Skocz do zawartości

KaRaKaN89

Forumowicze
  • Postów

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KaRaKaN89

  • Urodziny 08/20/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jędrzejów | Kielce

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha YZ250F 2007
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7646950
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia KaRaKaN89

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich bardzo serdecznie, :) Stałem się kilka dni temu szczęśliwym posiadaczem Jawy 250 353. Niestety raczej nie mam szans odrestaurować jej na oryginał, ponieważ poprzedni właściciel zrobił z niej troszkę lajtową maszynę, a więc odchudził troszkę metali ( poucinane końce błotników itd ) ale z tym jej do twarzy ;) Od kilku lat miałem chrapkę na tą maszynę, aż wreszcie się udało. Nie była eksplatowana kilka ładnych lat, była tylko przepalana co jakiś czas. Silnik już nie cyka zbyt zdrowo, bardzo słychać pierścienie i niepłynnie werczy silnik, dlatego postanowiłem zrobić gruntowny remont silnika : szlif itd . Przy tej okazji zaciekawiłem się lekkim tuningiem tego silnika, ponieważ podobno fabrycznie ma około 12koni. Jednak gdzieś przeczytałem że dawniej potrafili z niego wyciągnąć aż 24 :eek: Ja oczywiście takim hardkorem nie jestem :icon_biggrin: Zupełnie nie wiem za co się zabrać aby ją troszkę ożywić i dodać jej kilka koników :biggrin: I zwracam się z prośbą do was, mechaników : :icon_idea: - Panowie, co takiego zrobić aby przerobić, jaki zrobić ala tuning aby ten motorek naprawdę wyśmienicie jeździł i adekwatnie do pojemności przyspieszał :crossy: - z góry bardzo dziękuje za wszyskie rady i pomysły :notworthy:
  2. zapraszam na aukcje tam więcej info http://www.allegro.pl/item674026634_husqva...m_yz_kx_sx.html
  3. no niestety w mikuni nie ma mozliwości zmierzenia poziomu paliwa ;/
  4. ale o to chodzi że nie mam możliwości zmierzenia poziomu :/
  5. dzięki za to info :)))) jutro zabieram się za robieranie gaźnika. wysłałem Ci tego maila z serwisówką do mojego moto. jeśli mozesz to odezwij się do mnie na gadu : 7646950 a odnośnie linka to jest to wszystko na stronie www.zychoffroad.pl tam w zakładce dokumentacje i huśka wr/cr 125 rocznik 2000
  6. hmm... lewusem nie jestem żebym nie umiał rozebrać gaźnika, tylko boje się żeby mi się tam nic nie rozleciało ;) wcześniej miałem mase motorków typu wsk , mz , romet , simek i takie tam to zawsze sam wszystko robiłem ale przy tym boje się żeby czegoś nie zmaścic xD iiii problem z tym gdzie znaleśc dane o tym gaźniku ? szukałem na google i w mojej serwisówce i nie ma zmianki tam o gaźniku... a i jeszcze jedno potwierdzenie tego że poziom paliwa jest chyba zbyt duży bo jeśli odchyli się lekko moto w prawą lub lewą strone to odrazu leje się z przelewu... wiadomo non stop nie leje ale jak troszke mocniej go się przechyli to leje... a przy tak małym nachyleniu chyba nie powinno lać
  7. kurde skomplikowane to wszystko xD ten motorek mam od jesieni i jeszcze nic w nim nie robiłem samodzielnie, w serwisie robiłem generalke ale nie ustawiali mi go na gaźniku bo to było w zime i nie było gdzie testować... ale od początku jak kupiłem moto to mam, gdy brakuje mi paliwa w baku tzn jak jest końcówka to moto dostaje takiego kopa że chodzi zajebiście :))) a tak normalnie to jest troszke przymulone, widze to nawet na torze jak obserwuje inne sety jak się wykręcają...
  8. hmmm... czyli mówicie żeby spróbować wyregulować go na iglicy... czyli przepustnicy nie ruszać tylko obnizyc iglice ? tak ? a jeśli nie ma regulacji lub nic regulacja nie da to dobrać się do ustawiania poziomu ? mam serwisówke od huśki ale nie wiem czy jest tam jakaś zmianka o gaźniku...
  9. ehh... łatwo powiedzieć, ale gdzie ja znajde takie dane... jaki poziom powinien być ? nie nie wydech nie był zmieniany, jest i był husqvarna racing ;)
  10. że za dużo wachy to ja wiem, tylko ja nie wiem co z tym zrobić ? nie wiem jak się reguluje to w tym gaźniku...
  11. świeca calutka czarna , to chyba źle ?
  12. no nadal nie wiem jak z tym paliwem :))) jeden pisze że to rozwali silnik , drugi pisze żeby lać ? nadal lać jedynie 95 ?
  13. witam serdecznie mam do was takie pytanko :) latam setą ii czy jest jakaś różnica jak zaleje benzynke 95 a 98 ? ja od zawsze latam na 95... zastanawiam się czy jest jakaś różnica w wyczynach jak się naleje 98 ?
  14. siemka mam bardzo wielki problem, a mianowicie mam huśke z rocznika 2000 iiii teraz robie remoncik ;/ okazało się że poprzedni właściciel tak namieszał w silniku że kartery są do wymiany... aa części do huśki bardzo mało, i pytanie do was czy kartery od WR-e pasują do mojej ? lub mam też do kupienia kartery od WR z rocznika 97 i obawiam się czy będą pasowały... gdzieś słyszałem że starsze WR mają takie same kartery do rocznika 02 bo wtedy nastąpiła jakaś zmiana w silniku ? wie ktoś coś o tym ? iii jeszcze pytanie o tryby ? rozsypały mi się 2 tryby i czy od WR-e będą pasowały ? to pytanie jest głównie od posiadaczy tych moto, jest to dla mnie bardzo ważne ! pozdrawiam może wiecie kto ma jakieś części do huśki ? prosze o kontakt gg : 7646950
  15. no wielkie dzięki to wezme chyba wosnera jednopierścieniowego, bo sporo latam po torach ii teraz mam zamiar startować na zadowach itp ;) więc każdy konik się przyda...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...