Skocz do zawartości

BMW K75RT Cały czas maksymalne obroty.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!! Pierwszy raz spotkalem sie z takim czyms. Po roku nietykania motocykla, wyprowadzilem maszyne i chcialem odpalic. Zalapal od razu i obrotomierz chce sie zamykac. Szybko wylaczylem silnik. Problem polega na tym, ze ciagle ma maksymalne obroty - linki, ssanie wszystko chodzi jak nalezy. Dodam, ze jak sie wkreca i dodam gazu to ewidentnie slychac jak dostaje dodatkowa dawke paliwa. Na moj gust to cos elektronicznego, bo jest wtrysk. Teraz pytanie co to moze byc?? 2 dzien przy moto i nadal nie wiem co go boli ;( Mozliwe, ze modul?? Albo co jet odpowiedzialn za regulacje obrotami?? Z gory dzieki za pomoc!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!! Pierwszy raz spotkalem sie z takim czyms. Po roku nietykania motocykla, wyprowadzilem maszyne i chcialem odpalic. Zalapal od razu i obrotomierz chce sie zamykac. Szybko wylaczylem silnik. Problem polega na tym, ze ciagle ma maksymalne obroty - linki, ssanie wszystko chodzi jak nalezy. Dodam, ze jak sie wkreca i dodam gazu to ewidentnie slychac jak dostaje dodatkowa dawke paliwa. Na moj gust to cos elektronicznego, bo jest wtrysk. Teraz pytanie co to moze byc?? 2 dzien przy moto i nadal nie wiem co go boli ;( Mozliwe, ze modul?? Albo co jet odpowiedzialn za regulacje obrotami?? Z gory dzieki za pomoc!!

hi, ewidentnie zawiesila Ci sie przepustnica.Najprawdopodobniej jest sterowana silniczkiem krokowym,ktory w bemkach lubi padac,ale zanim go zamowisz (bedzie bolec!) zobacz kostke elektryczna od niego,bo pewnie zasniedzialo i jesli wiesz gdzie to wszystko siedzi to po zdjeciu filtr powietrza spróbuj poruszac przepustnica wtykajac tam po prostu palec i bez problemu mozesz na oske psiuknac Caramba nie szkodliwa dla silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnice sa sterowane linka i to wszystko. Aby silnik sie wkrecal na max obr. nie wystarczy samo paliwo. Musza byc otwarte najprawdopodobniej przepustnice.

 

A tak poza tym to proponuje zostawic motocykl ojca bo moze mu sie to nie spodobac :rolleyes: Z tego co widze nie masz prawa jazdy wiec moze to i dobrze ze sie tak dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co, może to i wstyd, ale motocykl dalej nie chodzi tak jak trzeba. Ciągle wkręca się na pełne oborty. Rozebrałem całą tą górę i przepustnice chodzą jak należy. Na wszelki wypadek nasmarowałem je jeszcze, ale na 100% to nie one są powodem.

 

Pozostaje coś elektronicznego. Z tego co wyczytałem, może jeszcze być:

 

moduł - bardzo male prawdopodobienstwo. Ciagle szukam wlasciciela podobnej maszyny, aby go sprawdzil u siebie. Jak na złość na Allegro nikt nei sprzedaje tego modelu teraz.

 

Na tym walku, co pracuja przepustnice, na koncu jest jakis czujnik Boscha, wiecie moze po co on jest??

W ten czujnik wchodzi walek i porusza elementami tego czujnika.

 

Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co, może to i wstyd, ale motocykl dalej nie chodzi tak jak trzeba. Ciągle wkręca się na pełne oborty. Rozebrałem całą tą górę i przepustnice chodzą jak należy. Na wszelki wypadek nasmarowałem je jeszcze, ale na 100% to nie one są powodem.

Na tym walku, co pracuja przepustnice, na koncu jest jakis czujnik Boscha, wiecie moze po co on jest??

W ten czujnik wchodzi walek i porusza elementami tego czujnika.

 

Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie!!

Nieładnie dalej kombinować w nie swoim sprzęcie, ale to problem twój i twego ojca :icon_evil:

To co jest na wałku przepustnicy to zapewne czujnik jej położżenia. Dostarcza do komputera sterującego pracą silnika sygnał, czy przepustnica jest otwarta czy nie. Prawdopodobnie to on może odpowiadać za złą pracę silnika. Ale w kwestii jak to ustalić powinien wypowiedzieć się biegły elektromechanik, bo BMW serii K naszpikowane jest elektroniką, która po iluś już tam latach ma prawo wysiadać. :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Piszę uradowany i szczęśliwy. Motocykl pracuje jeszcze lepiej niż w tamtym roku. Robiłem totalnie wszystko dookoła (czyszczenie filtrów, tych przepustnic itp.) Objawem wysokich obrotów były jednak przepustnice ( linkę ktoś za mocno naciągnął i jednak nie odbijała do końca) Po tym moto nie chciało palić (strzelało z wydechu tak, że tynk z domu leciał) Odpalił po wysuszeniu wszystkiego suszarką, ale to i tak chodził na jedyn garze, później na 2) Objawem tego były przepalone kable od cewek (nie wiem jakim cudem)

Teraz jest jak nowy :D Na zimnym pali bez ssania, spalanie w końcu spadło. Śmiało mogę się delektować legalną jazdą na tym bydlęciu :]

 

Co do taty: po obleceniu trasy tym moto do Rzymu w 2 dni chyba poprostu wyjeździł się. Jak pisałem wcześniej maszyna stała doby rok!!

 

Z góry wielkie dzięki za pomoc no i jak okazało się trafną diagnozę!!

 

Pozdrawiam i życzę szerokości!! :biggrin:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...