binkimoto Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Witam Mam problem ze swoją Kawa ZZR1100 ostatni zauwazyłem że bardzo zaczęła mi kopcić ,przepala olej,w silniku go ubywa trzeba go dolewać 1l na 1000km.Czego to będzie przyczyna?Wiem że kawy biorą olej ale nie w takich ilościach.Gdzie kupić pierścienie do takiego moto jak by trzeba było wymienić,jaki to koszt?może uszczelki na zaworach już są zużyte i dlatego tak dymi.Proszę o podpowiedzi.Z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Kiedy kupiles ten motocykl i czy czasem nie byla to "okazja cenowa" ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Jeśli wykręcisz świece i obaczysz że są w miarę jasne i ładne to znaczy że tylko uszczelniacze zaworowe puszczają. Wtedy olej nie dostaje się do komory (przeważnie) a jest dopalany w kolektorze i stąd dym. A jeśli pierścionki to gruba sprawa. Może w tysiaku się zmieścisz z samymi częściami. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binkimoto Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Wykręciłem świece i nie są jakoś bardzo zabrudzone.Możliwe ze to tylko wina uszczelniaczy zaworowych,ale jakoś nie jestem do tego przekonany,za dużo łyka oleju prędzej to będą pierścienie zjechane.Jest jakiś sposób żeby to sprawdzić jeszcze przed demontażem cylindrów i głowicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Wykręciłem świece i nie są jakoś bardzo zabrudzone.Możliwe ze to tylko wina uszczelniaczy zaworowych,ale jakoś nie jestem do tego przekonany,za dużo łyka oleju prędzej to będą pierścienie zjechane.Jest jakiś sposób żeby to sprawdzić jeszcze przed demontażem cylindrów i głowicy? Napisz ile motocykl ma przejechane licznikowo (czy jego stan zewnętrzny odpowiada licznikowi) i jakim olejem jest zalany. Wymiana samych pierścieni jest bardzo kosztowna i zwiększy zużycie oleju silnikowego. Wymiana kompletnych tłoków raczej przekroczy Twoje możliwości finansowe. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binkimoto Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Motocykl ma przejechane ponad 50tyś kilometrów,rocznik coś około 93...nie wiem jakim olejem by wcześniej zalany.Gdzieś na forum piszą że powinien być zalany 10W30.Pomierzę mu dziś kompresje zobaczę czy się zgadza z danymi z servisówki w co wątpię i zrobię mu próbę olejową(zaleje tłoki lekko olejem i przyłożę miernik ciśnienia sprężania w cylindrach olej uszczelni powierzchnie między pierścieniami a tuleją cylindra i jeśli wzrośnie znaczy że właśnie pierścienie są zużyte) Właśnie sama wymiana pierścieni jak coś to nic nie da?trzeba tłoki z pierścieniami wymieniać i szlify robić? :banghead: Podaję wyniki ciśnienia sprężania na poszczególnych cylindrach: 1 cylinder: 10,60Bar, 150PSI 2 cylinder : 9,0 Bar , 130PSI 3 cylinder: 8,5 Bar , 120PSI 4 cylinder :10,60 Bar , 150PSI W serwisówce jest napisane że PSI powinno wynosić 128-196 PSI , 8,85-13,50 Bar. Niepokoi mnie 2i 3 cylinder,ciśnienie na nich jest niskie,szczególnie na drugim. Co jesteście mi w stanie doradzić,za co się dalej brać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 To najprawdopodobniej jest kombinacja zuzytych uszczelniaczy, prowadnic i pierscieni - zanim sie za cokolwiek zabierzesz zastanow sie czy cie stac na remont gory silnika. Wszystkie czesci musza byc fabryczne, lub markowe zamienniki o podobnej cenie - jedyne co mozna kupic w Polsce to ew. zawory od Paradowskich. Do tego dochodzi robocizna. Chyba taniej kupic silnik z rozbitka z wyzszym sprezaniem niz w twoim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Czy wartosci ktore podales sa po zmierzeniu na sucho czy po probie olejowej? Podaj rowniez te drugie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.