Skocz do zawartości

Jaki smar do łańcucha?


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Po dokładnym wyczyszczeniu łańcucha i zębatek detergentm i całej okolicy jego pracy napryskałem to cudo:

 

http://www.dynotech.pl/profi.html

 

No i powiem że po pierwszych 40 km efekt jet ekstra, łańcuch cały czas wygląda jak by był nie nasmarowny, smar jest bezbarwny i łańcuch świeci pełnym blaskiem w słońcu :] nie czepia się brud bo jest suchy więc jest jak by powleczony folią, wygląda ekstra zobaczymy jak często trzeba będzie smarować.

 

Póki co nic nie odpadło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dokładnym wyczyszczeniu łańcucha i zębatek detergentm i całej okolicy jego pracy napryskałem to cudo:

 

http://www.dynotech.pl/profi.html

 

No i powiem że po pierwszych 40 km efekt jet ekstra, łańcuch cały czas wygląda jak by był nie nasmarowny, smar jest bezbarwny i łańcuch świeci pełnym blaskiem w słońcu :] nie czepia się brud bo jest suchy więc jest jak by powleczony folią, wygląda ekstra zobaczymy jak często trzeba będzie smarować.

 

Póki co nic nie odpadło :)

 

Wiele postów wcześniej, tak pewnie gdzieś w środku moto sezonu opisałem swoje opinie właśnie na temat powyższego smaru teflonowego. Niestety po przejechaniu kilku tysięcy km i po upływie pewnego czasu muszę je zweryfikować.

Sam smar teflonowy zaraz po zakupie wydawał się być świetnym antidotum na brudny od innych smarów motocykl jak i sam łańcuch oraz zębatki. Przez pierwsze 500 może 1000km wszystko wydawało się super, łańcuch czyściutki, motocykl tez, ale po pewnym czasie pojawiła się mocna korozja a szczególnie było to zauważalne na rolkach łańcucha. Niestety do tego stopnia ze wyglądało to gorzej niż brudny od smaru łańcuch nie mówiąc już o tym jak to wpłynęło na jego trwałość.

Finalnie skończyło się to tak ze smaru teflonowego już nie stosuje a dodatkowo po wielu latach używania przeróżnych spray’i do łańcucha przeszedłem po prostu na olej przekładniowy tak jak zaleca manual. Może i trochę brudzi na początku ale łańcuch nie rdzewieje i bardzo lekko się obraca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również potwierdzam, że Castrol Chain Wax daje radę.

Kluczowe jest jak już ktoś tu wspomniał to, żeby nie przesadzić z ilością smaru.

Trzeba do tego trochę wprawy (zwykle na początku smaruje się zbyt obficie i wtedy nie ma siły żeby smar nie pryskał na wszystko wokoło) no i precyzji - smarujemy tylko tam gdzie to jest niezbędne.

 

http://gomoto.tv/

naszym motorem jest pasja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja czytałem. Skoro Ty też to po co powtarzasz to co ktoś inny już wcześniej napisał?

 

Żeby przypomnieć, oby nikt tego syfu nie kupował. Każdy na ten smar ode mnie narzeka, żadnej praktycznie przyczepności, porównując do Motula, którego teraz używam, niebo i ziemia. Sam spróbuj Motul Road + wtedy sam zobaczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...