Marcin1sport Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Czy jeżdżąc z kuframi przestrzegacie napisanego w nich ograniczenia 140 czy ilu tam? czy szybsza jazda nie spowoduje odpadnięcia kufrów :icon_mrgreen: ? W jeździe z kuframi bocznymi mogą wystąpić problemy z przeciskaniem się w korkach, jak jest mało miejsca. Ale za to można zapakować w nie sporo przydatnych rzeczy :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Nigdy nie przestrzegałem ....... spokojnie 160-180 km/h z trzema Kuframi .... ale niektóre firmy lubią się odczepić :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romekjagoda Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Temat dla mnie też ciekawy, bo od tygodnia dopiero śmigam z kufrem centralnym. Dotychczas leciałem z plecakiem 150 kmh i powiem szczerze, że nawet nie myślałem o ograniczeniach wynikających z używania kufra. Ja do swojego (SHAD SH37) żadnej tego typu notki o ograniczeniu nie dostałem, więc ciekaw jestem źródła takiego ograniczenia (zalecenia producentów? których?). Jedyne co to mam ograniczenie ładowności bagażnika - 5 kg (Hepco & Bekcer). Klaudiusz: a które to firmy lubią się 'odczepiać'? Możesz podać konkretnie oraz faktycznie przypadki odpadnięcia kufra? Bo jeśli coś takiego miało miejsce, to przypuszczam, że spokojnie można dochodzić swoich praw u producenta wraz z odszkodowaniem. Jeśli natomiast słyszałeś, że kiedyś komuś, to jest to zwykłe sianie fermentu. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Znam kilka osób, dokładnie z EKG, którym Kuferki odfruneły w trakcie jazdy. Może znajdą Temat i napiszą jak było :biggrin: p.s. Smigałem z centralnym Kappa a teraz mam komplet Hepcko&Becker i nigdy nie przestrzegałem ograniczeń Prędkości .......... latania z Kuframi :bigrazz: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 3 kufry GIVI w pełni naładowane. Prędkość do 180. Nic nie odpadło:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Mam trzy kufry Kappa, oczywiście przestrzegam zaleceń producenta :bigrazz: Po zmianie zębatek zamknąłem licznik w varadero, kufry ani drgnęły, w pełni zapakowane a nawet przeciążone. Przy 200 km/h złożyły się lusterka ale sądzę że to nie wina kufrów. :bigrazz: pzdr kjuik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Jeśli natomiast słyszałeś, że kiedyś komuś, to jest to zwykłe sianie fermentu. sugeruję wyszukiwarkę... mnie się odpiął givi maxia i to wcale nie przy kosmicznych prędkościach. w tym samym wątku pisały jeszcze chyba ze 2 osoby o zgubionych givi BTW jak chciałbyś dochodzić praw od producenta? tzn jak udowodnisz, że zgubiłeś kufer i że winę ponosi np. konstrukcja zapięcia, a nie przekroczenie ograniczeń użytkowych? jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romekjagoda Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Jeszua możemy poteoretyzować sobie, ale producent (jeśli tego nie wykluczył, choć nie wiem czy takie wykluczenie odpowiedzialnośći jest skuteczne), odpowiada za bezpieczeństwo produktu. Ciężar dowodu spoczywa na użytkowniku reklamującym produkt, ale gdyby poprzeć reklamację producenta odpowiednimi dowodami (np. świadek, pasażer, drugi motocyklista, inny kierowca auta) to można by dochodzić odszkodowania za spowodowanie zagrożenia przez niebezpieczny produkt użytkownay zgodnie z zaleceniami producenta. Nie ma jednak o co się spierać - zdaję sobie sprawę, że dochodzenie tego typu roszczeń jest b. trudne lub wręcz niewykonalne - firmy takie dysponują kasą i prawnikami, co stawia konsumenta w mało korzystnej sytuacji. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Co sadzicie o kufrach textylnych, takich jak te Moto Detail: http://moto.allegro.pl/item644047802_zesta...louisa_82l.html ? I z jaka predkoscia mozna z nimi jezdzic? Bo szcze mowiac potrzebuje kufrow na jedna wyprawe do Chorwacji w wakacje (i tak pewnie by raz rocznie wlasnie sie przydawaly) i nie chce wydawac fortuny i obramowywac mojego moto twardymi kuframi. Czy to dobry pomysl? Jakies alternatywne rozwiazania? Wady i zalety? Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Oscar, jak lecisz sam to proponuje Centralny ..... w mieście tez sie przydaje i na krótkie wypady i np. jakiś duży Tank Bag ..... powinno wystarczyć, chociaż Kufry to inwestycja ale naprawde warto ...... napewno na Chorwacji sie nie skończy więc przydadzą sie na później :buttrock: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Oscar, jak lecisz sam to proponuje Centralny ..... w mieście tez sie przydaje i na krótkie wypady i np. jakiś duży Tank Bag ..... powinno wystarczyć, chociaż Kufry to inwestycja ale naprawde warto ...... napewno na Chorwacji sie nie skończy więc przydadzą sie na później :buttrock: Czyli masz na mysli jednak twarde kufry i przerobke moto? Tankbag mam (ale nie za duzy). Jezdze sam, wiec ten zestaw ktory podawalem bylby idealny, bo ma ten walek centralny. W miescie to na codzien jezdze z plecakiem do pracy i wszystko sie do niego miesci. Jakos wydaj mi ze kufry oszpecilyby strasznie podobajaca mi sie linie moich 2oo. Jakie sa orientacyjne koszty takiej zabawy z twardymi kuframi? I jak sie to ma do gwarancji na moto? Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Mój Varan w momencie zakupu miał centralną "45"-kę Givi z oparciem. Oczywiście dokupiłem zaraz dwie "36"-ki na boki. Skończyło sie na tym, że teraz wożę "36"-kę jako centralny (kask się mieści) a na siodle pasażera taką torbę okrągłą jak w linku który podał Oscar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Oscar, nic nie trzeba przerabiać, kupujesz dedykowany stelaż do swojego i Kuferek centralny, jak nie chcesz Tankbaga to tak jak Hun pisze wałek kładziesz na siedzeniu Pasażera i mocujesz linkami elastycznymi do Stelaża i koniec. Sakwy tekstylne bocze są do dupy, chyba że chcesz sie bawić w obklejanie zadupka folią żeby Ci lakieru nie porysował lub wytarł, kombinowania żeby torba/torby nie były za blisko wydechu bo sie przepalą od spodu no i jazda w deszczu spowoduje to iż nic suchego nie będziesz miał przez kilka dni, no chyba że przerwe zrobisz na suszenie. Kufer Centralny, Rollbag i mały Tankbag i jest GIT :buttrock: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Oscar, nic nie trzeba przerabiać, kupujesz dedykowany stelaż do swojego i Kuferek centralny, jak nie chcesz Tankbaga to tak jak Hun pisze wałek kładziesz na siedzeniu Pasażera i mocujesz linkami elastycznymi do Stelaża i koniec. Sakwy tekstylne bocze są do dupy, chyba że chcesz sie bawić w obklejanie zadupka folią żeby Ci lakieru nie porysował lub wytarł, kombinowania żeby torba/torby nie były za blisko wydechu bo sie przepalą od spodu no i jazda w deszczu spowoduje to iż nic suchego nie będziesz miał przez kilka dni, no chyba że przerwe zrobisz na suszenie. Kufer Centralny, Rollbag i mały Tankbag i jest GIT :buttrock: Jak pisalem wczesniej - stelaz + kuferek kosztuje troszke wiecej niz taki zestaw tex. Przykrecenie stelaza poza tym szpeci wyglad moto na codzien. Tankbaga juz mam i uzywam w podrozach. Jesli chodzi o boczne sakwy to musialbym zobaczyc czy dotykalyby wydechu (az tak wysoko nie mam poprowadzonego). Czemu mialyby porysowac lakier? Nie sa po wewn. str. ze specjalnych materialow nie rysujacych? A na desz sa na nie przepraskudne kondomy w zestawie, ktore zapewniaja wodoszczelnosc. Ale w sumie to jak teraz pomysle, to moze dam rade na taka podroz sie w tankbag+plecak+rollbag spakowac. Bo chyba najwiekszym problemem sa te boczne sakwy (ktore przy okazji poszerzaja moto niestety). Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Oscar, pisze na bazie doświadczenia swojego i innych, niby Texy mają zabiezpieczenia ale gówno one dają i masz boczki porysowane i fuj, blisko wydechu jakaś Torba i sie może przepalić i zspalić spodenki majteczki, kondony mają niby dać ochrone ale to na 10 minut a potem wszystko mokre i śmierdzące bo nie ma gdzie wysuszyć i niby schły całą noc ale wilgotne pakujesz je spowrotem :biggrin: No ale Ja nie namawiam ..... :bigrazz: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.