Skocz do zawartości

Problem z gaźnikiem w endurasku...


KaRaKaN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie

tak jak w temacie, mam problem z gaźnikiem w mojej secie, a mianowicie chodzi o to że coś jest nie tak bo jeśli jest już mało paliwa w baku tzn końcówka to moto ma takiego kopa że masakra , ciągnie od samego dołu itp no po prostu bajka! a tak normalnie jest przymulona... nie wiem co jest grane, nie rozbierałem nic bo i tak nie wiem o co tam chodzi... może wiecie co i jak zrobić żeby było ok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisowki poszukaj w dziale z serwisowkami ew, na rapidshare ;-) Chodzi glownie o dane gaznika. Moze byc w serwisowce innego motocykla, ktory ma ten sam gaznik. Co do iglicy - reguluje ona od 1/4 do 3/4 skoku przepustnicy. Jesli w calym zakresie obrotowym mieszanka jest jednakowo bogata, to reguluje sie poprzez obnizenie poziomu paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... czyli mówicie żeby spróbować wyregulować go na iglicy...

czyli przepustnicy nie ruszać tylko obnizyc iglice ? tak ? a jeśli nie ma regulacji lub nic regulacja nie da to dobrać się do ustawiania poziomu ? mam serwisówke od huśki ale nie wiem czy jest tam jakaś zmianka o gaźniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci nie radze zmieniac iglicy. O tyle to jest dobre, ze jesli masz regulacje jej to zawsze mozesz wrocic do pierwotnych ustawien. Jak masz serwisowke to masz i informacje o gazniku. Pewnie po angielsku jest. Gaznik to carburettor.

Zanim wezmiesz sie za jakiekolwiek przestawianie poczytaj o gaznikach ;-)

Ta regulacja w przedziale od 1/4 do 3/4 obejmuje mieszanke, ale przy dobrym poziomie paliwa. Jesli bedziesz musial wyregulowac powyzej 3/4 bedziesz musial zwiekszyc poziom paliwa lub dysze glowna zmienic. Wszystko ma na siebie wplyw. Poziom paliwa ma wplyw na caly zakres otwarcia przepustnicy.

 

To sie porobilo tak z czasem czy od "nowosci" masz tak? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde skomplikowane to wszystko xD

ten motorek mam od jesieni i jeszcze nic w nim nie robiłem samodzielnie, w serwisie robiłem generalke ale nie ustawiali mi go na gaźniku bo to było w zime i nie było gdzie testować...

ale od początku jak kupiłem moto to mam, gdy brakuje mi paliwa w baku tzn jak jest końcówka to moto dostaje takiego kopa że chodzi zajebiście :))) a tak normalnie to jest troszke przymulone, widze to nawet na torze jak obserwuje inne sety jak się wykręcają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to troche zagmatwalem - rano, stres przed matura ;-)

 

No to poziom paliwa zapewne. Jak nie masz wiedzy to oddaj komus kto umie. Jak planujesz oddac gazniki do regulacji to oddaj je teraz. Regulacja polega wlasnie na ustawieniu poziomu paliwa ;-) (oczywiscie nie tylko).

 

Jesli chcesz robic wszystko samemu w swoim moto to mozesz zaczac sie uczyc ;-) Najpierw teoria, potem praktyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... lewusem nie jestem żebym nie umiał rozebrać gaźnika, tylko boje się żeby mi się tam nic nie rozleciało ;) wcześniej miałem mase motorków typu wsk , mz , romet , simek i takie tam to zawsze sam wszystko robiłem ale przy tym boje się żeby czegoś nie zmaścic xD

iiii problem z tym gdzie znaleśc dane o tym gaźniku ?

szukałem na google i w mojej serwisówce i nie ma zmianki tam o gaźniku...

 

a i jeszcze jedno potwierdzenie tego że poziom paliwa jest chyba zbyt duży bo jeśli odchyli się lekko moto w prawą lub lewą strone to odrazu leje się z przelewu... wiadomo non stop nie leje ale jak troszke mocniej go się przechyli to leje... a przy tak małym nachyleniu chyba nie powinno lać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem Cie, tez motorynki rozkladalem, a jak kupilem kawasaki to sie balem, ale jednak to nic strasznego. Jeszcze pomyslalem ze zaworek iglicowy moze przepuszczac. Tak czy siak wyjmij gaznik/gazniki (chyba jeden tam jest?) W serwisowce musi byc o gaznikach - demontazu i montazu. Co prawda jak bedziesz go rozkrecac to nie da sie zle zlozyc, ale warto miec jakis schemat.

 

Jedna rada, jak bedziesz wyjmowal, nie przechylaj go, tylko spusc paliwo sruba spustowa - najnizej wystajacy punkt w gazniku. Jak bedzie paliwo i przechylisz - caly syf z gaznika moze poleciec na dysze i zapchac, wtedy dodatkowo bedzie trzeba czyscic.

 

Jak juz wyjmiesz, odkrec dekiel w ktorym jest plywak. Mozesz sprawdzic czy zawor iglicowy nie przepuszcza. Dmuchasz w rurke od paliwa - kiedy plywaki otwieraja zawor, powietrze spokojnie wylatuje, kiedy zamkniesz, powinno nie przepuszczac wogole.

 

Zeby sprawdzic poziom paliwa, podlaczasz rurke przy tej srubie spustowej, przykladasz do korpusu - zasada naczyn polaczonych powinienes znac poziom na jakim jest paliwo. Tutaj musisz poszukac informacji jaki powinien byc. W serwisowce na bank jest. Wyslalem Ci na PW maila. Wyslij ta serwisowke albo linka do niej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...