ponad stan i w ogóle do wymiany. Edytowane 2 Lipca 2009 przez Lime82 Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Dzis oddałem cebre do warsztatu i dzwonił powiedział że wężyki od podciśnienia były zamienione 1 z 2 czy to jest możliwa przyczyna stuków?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Dzis oddałem cebre do warsztatu i dzwonił powiedział że wężyki od podciśnienia były zamienione 1 z 2 czy to jest możliwa przyczyna stuków?? Jaki warsztat taka diagnoza. :biggrin: Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Jaki warsztat taka diagnoza. :biggrin: nie jestem pewien ale moze to tez byc przyczyna to tak jakby żle ustawione byly gazniki wakuometrem. 1 garnek nie nadarza i juz postukuje silnik.(tak jak zdjac wezyk od podcisnienia tez nierówno chodzi silnik. ale to tylko (moze) .nie jestem fachowcem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Moto już 5 dni temu było u mechanika i jeszcze luzy zaworowe nie zmierzone? Dokładnie tak jak Piotr napisał. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjzg Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 :biggrin: witam moje moto już naprawione - rozciągniety łańcuch rozrządu :crossy: moge już latać bez stresu i delektować sie szumem wiatru (a nie drażniącym cykaniem) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi