PeKaWu Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Kwiatek, pakuj do kata zwykla glowice zamiast high-flow i ciesz sie jazda bo sezon ucieka :) Lepiej miec slabszego sprzeta do jazdy na codzien za to bezawaryjnego i taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Z tego co się orientuję to tak, bo high flow różni się wiekszymi zaworami. Reszta taka sama. Właśnie dlatego zwie się "high flow" bo dzięki powiększonym zaworom większa się przepływ gazów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Sam nie wiem. Jakoś inni jeżdzą na High Flow, daja po garach i nic sie nie dzieje. A mimo wszystko wole jak całość jest z jednej parafii ;) Kupuję fabrycznie nową głowicę, więc pewnie dostane gwarancje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 (edytowane) Spoko, to tylko taka luzna uwaga byla ale sam kierowalem sie takim wlasnie podejsciem przy wyborze motocykla. Zycze ci zebys osiagnal zamierzony efekt :) Pytanie jeszcze do obeznanych w temacie czy w sytuacji kolegi Kwiatka nalezaloby jeszcze przyjrzec sie zaworom i rozrzadowi? Edytowane 17 Lipca 2009 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Spoko, to tylko taka luzna uwaga byla ale sam kierowalem sie takim wlasnie podejsciem przy wyborze motocykla. Zycze ci zebys osiagnal zamierzony efekt :) Pytanie jeszcze do obeznanych w temacie czy w sytuacji kolegi Kwiatka nalezaloby jeszcze przyjrzec sie zaworom i rozrzadowi? Przyjrzałem się zaworom, wałkowi i popychaczom - wyraznych oznac zuzycia nie widac. Zawory nie sa uklepane, na krzywkach wałka rozrzadu też żadnych rys. Jezeli wierzyc licznikowi moto ma 11 000 km przebiegu... Mam nadzieję, że od sierpnia już będę hasał ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Kwiatek, a u Ciebie z dnia na dzien tak poszlo? Komentowales moj temat ze GPZ dymi, ja nie mam pewnosci czy mi pekla, bo mam minimalne objawy. Jestem ciekawy czy jak mam peknieta i bede z nia tak jezdzic to sie nie powiekszy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 (edytowane) Tak, z dnia na dzień tak sie stało. Kupiłem zablokowany sprzęt, pojeździłem, odblokowałem. Po odblokowaniu pojeździłem jedną noc. Ale bez większego katowania, normalna jazda SuperMoto ;) caly czas sprzęt zachowywał się poprawnie. Temp cały czas w normie. Następnego dnia rano już miałem wode w cylindrze. Edytowane 17 Lipca 2009 przez Kwiatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
annihilator Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Ja miałem używaną głowice i poza nią reszta była spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muki Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Czesc mnie spotkalo to samo co kwiatka i mialem identycznie jak on...w weekend pojezdzilem troche nastepnego dnia w poniedzialek chcialem odpalic i lipa... Moze pomozecie mi gdzie moge namierzyc glowice do 400-setki...podobno do mojego pasuje od 620-tki? Kto moze miec pomozecie jakimis namiarkami? Dzieki, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Problem ten sam co w kazdym mocno obciazonym cieplnie silniku, przed zgaszeniem tego potwora zostawcie go na minute na wolnych obrotach potem dopiero gaście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Problem ten sam co w kazdym mocno obciazonym cieplnie silniku, przed zgaszeniem tego potwora zostawcie go na minute na wolnych obrotach potem dopiero gaście. Teraz tak właśnie robię ;) studzi się przed zgaszeniem. A co do szukania głowicy - cena nowej wyrywa z butów, musisz poszukac na ebay. Kiedys na allegro byla glowiczka do 620 po regeneracji za 800zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.