Skocz do zawartości

Yamaha TRX 850


Rekomendowane odpowiedzi

Polska to jednak kraj samych talentów :notworthy: A ci glupi skosnoocy wiecej jak 220 z tego motocykla wycisnac nie potrafili :icon_mrgreen:

Weź pomyśl chwilę od czasu do czasu zanim się do kogoś przypier***lisz. 220km/h to bandit idzie, a trx jest chyba trochę mocniejszy, nie uważasz?. Nie wierz we wszystko co przeczytasz w internecie ;). Ja bardziej wierzę koledze niż jakimś danym technicznym wyssanym z palca.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lime, bandit idzie 220 ale licznikowe (a licznik w bandicie to niezly klamczuch :wink: ). Moj tyle wyciagnal na filtrze K&N, wydechu 105 dB :icon_twisted: i po dobrej regulacji. TRX ma ponizej 85 koni i watpie zeby wyciagal tyle co fireblade. Gdyby tak bylo to bym sie nim nie zainteresowal bo przyjemosci trzeba sobie dawkowac stopniowo :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź pomyśl chwilę od czasu do czasu zanim się do kogoś przypier***lisz. 220km/h to bandit idzie, a trx jest chyba trochę mocniejszy, nie uważasz?. Nie wierz we wszystko co przeczytasz w internecie ;). Ja bardziej wierzę koledze niż jakimś danym technicznym wyssanym z palca.

Nastepny fantasta, co wierzy we wskazania licznika :D

Powiedz mi w takim razie po co wymyslili motocykle o mocy prawie 200 koni, ktore ledwo do 300 km/h dociagaja? Skoro 80cio konny TRX jedzie wedlug Ciebie tyle samo :icon_mrgreen: Moj motocykl ma 150 koni, a ledwo 250 przekracza. Yamaha sie uwstecznia? :icon_twisted:

220 km/h Bandit?Ale 1200 ,ktory ma ponad 100 koni!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka uwag :D

 

1. 80 koni w TRX-ie nie jest równoznaczne 80-ciu koniom w bandicie. To są dwa zupełnie inne silniki, inaczej oddające moc. Poza tym TRX jest 18 kilo lżejszy od bandita w stanie suchym, więc bez wątpienia szybciej pojedzie, łaski nie robi ;)

 

2. Nigdzie nie napisałem że ślepo wierzę we wskazania licznika, ale jeśli porównujemy prędkości to trzymajmy się jednego schematu bo jak jeden będzie podawał prędkość licznikową o drugi rzeczywistą to nic z tego nie będzie. Jak pisałem że bandit pojedzie 220 to miałem na myśli oczywiście licznikowe 220, tak samo z TRX-em. Jestem w stanie uwierzyć w prędkość maksymalną TRX-a z linka który podał Zajc tylko jeśli jest to prędkość rzeczywista.

 

3. Prędkość licznikowa jaką osiągnął mój kumpel mogła trochę bardziej niż zwykle odbiegać od rzeczywistości ponieważ w swoim TRX-ie ma zamontowane zegary od jakiejś kawy :D

 

Dziękuję z uwage :bigrazz:

Edytowane przez Lime82

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Jestem w stanie uwierzyć w prędkość maksymalną TRX-a z linka który podał Zajc tylko jeśli jest to prędkość rzeczywista.

Wydawało mi sie ze mowimy o predkosci rzeczywistej ,a nie o tym co komu licznik pokazuje ;)

http://www.szajba.eu.org/?q=node/1982

a tutaj mozecie poczytac jak duzo wysilku trzeba wlozyc ,zeby magiczne "czysta" osiagnac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie TRXa z ogloszenia, moje subiektywne wrazenie jest takie, ze Pan sie wystraszyl tego co mu powiedzialem to znaczy ze motocykl bedzie solidnie przetrzepany a potem jeszcze pojedzie do serwisu na ogledziny. Termin ogladania sprzeta byl ustalany bodaj 3 razy, sprzedawca zawsze w ostatniej chwili odwolywal informujac, ze jednak nie da rady, wiec albo jest slabo zorganizowany albo cos ukrywa. Nie polecam tego motocykla gdyby ktos byl zainteresowany, gdyz nie dowiedzialem sie przez telefon o dzwonie, ktory sprzet zaliczyl. Co wiecej, uslyszalem klamstwo, ze nic takiego nie mialo miejsca podczas, gdy wg informacji jednego z forumowych kolegow dzwon przodem byl (szczegoly we wczesniejszych postach tego watku).

