edo_90 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Witam, ostatnio zauważyłem w swoim motorze pewien problem. Mianowicie silnik zaczął się dławić. Na początku myślałem, że to wina paliwa (za bardzo mieszane z wodą-stacja benzynowa orlen i szel). Po przejechaniu około 15 km wszystko wracało do normy, tak jakby wszystko się wypaliło. Problemu nie było przez kilka dni, aż do dzisiaj. Wsiałem przejechałem kilkadziesiąt km. Wszystko było dobrze, motor odpoczął, ponownie ruszyłem w drogę. Wtedy zaczął mi się dławić. Miał opóźnione przyśpieszenie. Ja mu manetkę do połowy a on stał w miejscu. Wiecie może czego to jest wina? Motor miał robiony przegląd niecały rok temu, jednak od tamtego czasu przejechałem raptem 500km. Jest to kawasaki eliminator zl 400 rok 91. Wiecie jak w fiszkach może być zapisana linka ssania? Jedyne co mi przychodzi do głowy to "cable starter" . NIżej podaje wam link do fiszek, jeżeli komuś będzie się chciało zerknąć będę wdzięczny http://rapidshare.com/files/231749685/ZL750_fiches.pdf.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Jeżeli gaźniki były czyszczone to odpada wersja z zatykająca sie dyszą. Pozostaje zapłon. Luźny kabelek, zaśniedziały konektor, przebicie na kablach WN. Musisz szukać. Cable starter to linka ssania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Jesli juz to choke - to ssanie. Choke cable etc. Co do objawu, sprawdz kolor swiecy. Dawno wymieniales je? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 jimi11 może najpierw obejrzyj katalog z linku, a potem powiedz jak nazywa się tam linka ssania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Cos mi nie chce to smigac. Skoro jest start cable to niech tak bedzie ;-) przeciez nie neguje tego co napisales. Choke cable lub start cable ETC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edo_90 Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Ostatnio pojawił się kosmiczny problem. To że wcześniej się dławił to pikuś. teraz sytuacja jest tego typu, że skutery mnie wyprzedzają. Motor wkręca się bardzo wolno na wysokie obroty. Podczas jazdy dochodzi do 7tysięcy (ma15) i stoi w miejscu. Więcej niż 70km/h nie pojedzie. Byłem u znajomego, sprawdziliśmy świece, są OK. Sprawdzał jeszcze jakieś ciśnienie bodajże w silniku. Wyjął świecę, włożył jakiś przyrząd pomiarowy i odpalił motor. Wskazówka pokazała 8 (ale nie wiem czego:P). Mówił, że powinno być więcej i może dlatego nie ma mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Pomierzył Ci kompresje. To czy to jest za malo czy nie powinna okreslac serwisowka. Szkoda tylko ze Ci nie zrobil jeszcze testu olejowego - to samo tylko ze wlewasz troche oleju zeby rozlal sie po tloku. Wtedy uszczelnia pierscienie. Przez to mozesz sprawdzic czy slaba kompresja jest przez pierscienie czy wina zaworow. Swiece sa jakiego koloru? Moze gaznik do czyszczenia? Skoro stal dlugo to w baku moglo sie narobic syfu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edo_90 Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 (edytowane) świece są na stówke dobre, bo każda po kolei odłączaliśmy i motor gubił nagle obroty i gasł, druga sprawa powiedział, są tylko lekko przyśniedziałe. :) stal przez zimę nie odpalany. Mam się odezwać dzisiaj do gościa z moto świat i może zerknie do motoru. Myślałem też, że uszczelka może być słaba i dlatego to ciśnienie jest niskie czego powodem też jest wysokie spalanie. Edytowane 18 Maja 2009 przez edo_90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Wykręć je i podaj kolor nalotu na nich - najlepiej po jeździe - to nam powie o mieszance. Ja bym obstawiał okład paliwowy zawalony + do sprawdzenia filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Jesli masz tam gazniki podcisnieniowe to radze zdjac pokrywki i obejrzec dokladnie membrany - cos mi sie zdaje ze znajdziesz w nich kilka dziurek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.