Rocks Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Witam, w moim starym ZZR denerwuje mnie nieco zadupek, ktory jest stanowaczo za nisko położony. Nie chcę efektu "podniesionego zadupka ze "streetfighterów z allegro", gdzie siedzi się chyba na zbiorniku. Zależy mi na podniesieniu go o jakieś 5-10cm, całego tyłu. Czy trzeba by robić jakąś tuleję dystansową do amortyzatora? Ma ktoś jakiś pomysł? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 wydaje mi sie, ze jesli tak zrobisz motocykl straci na balansie i mozesz zapomniec i zamykaniu/probowaniu zamykac opon w zakretach, tak firma dala i tak byc powinno... To tak napisalem w roli wyjasnienia bo moze o tym nie wiesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88kamyczek Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Dokładnie, nie ma co kombinować. Też podniosłem tył w swojej zx6r i w efekcie otrzymałem uciekanie i podskakiwanie tylnego koła przy gwałtownym hamowaniu. Później ustawiłem wysokość tyłu tak jak serwisówka nakazuje i wszystko wróciło do normy. Podnoszenie środka ciężkości to nie jest dobre wyjście... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rocks Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Nawet te 5-10 to max, zmieni aż tak środek ciężkości? A z ciekawośći, jak podniosłeś ten zadupek w Kawasaki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Nie wiem jak to jest rozwiazane w zzr, ale moze da sie pokombinowac ze stelazem samego zadupka? Tzn ty bedziesz siedzial na tej samej wysokosci, a zadupek podgiety do gory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 ja bym mimo wszystko nie kombinowal, mozesz wyrznac ladnego szlifa przy wiekszej predkosci... Chyba, ze jest to bardzo bardzo niezbedne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 (edytowane) Witam Pozostaje jeszcze możliwość zostawienia starego stelażu bez ingerencji w niego i zamontowanie jakiegoś zadupka z oferty firm akcesoryjnych. Na pewno dobierzesz coś bardziej smuklejszego. Wilk syty i owca cała!! Edytowane 11 Czerwca 2009 przez Zbyszekm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rocks Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Podrzućcie jakieś nazwy firm robiących takie rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Pierwsze co mi się na myśl nasuwa to Plstbike. Mają stronkę i katalog do ściągnięcia. Są jeszcze inne fajne firmy np. PowerBronze ale to już poza naszymi granicami (terytorialnymi oczywiście). Innych nie znam, ale wyguglaj sobie, napewno coś znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 A nie prościej założyć krótsze płaskowniki (dog bones)? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 (edytowane) Stelaż ZZR (przed 93) jest rozkręcany. Skoro tak bardzo chcesz podnieść, to Twoja sprawa. Najlepiej wstawić przy dolnym mocowaniu jakiś łącznik, tylko trzeba przymocować go w minimum 3 punktach. Dwa do ramy, jeden do stelaża. Górne jedynie poluźnić aby łatwiej podnosić. Później przykręcić. Panowie, nie przesadzajcie z tą wrażliwością motocykla na środek ciężkości. Przecież on się zmienia, między pustym a pełnym bakiem. Tym, czy jeździcie przed wysraniem się, czy po. Tym czy zamontujecie tankbag, lub topcase czy nie. Dlatego, nie przesadzajcie. Przy podnoszeniu uważaj, bo z tyłu jest zbiornik wyrównujący z płynem chłodzącym. Nie wiem jak będzie się sprawował po podniesieniu. A żeby nie było. Nie biorę żadnej odpowiedzialności za szkody spowodowane podsunięciem tego pomysłu. Robisz to na własną odpowiedzialność. :icon_razz: Edytowane 15 Czerwca 2009 przez krzysiek8104 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.