 

Odpuscilem sobie ten motocykl i poszukalem czegos innego. Jesli wszystko pojdzie dobrze, od czwartku bede wlascicielem niebieskiej Hondy VTR 1000 f wiec stratny nie bede ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!

 

Posiadam TRX'a od marca tego roku. Przejechałem nim do tej pory ok. 5 kkm i jakieś tam pierwsze przemyślenia mam.

 

Nawiązując do najbardziej "gorącego" wątku o V-max: Motocykl świetnie zbiera się do 160 - 170 i przy tych prędkościach zachowuje się stabilnie. Szybciej jeździłem sporadycznie, wiec wiele nie powiem. Mój max to licznikowe 210 km/h na A4 i więcej pójść nie chciał, ale byłem z "plecakiem" i solidnie zapakowany i uważam, że 210 to już nie było do końca mądre :biggrin:

 

Jeden z większych minusów tego silnika to motocykla to skrzynia beigów:/

Można znaleźć między luzy, przy wkręcaniu na obroty na pierwszym biegu dwójka lubi nie wskoczyć. No i hałasuje przy zmianie biegów oraz zgrzyta. Ale to samo jest w TDM i w XTZ 750 i trzeba przyznać, że "ten typ tak ma".

 

Silniczek pracuje tak jak V-ka dość agresywnie przy ujmowaniu i dodawaniu gazy, zwłaszcza na niskich biegach. Ale jest to fajne i o wiele ciekawsze od "grzecznych" 4 - cylindrówek. Spalanie średnie na trasie przy 100 - 160 ok 5,5 l/100km, a w mieście już ponad 6 l/100 km wychodzi. Rekord na jednym baku to 300km, ale już mało było w baku. Mój egzemplarz ma przebieg teoretyczny ok. 45 kkm i trzeba pilnować oleju tak co tysiąc km. A co do sprawdzania poziomy oleju to robi sie to na dobrze rozgrzanym silniku! W zbiorniku oleju nad skrzynią biegów jest wziernik i dość wygodnie się kontroluje jego poziom.

 

Zawieszenie ma sporą możliwość regulacji. Przód ma regulowane wstępne napięcie sprężyny i siłę tłumienia no i z tyłu podobnie. Zawieszenie spokojnie daje rade i o dziwo na naszych drogach jest dość komfortowe. Mi się jeszcze nie udało dobić przodem a jeździłem po różnych dziwnych nawierzchniach.

 

Hamulce z FZR wiec dają rade. U mnie dodatkowo stalowy oplot, wiec dozowalność i skuteczność ok!

 

Co do komfortu: Pierwsze jazdy musiałem przerywać po ok 1,5 - 2 h bo d...pa bolała, ale z czasem się przyzwyczaja człowiek :icon_biggrin: .

 

Jak dla mnie największe plusy motocykla:

+ Wygląd ( rama)

+ Dźwięk ( mam dwa kominy Sebringa i brzmi to pięknie ) :icon_mrgreen:

+ Jak dla amatora dobre "sportowe" właściwości ( hamulce, zawieszenia )

+ Niskie spalanie

+ Nietuzinkowość

 

Minusy:

- Skrzynia biegów

- Niewygodna pozycja dla pasażera

- Brak akcesoriów do turystyki ( stelaży itp )

- No i niestety precyzja i jakość wykonania jest niższa niż Hondy:/

Ostatnie rozwinę: Miałem 20 letnią Honde i w Yamaszce takie pierdoły jak zacinająca się stacyjka, wspomniana już skrzynia biegów, parciejące krućce gaźnikowe, mogą drażnić.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TRX, o ktorym pisalem byl sprawdzany z mechanikiem i gwarantuje, ze wszystkie wady byly prawdziwe. Potwierdza to z reszta dalsza historia motocykla, jakis czas pozniej sprawdzalem ten ezgemplarz na allegro i w ogloszeniu cena byla juz na poziomie 3500 z adnotacja ze silnik przestal pracowac. Czyli motocykl w swietnym stanie bez silnika :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...