granat Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 A mojej fumy nikt nie che za 900... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 CzołemUmarł nam ten dział, ale może ktoś tu jeszcze zagląda. Mój nowy nabytek: https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1374958_632522290125144_525129235_n.jpghttps://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1380526_632522276791812_1825627251_n.jpg Czy ktoś mógłby mi pomóc w dokładnym określeniu modelu ? Na początku myślałem, że to komar z dorobioną belką i zbiornikiem oraz kanapą od ogaraAle dziś natknąłem się na zdjęcia:http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Komar/33702http://p1.bikepics.com/2013/09/13/bikepics-2597407-800.jpgWięc belka nie jest dorabiana a fabryczna. Mógłby to być ogar z przełożonym silnikiem jajkiem ale mocowanie silnika się nie zgadzaKomar sport to też nie jest: inny przod, kanapa, zbiornik, kierownica Czy to zlepa czy jednak jakiś fabryczny model ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Romet 50 t3 albo t1. Tylko nie pasuje mi silnik. Do tego wszystkiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Nie wiem, nie wiem. Ten ze zdjęć ma mieć (niby) małe osłony boczne (te pod siedzeniem). Jak w komarze. Wieje samodziełką, jeszcze ten mega spaw na ramie zaraz nad cylindrem. Obstawiam wlepiony tył komara w przód jakiegoś innego ogara. Te zdjęcia rometowskich zwłok z neta też nie są takie same. Inna jest blacha pod siedzeniem do której przymocowany jest amortyzator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 To Romet, nie Komar,oryginał, końcowki tych maszyn robili z zawiechami nasprezynach, i bakach jajkach, dokładali tez silniki kwadratowe, sprawdz numery na tabliczce znamionowej(jak masz) powinny byc numery silnika jak sie zgadza jest ok, jak nie będzie kwadraciak.Łoooo jaka archeologia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Cześć Granat dawno Cię nie było :) Motór jaki jest każdy widzi, jest w miarę niezłym stanie i to mnie cieszy, poprawię kilka rzeczy i będe jeździł :) A że nie oryginał - trudno :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Czołem, ano nie było i nie tylko mnie:) a motor jak nie oryginał, jak wszystko jest tak jak pisałem to gitara, zawsze można troche podrasowac czesciami zgodnymi z epoka i specyfikacja jak coś mam troche rzeczy do komara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Nie wiem, nie wiem. Ten ze zdjęć ma mieć (niby) małe osłony boczne (te pod siedzeniem). Jak w komarze. Wieje samodziełką, jeszcze ten mega spaw na ramie zaraz nad cylindrem. Obstawiam wlepiony tył komara w przód jakiegoś innego ogara. Te zdjęcia rometowskich zwłok z neta też nie są takie same. Inna jest blacha pod siedzeniem do której przymocowany jest amortyzator. Dziś wyciągnąłem sprzęta, ten "spaw" to opaska pomalowana razem z ramą :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Junaka kupiłem. :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 winszuję i zazdroszczę Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 I to wersja off-road :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Ale gdzies zgubiles kierownice :).Zapisz sie na forum SFM Junak, najwiecej prawidlowej i pelnej informacji jest wlasnie tam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Pogratulować. Rama nie cięta,przód cały ,bak do uratowania,blacha siedzenia,puszka filtra i narzędziówka jest, no i piec. Baza super. To teraz do dzieła. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadzia2 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 no świetny okaz wychaczyłeś Cytuj Serwis Apple Warszawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Trochę zapomniany temat,albo po prostu nikt nic nie kupuje :P A ja nabyłem takie coś: http://www.imagic.pl/files/view/25815/10425057_795927987115380_6972707581806682297_n.jpg Zwłoki SHL 125 U48 zidentyfikowane na 1949 rok :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.