Skocz do zawartości

KTM LC4 640 High Flow - woda w cylindrze


Kwiatek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sam nie wiem. Jakoś inni jeżdzą na High Flow, daja po garach i nic sie nie dzieje. A mimo wszystko wole jak całość jest z jednej parafii ;)

Kupuję fabrycznie nową głowicę, więc pewnie dostane gwarancje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, to tylko taka luzna uwaga byla ale sam kierowalem sie takim wlasnie podejsciem przy wyborze motocykla. Zycze ci zebys osiagnal zamierzony efekt :) Pytanie jeszcze do obeznanych w temacie czy w sytuacji kolegi Kwiatka nalezaloby jeszcze przyjrzec sie zaworom i rozrzadowi?

Edytowane przez PeKaWu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, to tylko taka luzna uwaga byla ale sam kierowalem sie takim wlasnie podejsciem przy wyborze motocykla. Zycze ci zebys osiagnal zamierzony efekt :) Pytanie jeszcze do obeznanych w temacie czy w sytuacji kolegi Kwiatka nalezaloby jeszcze przyjrzec sie zaworom i rozrzadowi?

Przyjrzałem się zaworom, wałkowi i popychaczom - wyraznych oznac zuzycia nie widac. Zawory nie sa uklepane, na krzywkach wałka rozrzadu też żadnych rys. Jezeli wierzyc licznikowi moto ma 11 000 km przebiegu...

Mam nadzieję, że od sierpnia już będę hasał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, z dnia na dzień tak sie stało. Kupiłem zablokowany sprzęt, pojeździłem, odblokowałem. Po odblokowaniu pojeździłem jedną noc. Ale bez większego katowania, normalna jazda SuperMoto ;) caly czas sprzęt zachowywał się poprawnie. Temp cały czas w normie. Następnego dnia rano już miałem wode w cylindrze.

Edytowane przez Kwiatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Czesc mnie spotkalo to samo co kwiatka i mialem identycznie jak on...w weekend pojezdzilem troche nastepnego dnia w poniedzialek chcialem odpalic i lipa...

Moze pomozecie mi gdzie moge namierzyc glowice do 400-setki...podobno do mojego pasuje od 620-tki?

Kto moze miec pomozecie jakimis namiarkami?

Dzieki,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem ten sam co w kazdym mocno obciazonym cieplnie silniku, przed zgaszeniem tego potwora zostawcie go na minute na wolnych obrotach potem dopiero gaście.

Teraz tak właśnie robię ;) studzi się przed zgaszeniem.

 

A co do szukania głowicy - cena nowej wyrywa z butów, musisz poszukac na ebay. Kiedys na allegro byla glowiczka do 620 po regeneracji za 800zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...