samolot Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Nie chodzi mi o samą zmianę bo to jest tak proste, że nie wypada pisać nawet, ale o to co trzeba w CBR F4i zdemontować, żeby zlać stary olej, zmienić filtr, i wlać nowy olej. Proszę o szybką odpowiedź - angielska serwisówka jest dla mnie niezbyt jasna (słabo znam angielski). Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Nie wydaje mi się, żeby cokolwiek trzeba było z plastików demontować. Olej wlewasz z prawej strony, korek spustowy od dołu i może trochę ciężko będzie filtr wykręcić. A i nie zapomnij tego wykonywać na prostym moto ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Nic nie trzeba odkręcać. Zlatuje cały olej na przechylonym bo korek jest z lewej i trochę obniżony ale można nim pobujać :biggrin: . Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Samolot, a może byś tak się pofatygował do garażu i obejrzał swoje moto? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 A jak (czym)odkręcić filtr oleju? Wydaje się ze jest do niego słabe dojście gdyż znajduje się między środkowymi kolektorami i dookoła jest mało miejsca. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Jak? to na pewno w lewo, a czym to dłońmi. Jak nie będzie się chciał odkręcić, zawsze można go potraktować śrubokrętem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Najlepiej kup sobie uniwersalny klucz do filtrów oleju. Koszt około 15 - 20 pln - do zdobycia w większości sklepów motoryzacyjnych. Dzięki niemu bardzo łatwo i szybko się je odkręca, a do tego nie niszczysz wykręcanego filtra, chociaz zużyty raczej i tak do niczego się nie przyda - no chyba że na stylowy kubek. Nowy dokręcasz z wyczuciem ręką, uprzednio smarując uszczelkę olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Klucz jest dobry, pod warunkiem, że jest miejsce żeby go użyć. Mi się jeszcze nie zdarzyło, że bez użycia klucza nie mógł odkręcić filtru:rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Klucz nie podejdzie, ale możesz użyć stary pasek od rozrządu okręcasz dookoła filtra ciągniesz i może się uda :bigrazz: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Yo! http://www.allegro.pl/item634117943_olej_k..._audi_merc.html + grzechotka i wszystko w temacie :). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Yo! http://www.allegro.pl/item634117943_olej_k..._audi_merc.html + grzechotka i wszystko w temacie :). Pzdr Tylko że to nie ten rozmiar... Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Klucz nie podejdzie, ale możesz użyć stary pasek od rozrządu okręcasz dookoła filtra ciągniesz i może się uda No nie wiem jak jest w F4i ale pewnie identycznie jak w F4 a jesli tak to jest tam bardzo duzo miejsca i na klucz i na rece :P Sprobuj sobie odkrecic filtr w R6 np 99-2001 bo nie wiem jak jest w nowszych. Tam to dopiero jest ciasno :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Wymieniłem wreszcie olej. Żadnym kluczem nie idzie podejść tam miedzy kolektory. Młotek i śrubokręt i dało radę. Po zmianie oleju silnik zaczął jakby ciszej pracować, ucichło znacznie brzęczenie rozrządu przy 5500 obr/min ale pojawiło się małe brzęczenia przy 2500 obr/min. Z tych obrotów drugich obrotów zdarza mi się korzystać podczas toczenia się do świateł. Co ma wymiana oleju do brzęczenia? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Jeżeli jest gęściejszy to możliwe że będzie ciszej w silniku. Zrób ten rozrząd bo nie będziesz miał uciechy z sezonu. Podobno nie było przypadku żeby rozrząd w f4 był przyczyną zgruzowania silnika? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.