robak Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 witam rozsypał mi się silnik w mojej Hondzie XR 600 i szukam nowych części takie fotki dostałem od osoby, od której mam zamiar kupuć części , martwią mnie te czarne plamy na ściance tłoka i przebarwienie na korbie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9df31b3746b78756.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b37baaf1759774b2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d82f074d83f2cb97.html korba i tłok są firmy prox czyli najprawdopodobniej kute a według sprzedającego nie mają przejechane nawet 1 tys km jak myślicie koledzy, warto kupić te graty? pozdro 600 Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 witam rozsypał mi się silnik w mojej Hondzie XR 600 i szukam nowych części takie fotki dostałem od osoby, od której mam zamiar kupuć części , martwią mnie te czarne plamy na ściance tłoka i przebarwienie na korbie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9df31b3746b78756.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b37baaf1759774b2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d82f074d83f2cb97.html korba i tłok są firmy prox czyli najprawdopodobniej kute a według sprzedającego nie mają przejechane nawet 1 tys km jak myślicie koledzy, warto kupić te graty? pozdro 600 Jak Ci ten kolo dopłaci to możesz brać tylko zastanawiam się dlaczego chcesz dublować zniszczone części w garażu? To na fotkach to totalny złom. Zatarty tłok który nie nadaje się na popielniczkę a korba ma ewidentnie zatartą główkę. :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 witam rozsypał mi się silnik w mojej Hondzie XR 600 i szukam nowych części takie fotki dostałem od osoby, od której mam zamiar kupuć części , martwią mnie te czarne plamy na ściance tłoka i przebarwienie na korbie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9df31b3746b78756.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b37baaf1759774b2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d82f074d83f2cb97.html korba i tłok są firmy prox czyli najprawdopodobniej kute a według sprzedającego nie mają przejechane nawet 1 tys km jak myślicie koledzy, warto kupić te graty? pozdro 600 Hi,ktory to rocznik powiedz!moze za tania kasse kupimy tu caly moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Następnym razem niech cie nie martwi to przebarwienie na korbie to efekt obróbki cieplnej elementu i jest normalne w tych silnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Tlok bym sobie odpuscil, ale korba jest sens sie zainteresowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 (edytowane) tlok to zlom jak wyzej napisano , korba z foto nie wydaje sie tragiczna te podtarcia na glowce to w tych silnikach czesto spotykane i nie jest niczym strasznym ( ja tez mam podtarte i narazie po ponad 1000 km jest ok). Ale czy nie lepiej zainwestowac ci w nowa korbe proxa lub hot rods + tlok wossnera ( prox ma odlewane nie kute , kute ma tylko wiseco i wossner). Ale korba to nie caly wal , wiecej foto i to dokladnych !! Edytowane 6 Maja 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Vertex też ma kute tłoki ;) Moim zdaniem gra nie warta świeczki. Poza tym ze zdjęć za dużo nie wyczytamy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 (edytowane) ok, tłok sobie odpuszczę natomiast widzę, że zdania są podzielone co do korby ogólnie to potrzebny mi jest cały dół, czyli kartery, wał, skrzynia, przeciwwaga, moje się nie nadają brać ? za 600zł całość bez tłoka? Edytowane 7 Maja 2009 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 caly dol ? jasne za 600 zl to nie duzo w sumie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimoza Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Tlok zatarty na sciance perfidnie a korrbowod tez wyglada nie ciekawie. Przebarwienia z obrobki ale chyba obrobki na zdychajacym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Korbowód jest ok, proszę spojrzeć na to: https://www.maxmx.co.uk/upload/products/117...ubghrconrod.jpg Wał korbowy ma widoczne przebarwienia na przeciwwagach - ślad po wcześniejszym przegrzaniu na starym korbowodzie. Tłok przytarty. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Korbowód jest ok, proszę spojrzeć na to: https://www.maxmx.co.uk/upload/products/117...ubghrconrod.jpg Wał korbowy ma widoczne przebarwienia na przeciwwagach - ślad po wcześniejszym przegrzaniu na starym korbowodzie. Tłok przytarty. Poczytaj uważnie: Zatarty tłok który nie nadaje się na popielniczkę a korba ma ewidentnie zatartą główkę. W główce korbowodu powinien pracować sworzeń korbowy - stal po stali!!! i jakiekolwiek rysy już go eliminują. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 co do korby to zalezy od przytarcia , ale to nie wyczyn , gadalem z gosciem co ma xr 600 i rok temu mial przytarta glowke i do tej pory lata , nic sie nie dzieje , ja tez mam przytarta i juz ok 2000 km zrobilem nie zalujac gazu , narazie nie ma zadnych problemow , moja dodatkowo lekko spuchla i musialem ja recznym rozwiertakiem poprawic , bo sworzen ciasno wchodzil. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 (edytowane) Poczytaj uważnie: Zatarty tłok który nie nadaje się na popielniczkę a korba ma ewidentnie zatartą główkę. W główce korbowodu powinien pracować sworzeń korbowy - stal po stali!!! i jakiekolwiek rysy już go eliminują. wedlug mnie do Twojego posta Piotrze wkradl sie drobny blad. W glowce korbowodu jest tulejka brazowa, a wiec nie stal po stali a satal w brazie. jednak jak napisales obie czesci to kompletny zlom i nie warto sie nimi interesowac . pozdrowienia Edytowane 16 Maja 2009 przez rambi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 wedlug mnie do Twojego posta Piotrze wkradl sie drobny blad. W glowce korbowodu jest tulejka brazowa, a wiec nie stal po stali a satal w brazie. jednak jak napisales obie czesci to kompletny zlom i nie warto sie nimi interesowac . pozdrowienia Tam nie ma żadnego błędu. W główce korbowodu sworzeń pracuje bezpośrednio bez udziału tulejki z brązu. Powierzchnia pracy nie może mieć żadnych widocznych gołym okiem rys. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.