Skocz do zawartości

Duży ścigacz dla dużego (wysokiego) faceta


Rekomendowane odpowiedzi

Do MARECKI 900:

 

 

Jechałeś kiedyś Yamahą Thundercat? Muszę obronić pozycji kierowcy na tym motocyklu, którą porównałeś ze sr....m kotem :eek:

 

Wcześniej miałem XJ 600 , nie wiem jak wielkościowo różni się ten motocykl od XJ900, miałem w niej szeroką kierownicę dla poprawy wygody (przesiadłem się z crossa :icon_mrgreen: i komfort podróżowania uważam, że był gorszy niż T-cat. Bardzo nisko siedzisko, nie odpowiadało mi.

 

Jeżdżąc na T-cat mega rzadko mam głowę schowaną za owiewką, a i tak duża ilość plastików kota chroni dużo lepiej niż szczątkowe owiewki w XJ! Za owiewkę chowam głowę tylko jak wyprzedzam i czuję pod sobą fajnego kopa lub gdy najdzie mnie ochota na trochę szybsze przemieszczanie się lub gdy dociążam czasem przód przy szybkich startach aby nie iść na pion :flesje: Jadąc T-cat prędkością 140 km/h wcale nie trzeba być skulonym za szybką by było wygodnie! Powyżej tej prędkośći lepiej się trochę pochylić :lalag:

 

Idąc dalej tym tropem, T-cat w porównaniu do XJ to 2 absolutnie różne bajki. T-cat dużo, dużo lepiej się prowadzi, pokonywanie zakrętów XJ a T-cat to nie ma w ogóle co porównywać. Dla początkującego motocyklisty powinno się polecać takie motocykle jak T-cat (najlepiej na początku zdławiony), a nie XJ, która była toporna, słaba w zakrętach. Hamulce w XJ ('99r, już 2 tarcze) także miały się nijak w porównaniu do dobze sprawujących się w kocie. Oczywiście jeśli chodzi o moc, nie ma porównania.

 

Radość z jazdy jest nieporównywalnie większa w przypadku T-cata.

 

Trasa rzędu 400 km (najdłuższa w tej chwili moja) nie zrobiła na mnie większego wrażenia, mało tego, uśmiech z mojej twarzy nie znikał z powodu nie wygodnej pozycji :wink: , a przerwa była tylko na tankowanie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do MARECKI 900:

 

 

Jechałeś kiedyś Yamahą Thundercat? Muszę obronić pozycji kierowcy na tym motocyklu, którą porównałeś ze sr....m kotem :eek:

 

Wcześniej miałem XJ 600 , nie wiem jak wielkościowo różni się ten motocykl od XJ900, miałem w niej szeroką kierownicę dla poprawy wygody (przesiadłem się z crossa :icon_mrgreen: i komfort podróżowania uważam, że był gorszy niż T-cat. Bardzo nisko siedzisko, nie odpowiadało mi.

 

Jeżdżąc na T-cat mega rzadko mam głowę schowaną za owiewką, a i tak duża ilość plastików kota chroni dużo lepiej niż szczątkowe owiewki w XJ! Za owiewkę chowam głowę tylko jak wyprzedzam i czuję pod sobą fajnego kopa lub gdy najdzie mnie ochota na trochę szybsze przemieszczanie się lub gdy dociążam czasem przód przy szybkich startach aby nie iść na pion :flesje: Jadąc T-cat prędkością 140 km/h wcale nie trzeba być skulonym za szybką by było wygodnie! Powyżej tej prędkośći lepiej się trochę pochylić :lalag:

 

Idąc dalej tym tropem, T-cat w porównaniu do XJ to 2 absolutnie różne bajki. T-cat dużo, dużo lepiej się prowadzi, pokonywanie zakrętów XJ a T-cat to nie ma w ogóle co porównywać. Dla początkującego motocyklisty powinno się polecać takie motocykle jak T-cat (najlepiej na początku zdławiony), a nie XJ, która była toporna, słaba w zakrętach. Hamulce w XJ ('99r, już 2 tarcze) także miały się nijak w porównaniu do dobze sprawujących się w kocie. Oczywiście jeśli chodzi o moc, nie ma porównania.

 

Radość z jazdy jest nieporównywalnie większa w przypadku T-cata.

