darek89 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 witam. zamierzam próbowac stuntowac na sradzie 600 narazie przygotowuje go do tego. i mam takie pytanie zębatke z iloma zębami załorzyc do tyłu ?? gdzies kiedys czytałełm ze 64 zęby i na 3 z gazu idzie. mi wystarczy jak by na dwujce szedł :P:P moze ktos zna wzór na obliczenie spadku prędkosci i na sługosc łancucha jaka bedzie potrzeban. proszę takze o jakies rady i komentarze co do stuyntu na sradzie. dzieki i pozdrówka do odcięcia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Znajdz stosunek promieni przedniej i tylnej zebatki. Zrob to samo dla nowych zebatek, ktore chcesz zalozyc i bedziesz mogl porownac te wartosci. Stad powinienes znalezc predkosc maksymalna po modyfikacjach znajac aktualna predkosc maksymalna z katalogu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psychoterapeuta Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Darku... bądź rozważny. Dobrze się ubierz i poćwicz triki na moto bez zmiany zębatek. Ogarnij maszynę, wywal się, pozbieraj się i znów się wywal. Stunt to fajny sport ale nie potrzeba (może się mylę) stawiać moto na trójce na koło (zwłaszcza na początku tego sportu). Prawdziwy stunt to nie prędkość tylko technika. Znowu gadam jak ksiądz... sorry... ale mam kilka pytań: ile razy zaliczyles porządną glebę na moto czy potrafisz postawić moto na koło bez zmiany zębatek czy potrafisz postawic moto na przednie kolo jak długo jeździsz czy masz prawko Życzę Ci bezpiecznej nauki bo uważam stunt za coś rewelacyjnego, maxymalnie pokazowego i odjazdowego... (publika zawsze szaleje np. przy zawracaniu na przednim kole) Pamiętaj, że trening czyni mistrza... a mistrzem jest ten, kto jeździ bezpiecznie (pokazowo oczywiście też) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek89 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 ja tylko napisałem ze niektózy stwaija srada na 3 i sie pytam ile dac zębów zeby stawał na 2 albo chociarz na 1 bez problemów. bo tak są delikatne problemy nawet na 1 z gazu to;/ lipaka. a tak w ogóle stawia ktos srada z gazu na gume ???? czy to tzeba sie wywalac ?? raz sie kiedys wywaliłem czy dwa he :P co ma prawko do rzeczy ?? miałem ale za damski h*j mi zabrali (dlatego ze podczas tej kontroli mnie pobili i załorzyłemim sprawe i pies jak to powiedział zrobił mi ''suprise'' i sędzina tak samo i dlatego niemam prawka. ale ja jeszcze gadom pokaze:D chce chociarz troch esi enauczyc stuntu :) i tak bede pierwszy w miescie he :)] proszę o konkretne rady a nie jakies tam pierdoły ze sie zabije itp itd. !!! o tym słysze co drugi dzien od mamy he :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek.M Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 chce chociarz troch esi enauczyc stuntu :) i tak bede pierwszy w miescie he :)] Na 600 to raczej nie będziesz pierwszy :biggrin: o tym słysze co drugi dzien od mamy he :P A może mama ma trochę racji, czasem trzeba starszych słuchać :notworthy: A tak poważnie to czy aż tak dobry jesteś technicznie, aż tak masz wyczute moto? Jak długo jeździsz? Ile kilometrów nakręciłeś? Kurde też gadam jak ksiądz... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
math1982 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 (edytowane) :darek89 :clap: Ale fajny jesteś Edytowane 9 Czerwca 2009 przez math1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielu Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 przede wszystkim to jesli chcesz sie uczyc stuntu na sradzie licz sie z kosztami... gsxr-y maja bardzo miekkie i wrazliwe ramy ktore bardzo latwo sie krzywią i lamia :) takze jesli to Twoje jedyne moto i w razie czego bedziesz musial pozbierac na nastepne to radze dwa razy to przemysec... P.S. Witam wszystkich po krotkiej przerwie :) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabi Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 zarzuc taki wątek na www.stuntpoland.com tam ci chlopaki doradza co i jak :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 najpierw naucz sie podstawowych zasad ortografii. bo piszesz takim jezykiem, ze nie mam ochoty Ci odpisywac... nastepnie zajrzyj do tematu pod tytulem: "Jazda na jednym kole, jak dać na koło " potem poszukaj mojego posta na 36 stronie... Punkt kolejny to trening. Masz tam ponad 67NM i nie mozesz dac na kolo z 1 ? :D Pogratulowac ;] Najpierw naucz sie stawiac z 1, potem z 1 ze sprzeglem z wolnej jazdy, z 2, opanuj to, potem zaloz jeba*a zebatke ... Odrazu bys chcial wszystko umiec co nie ? Bym Ci dal wyzylowana MZ'te i kazal stawiac, potem przesiadlbym Cie na Twojego srada to bys docenil... Nie pytaj wiecej, czy pojdzie na kolo, prosze !!!!!! Jak myslisz powaznie o stuncie to kup cbr'ke... narazie.! