afish Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 (edytowane) Witam Prosiłbym o porównanie w/w motocykli . Chodzi mi o pozycje, wygode zarówno dla kierowcy i pasazera, osiagi itd.. Z góry wielkie dzieki ;] Edytowane 6 Czerwca 2009 przez afish Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Witam Prosiłbym o porównanie w/w motocykli . Chodzi mi o pozycje, wygode zarówno dla kierowcy i pasazera, osiagi itd.. Z góry wielkie dzieki ;] ciekawe porównanie tcat - rzędowa czwórka, vfr- v-ka na dłuższe trsy zdecydowanie vfr- wieksza pojemność a przy tym i ładowność, bardziej pionowa pozycja, tcat - dość sportowa pozycja, urzyteczny głównie tylko górny zakres obrotów vfr chyba po 2000 roku miało wtrski (nie pamiętam dokładnie) , tcat na gaźnikach vfr niższa prędkość max (z tymi co ja miałem do czynienia) pozdrowiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 (edytowane) Do turystyki zdecydowanie bardziej nadaje się VFR; elastyczniejszy silnik, lepsza ochrona przed wiatrem, bardziej komfortowe zawieszenie, waży swoje :)(nie rzuca tak bardzo na koleinach). Chyba najpoważniejszą wadą VFR VTEC jest wysokie spalanie- przy dość spokojnej jeździe na pb95 ok. 7-8l. Edytowane 7 Czerwca 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 v -tec mnie nie interesuje ;] VFR rocznik 98-2001 Ten model przed v tec-kiem ale juz z połaczonymi swiatłami. Thundercat tez cos w tych latach ( o ile dobrze patrzylem to jest tanszy niz vfr) Moce maja podobne ale moment vfr ma wiekszy. Moze ktos kto mial do czynienia z tymi motocyklami wypowie sie na temat własciwosci jezdnych obu moto. Thundercat mnie zainteresowal ze wzgledu na to ze tanszy i podobno w miare duzy;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Jeśli do turystyki to VFR, choć ja bym się wówczas zastanowił nad większą siostrą Thundercat'a - Thanderace'm. Moto duże, szybkie i chyba niedocenione. Wówczas wybrałbym Yamahę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Jesli chodzi o thunderace to dla mnie narazie za mocny sprzet .... Jak bym chcial motocykl okolo 150 KM to w gre by wchodzil blackbird fjr1300 ;] YUBY..zdecydowanie vfr tylko przez inne rozwiazanie rozrzadu ?? Daj jakies argumenty .... Myslalem tez nad duzym varadero ale to zupełnie co innego i musialbym oblukac na zywo zeby sie wypowiedziec. Długi czas moim faworytem była cbr f3 ale jak usialem to stwierdziłem ze ochrona przed wiatrem praktycznie zadna. ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 im wiecej czytam to rzeczywiscie wiecej rzeczy przemawia za vfr .... Nawet chyba lepiej kupic starszy model do 98 roku niz kotka ;] Tak mi po głowie zawsze chodzilo duze varadero bo podobno wygodne ale musze sie przejechac na jednym i drugim i na nowy sezon cos wybrac;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Z tych 2 tez bym VFR polecał. Wygodniejsza od thundercata, rozrząd na zebatkach, ładnie brzmi, jest to Honda :P Nie ujmujac thundercatowi oczywiscie, ale jest to troche inne moto. Jak juz to pomysl nad Thunderace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 thunderace za mocny ;] w mocy takiej to cbr xx :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Jest jeszcze GSXF 750. Duży, wygodny, dobra ochrona przed wiatrem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 gsxf 750 tez mi w glowie swital ale raczej odpada... Chyba ze nie bede mial kasy na vfr to pomysle nad gsxf ;] (albo starsza vfr) Ogólnie praca suzuki mi nie przypadła do gustu .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 VFR według mnie sie kocha albo nienawidzi :) ja należe do tej drugiej grupy! ciężki klocek którym ja poprostu nie potrafiłem kłaść sie w winkle-nie umię tego wytłumaczyć-w porównaniu do innych moto typu sportowo-turystyczne 600-to on śmiga fatalnie po winklach! no i to spalanie... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Tylko to stary paździerz. :bigrazz: Produkowany do 2007 roku. Yuby ogarnij się :bigrazz: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 afish -a vtr 1000f Cie nie kręci? wyrwiesz wcale niedrożej od vfr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 (edytowane) Ogarnąłem się, i dalej tak twierdzę. :bigrazz: W takim razie nie śmiem kwestionować Twego zdania :bigrazz: Ale moto i tak fajne do turystyki :). VFR według mnie sie kocha albo nienawidzi :) ja należe do tej drugiej grupy! ciężki klocek którym ja poprostu nie potrafiłem kłaść sie w winkle-nie umię tego wytłumaczyć-w porównaniu do innych moto typu sportowo-turystyczne 600-to on śmiga fatalnie po winklach! no i to spalanie... A jednak w czymś się zgadzamy :P Edytowane 14 Czerwca 2009 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.