 

Trasa rzędu 400 km (najdłuższa w tej chwili moja) nie zrobiła na mnie większego wrażenia, mało tego, uśmiech z mojej twarzy nie znikał z powodu nie wygodnej pozycji :wink: , a przerwa była tylko na tankowanie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam. Planuje kupno sportowego motocykla. Lecz mam wzrost prawie dwa metry i wagę 105kg nie jestem grubas tylko dobrze zbudowany, co powoduje że na sportowym motocyklu wyglądam jak dzieciak na pocket bike :-) jako że nie znam zbyt wielu dużych motocykli sportowych zakładam ten temat. Mówiąc dużych motocykli mam na myśli tylko jego gabaryty a nie pojemność silnika. Myślę o pojemności od 600 do 900 i żeby był duży jak na sporta. Cena do 10tysiaków wiadomo że można trochę nadciągnąć do 15 pozdrawiam i proszę o rady co do dużego moto i oczywiście to nie moje pierwsze moto, więc o brak doświadczenia nie ma co się bać, jeździłem już na sportach ale wszystkie wydają mi się za małe dla mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Planuje kupno sportowego motocykla. Lecz mam wzrost prawie dwa metry i wagę 105kg nie jestem grubas tylko dobrze zbudowany, co powoduje że na sportowym motocyklu wyglądam jak dzieciak na pocket bike :-) jako że nie znam zbyt wielu dużych motocykli sportowych zakładam ten temat. Mówiąc dużych motocykli mam na myśli tylko jego gabaryty a nie pojemność silnika. Myślę o pojemności od 600 do 900 i żeby był duży jak na sporta. Cena do 10tysiaków wiadomo że można trochę nadciągnąć do 15 pozdrawiam i proszę o rady co do dużego moto i oczywiście to nie moje pierwsze moto, więc o brak doświadczenia nie ma co się bać, jeździłem już na sportach ale wszystkie wydają mi się za małe dla mnie

Sportowo turystyczne powinny być odpowiednie,lub enduro.Szukaj w googlach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowy supersport zawsze jest mały, ale możesz coś wybrać ze sportowo-turystycznych z naciskiem na sport :) np. Honda cbr 1100xx - naprawdę duża i długa, można się porządnie wyciągnąć nawet jeśli masz 2 metry, Honda VFR 800 (dość duża), Triumph ST 1050 :) - ja mam 188cm i dla mnie jest w sam raz (ale do 15k to raczej nie da rady). Z typowych sportów to chyba tylko Aprilia RSV 1000 Mille jest w miarę duża.

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam.

Mam 192cm wzrostu, ok 100kg wagi.

Poprzedni (pierwszy) sezon jeździłem Yamahą XJ 600, przebieg ok 5000km.

Chciałbym zmienić moto na coś sportowego.

W związku z tym, że jeden sezon to mało, chciałbym coś 'małego', w sensie mocy.

 

Tu zaczyna się problem.

 

Początkowo myślałem o CBR 600 F4i Sport.

Ostatnio siedziałem na GSX-R 750. Słyszałem, że 750 ma taką ramę jak 1000, czy ktoś może to potwierdzić?

 

Co byście mi polecili?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Hondę 600rr,sam mam 186cm wzrostu i na początku tego sezonu ważyłem 106 kg.

To dobry i trwały motocykl,jak na sporta dość wygodny.pzdr.

 

Serio? Mi to się zawsze wydawało, że to stosunkowo niewielki sprzęt. Nawet jak siedziałem, to odniosłem takie wrażenie. Też mam 186 wzrostu, masa troche niższa :) . No, ale czynników jest wiele, każdy ma inną anatomie więc każdemu na czym innym wygodniej.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serio? Mi to się zawsze wydawało, że to stosunkowo niewielki sprzęt. Nawet jak siedziałem, to odniosłem takie wrażenie. Też mam 186 wzrostu, masa troche niższa :) . No, ale czynników jest wiele, każdy ma inną anatomie więc każdemu na czym innym wygodniej.

 

pozdr

 

 

 

 

To co byś koledze polecił ze sportów 600 cm lub mniej?

Wszystko jest dość małe :wink:

ps.Teraz ważę 85 kg :icon_razz:

Edytowane przez wojtek-rr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... na poczatku sezonu wazylem 106 . . .

 

ps.Teraz ważę 85 kg :icon_razz:

 

 

Mozesz zdradzic jak tego dokonales? Miezylem wczoraj swoje spodnie zimowe i sie nie dopinam!

Edytowane przez Cone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...