Skocz do zawartości

Lekkie podnoszenie tyłu (zadupka)


Rocks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w moim starym ZZR denerwuje mnie nieco zadupek, ktory jest stanowaczo za nisko położony. Nie chcę efektu "podniesionego zadupka ze "streetfighterów z allegro", gdzie siedzi się chyba na zbiorniku. Zależy mi na podniesieniu go o jakieś 5-10cm, całego tyłu. Czy trzeba by robić jakąś tuleję dystansową do amortyzatora? Ma ktoś jakiś pomysł?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie, ze jesli tak zrobisz motocykl straci na balansie i mozesz zapomniec i zamykaniu/probowaniu zamykac opon w zakretach, tak firma dala i tak byc powinno...

To tak napisalem w roli wyjasnienia bo moze o tym nie wiesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, nie ma co kombinować. Też podniosłem tył w swojej zx6r i w efekcie otrzymałem uciekanie i podskakiwanie tylnego koła przy gwałtownym hamowaniu. Później ustawiłem wysokość tyłu tak jak serwisówka nakazuje i wszystko wróciło do normy.

Podnoszenie środka ciężkości to nie jest dobre wyjście...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pozostaje jeszcze możliwość zostawienia starego stelażu bez ingerencji w niego i zamontowanie jakiegoś zadupka z oferty firm akcesoryjnych.

Na pewno dobierzesz coś bardziej smuklejszego.

Wilk syty i owca cała!!

Edytowane przez Zbyszekm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co mi się na myśl nasuwa to Plstbike.

Mają stronkę i katalog do ściągnięcia.

Są jeszcze inne fajne firmy np. PowerBronze ale to już poza naszymi granicami (terytorialnymi oczywiście).

Innych nie znam, ale wyguglaj sobie, napewno coś znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stelaż ZZR (przed 93) jest rozkręcany. Skoro tak bardzo chcesz podnieść, to Twoja sprawa. Najlepiej wstawić przy dolnym mocowaniu jakiś łącznik, tylko trzeba przymocować go w minimum 3 punktach. Dwa do ramy, jeden do stelaża. Górne jedynie poluźnić aby łatwiej podnosić. Później przykręcić.

Panowie, nie przesadzajcie z tą wrażliwością motocykla na środek ciężkości. Przecież on się zmienia, między pustym a pełnym bakiem. Tym, czy jeździcie przed wysraniem się, czy po. Tym czy zamontujecie tankbag, lub topcase czy nie. Dlatego, nie przesadzajcie.

Przy podnoszeniu uważaj, bo z tyłu jest zbiornik wyrównujący z płynem chłodzącym. Nie wiem jak będzie się sprawował po podniesieniu.

 

A żeby nie było. Nie biorę żadnej odpowiedzialności za szkody spowodowane podsunięciem tego pomysłu. Robisz to na własną odpowiedzialność. :icon_razz:

Edytowane przez krzysiek8104
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...