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 proszę o konkretne rady a nie jakies tam pierdoły ze sie zabije itp itd. !!! o tym słysze co drugi dzien od mamy he :P Mama zawsze mówi prawde... :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek89 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 wiedziałem ze tak z wami bedzie , pierdolicie ku*wa jak policja jestescie tak samo poj**ani jak i oni. mam motor od lutego tamtego roku i krece duzo kliometrów przez cały zezon gdy jest ciepło jerzdze tylko motocyklem , du puszek nie wsiadam :/ z tymi ramami to niewiem , kazdy mówi inaczej, mówią ze w kawasaki pękają , a ty mi mówisz ze w suzuki;/;/ podobno srady nie do zajerzdzenia. dobra i tak mnie juz pewnie wyrzucą z forum. po zdro dla tych co cos napisali normalnego a je**ac tych co np.''mama ma zawsze racje itp !!!!!!!!!!111'' a zwłaszcza tego je**nego poloniste !!!!!!!!!!!!!! a tak apropo to z kim rozmawiam to srad nie staje z gazu na 1 !!!!!!!!! chyba ze ktos ma niestandardowe przełozenie !!!!!!!! ale na standardzie nie !!!!!!!!!!!!!!!! i to mnie boli ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 cytat:"wiedziałem ze tak z wami bedzie , pierdolicie ku*wa jak policja jestescie tak samo poj**ani jak i oni." Do jazdy na jednym kole potrzeba opanowania i zmysłu równowagi. Tobie tego brakuje nie mówiąc już o dobrym wychowaniu. Kup sobie naklejkę mocy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 1. Jezeli z tą policja/sedziną gadałeś tak jak tutaj to im sie ku*wa nie dziwie ze nie masz prawka. 2. Nie stawac to moze tobie , kumpel ma SRAD-a 99 , ładuje na koło z gazu na standardowych przełozeniach tylko se przegrode w misce i odpowiedni smok do pompy załozył coby latac dłuzej. A ty po prostu masz dobitą chujnię.Brak mocy = brak stawania z gazu. Ewentualnie nie masz jaj bo prędkosci sa już duze :icon_mrgreen: 3.Czekam na jeszcze :icon_mrgreen: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek.M Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 wiedziałem ze tak z wami bedzie , pierdolicie ku*wa jak policja jestescie tak samo poj**ani jak i oni. mam motor od lutego tamtego roku i krece duzo kliometrów przez cały zezon gdy jest ciepło jerzdze tylko motocyklem , du puszek nie wsiadam :/ z tymi ramami to niewiem , kazdy mówi inaczej, mówią ze w kawasaki pękają , a ty mi mówisz ze w suzuki;/;/ podobno srady nie do zajerzdzenia. dobra i tak mnie juz pewnie wyrzucą z forum. po zdro dla tych co cos napisali normalnego a je**ac tych co np.''mama ma zawsze racje itp !!!!!!!!!!111'' a zwłaszcza tego je**nego poloniste !!!!!!!!!!!!!! a tak apropo to z kim rozmawiam to srad nie staje z gazu na 1 !!!!!!!!! chyba ze ktos ma niestandardowe przełozenie !!!!!!!! ale na standardzie nie !!!!!!!!!!!!!!!! i to mnie boli ;( Trochę kolego przesadziłeś moim zdaniem. Nikt na Ciebie nie naskoczył ani Cie nie obraził. Nie zauważasz że na forum troszkę specyficzne poczucie humoru ludzie mają?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek423 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Punkt kolejny to trening. Masz tam ponad 67NM i nie mozesz dac na kolo z 1 ? D.gif Pogratulowac ;] Najpierw naucz sie stawiac z 1, potem z 1 ze sprzeglem z wolnej jazdy, z 2, opanuj to, potem zaloz jeba*a zebatke ... Odrazu bys chcial wszystko umiec co nie ? Bym Ci dal wyzylowana MZ'te i kazal stawiac, potem przesiadlbym Cie na Twojego srada to bys docenil... A próbowałeś sradem na 1 z gazu ? tak się składa że też mam , z roku 97, i na pierwszym biegu jest straszna lipa, trzeba sie uszarpać kierownicą i odchylac mocno do tyłu , wtedy idzie, ale nawiasem mówiąc moim zdaniem nie o to w tym chodzi. I jeszcze jedno zanim wsiadłem na srada, też latałem cebulką i ochoczo szła na 1 z gazu tam i z powrotem lepiej niz srad. ilość KM nie gra tu roli. ;] pozdro600 :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.