afish Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 arni vtr tez niezly ale komfort wydaje mi sie ze dla plecaczka gorszy poza tym mocniejszy niz vfr a vfr tak sadze ze to max po xj jak dla mnie :D Ciegle po glowie mi chodzi cbr f3 albo f4 .... znajomi maja f4 i chwala ze zajebiscie sie prowadzi itd .... A ja juz sie zaczynam gubic bo niby f3 wyrwe taniej niz vfr a w cenie vfr spokojnie f4 :] tylko chyba za krótka i za lekka jak dla mnie z cbr to f3 w dobrym stanie tez bym musial sie zastanowic ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Pojezdziłe troche na F3, ja dla mnie mała i we 2 też sie da , ale kosztem ciagłego wachlowania biegami. Samemu jest tak samo. Skoro boisz sie vtr, to tu na prawde zastanów sie nad vfr, bo moment od dołu bedzie bardzo duzym ułatwieniem w turystyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 arni vtr tez niezly ale komfort wydaje mi sie ze dla plecaczka gorszy poza tym mocniejszy niz vfr a vfr tak sadze ze to max po xj jak dla mnie :D Ciegle po glowie mi chodzi cbr f3 albo f4 .... znajomi maja f4 i chwala ze zajebiscie sie prowadzi itd .... A ja juz sie zaczynam gubic bo niby f3 wyrwe taniej niz vfr a w cenie vfr spokojnie f4 :] tylko chyba za krótka i za lekka jak dla mnie z cbr to f3 w dobrym stanie tez bym musial sie zastanowic ;] Ja przesiadłem się z gsx750f na f3 i rzeczywiście jest mniejsza, mniej wygodna dla pasażera, szybka kieruje pęd powietrza prosto na klatę podczas gdy w jajku oryginalna szyba dawała rewelacyjną ochronę przed wiatrem a mam 187cm wzrostu. Na vfr nigdy nie jeździłem, pewnie jest równie dobra ale moim zdaniem ceny są mocno zawyżone. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek thunder-c Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 a ja polecę Ci thundercata jeżdżę tym motocyklem od 3 lat i mogę coś powiedzieć, motocykl jest jednym z większych i cięższych w swojej klasie, dla mnie to na plus pozycja na nim jest wygodna zarówno dla kierowcy jak i pasażera, jeździłem też na vfr nosiłem się nawet z zamiarem zakupu jej ale wstrzymałem się bo z kota na vfr to mała zmiana zaczekam i zakupie xx albo fjr :wink: kota możesz łatwo przystosować do turystyki, ochrona przed wiatrem jest bardzo dobra, to co przemawia na plus to mniejsze spalanie i wydaje mi się że tańszy serwis nie jestem dokładnie zorientowany w vfr ale to V-ka, więc pewnie wyjdzie drożej no oprócz rozrządu bo ktoś mi zaraz coś zarzuci :icon_twisted: na korzyść vfr przemawia mocny dół obydwa motocykle są warte uwagi ja polecam kota :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 na thundercacie nie jeździlem, ale wydaje mi się, że jest to motocykl podobny bardziej do f3. Natomiast porównując f3(f4) do VFR to z tego co piszesz to bardziej poleciłbym ci VFR, szczególnie jeśli lubisz duże i ciężkie motocykle. VFR ma bardzo wygodną pozycję i dobrze nadaje się do turystyki szczególnie jeśli bedziesz woził plecacza i jakiś cięższy bagaż to VFR nie straci na dynamice. F3 też jest spoko motocykl i pewnie którego byś nie kupił to będziesz zadowolony. Moim zdaniem to zależy od twoich preferencji jeżeli lubisz małe zwinne motocykle to bardziej f3 natomiast jeśli duże stabilne i mocne to VFR. Po przesiadce z XJ nie powinieneś mieć problemu z żadnym - tylko kwestia przyzwyczajenia Varadero bym polecił tylko wtedy gdy bedziesz jeździł po bardzo kiepskich drogach bądź nawet bezdrożach PS. do postu wyżej - VFRy się nie psują :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 podepne sie pod temat , musze dukupic sobie cos szosowego za niezaduze pieniadze. Jak wypada porownanie vfr 750 rc36 z ok 95 - 97 roku , do gsxf 750 z podobnych lat klepania (wersja przed jajem ). Interesuje mnie motocykl turystyczno sportowy , z nastawieniem na wygode , predkosci na trasie jakie wymagam to ok 150 caly czas , fajnie jak by byl duzy moment. Narazie przejechalem sie na B12 S i fajna sprawa , tyle ze nieco zadrogi.... p.s a moze zzr 600 ? ale slyszalem ze panewki lubia padac... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 podepne sie pod temat , musze dukupic sobie cos szosowego za niezaduze pieniadze. Jak wypada porownanie vfr 750 rc36 z ok 95 - 97 roku , do gsxf 750 z podobnych lat klepania (wersja przed jajem ). Interesuje mnie motocykl turystyczno sportowy , z nastawieniem na wygode , predkosci na trasie jakie wymagam to ok 150 caly czas , fajnie jak by byl duzy moment. Narazie przejechalem sie na B12 S i fajna sprawa , tyle ze nieco zadrogi.... p.s a moze zzr 600 ? ale slyszalem ze panewki lubia padac... tutaj bym sie nie zastanawial, jak starczy kasy to bierz vfr . legenda wsrod tego typu moto i podejrzewam ze lepsze prowadzenie i ogolne wykonczenie. ale jak kupisz gsx f to tez bedziesz zadowolony , jechalem troche zuzka i przy tej predkosci mozna jechac wyprostowany (184cm) co do prowadzenia to poczulem sie niepewnie na rondzie a tak to ok. a co do wyboru pomiedzy yamaha a honda to masz problem .Jak myslalem o zmianie to tez bralem pod uwage oby dwa modele. wydaje mi sie ze musisz wybrac czy bardziej zalezy ci na sportowych mozliwosciach(yamaha) czy na turystycznych(honda) .Mozna tez wybrac po prostu to co sie bardziej podoba albo co sie trafi w lepszym stanie, mysle ze te motocykle daja rade i w sporcie i w turystyce takze powinienes byc zadowolony obojetnie co wybierzesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 (edytowane) Nitomen z twojego opissu to tylko VFR Ci podejdzie. Naprawde dobre moto i przede wszystkim niezawodne a przy tym model rc36II pali najmniej ze wszystkich VFr- srednio ponizej 6l/100km Edytowane 30 Czerwca 2009 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 na pewno nie lata po winklach jak 600tka ale widzialem na you tube jak gosciu pomykal na torze vfr-ka.na kilkanascie wyprzedzonych motocykli tylko jedna R1 go dogonila.tak wiec mozliwosci motorek ma a reszta zalezy od umiejetnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.